Skocz do zawartości

wkrotce diesel dla subaru


duch_gor

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 837
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 10 miesięcy temu...

Pisałem o tym w Pytaniach do Dyrekcji, wrzucę też tu: u Szweda są ceny subaraków z dieslami.

 

http://www.subaru.se/hem_prislista_alla.aspx

 

Przypominam też przy okazji: w tamtym wątku prowadzimy rozmowę on-top z Dyrekcją na temat modeli subaru dostępnych w SIP, tu - ogólną dyskusję o dieslu w subaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

So What!, lepiej sprawdz roznice cenowa miedzy jednym i drugim u Szwedow i potem przelicz na zlotowki

Różnica wynosi 25 tys. SEK. Po przeliczeniu na złotówki (kurs 1 SEK = 0,3787 zł) wychodzi 9467,50 zł. Wiele się więc nie pomyliłem :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MSK, nie wiem, moze pieprze bez sensu po nieprzespanej nocce...

 

 

 

Zastanawiam sie nad sensem formy wypowiedzi zastosowaniej przez Michał Bajorek ... :roll:

 

 

:mrgreen:

Też sie zastanawiałem - w swoim poscie sprzed jakiegoś czasu znalazłem sł9owo Audi,przeanalizowałem sens i w ząb nie załapałem co ma Audi do tematu - chyba miałem jakiś rodzaj pomrocznoiści pisząc to - nagle eureka - miało być Audio hehe - literówka, zedytowałem i tak wyszło jak wyszło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na szczęście reduktor służy częściej do jazdy wolniej niż do jazdy szybciej

Eeee, no szybko na reduktorze to się nie jedzie, ale na tor w zasadzie jest niezastąpiony w słabosilnym autobusie :) Ja w każdym razie reduktora używam do szybszego osiągnięcia zadanej prędkości - do 110 km/h się sprawdza :)

 

Olleo, nie wiem czy klekot pod maską przyczynia się do podnoszenia komfortu. Faktycznie, przy 160km/h silnik mający 3000 obrotów jest cichszy niż mający 5 tys obrotów, ale... stojąc gdzieś w korku... w dieslu czuję potężny dyskomfort (bo klekocze tak jakby coś się w wentylator chłodnicy wkręciło).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olleo, nie wiem czy klekot pod maską przyczynia się do podnoszenia komfortu. Faktycznie, przy 160km/h silnik mający 3000 obrotów jest cichszy niż mający 5 tys obrotów, ale... stojąc gdzieś w korku... w dieslu czuję potężny dyskomfort (bo klekocze tak jakby coś się w wentylator chłodnicy wkręciło).

Chodzilo mi o przyspieszanie, jazde w terenie, ciagniecie przyczepy etc., a nie komfort dla twoich uszu. Z drugiej strony:

1. to subarowski diesel :roll:

2. to Legacy, a nie kiepsko wyciszony Forek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzilo mi o przyspieszanie, jazde w terenie, ciagniecie przyczepy etc., a nie komfort dla twoich uszu.

Komfort jazdy poprawia zazwyczaj skrzynia AT, ale w cenniku nie widzę. Widzę za to 5MT :shock: będzie musiała mieć dosyć długie przełożenia, by nadrobić brakujące obroty do jakich się dyszel nie rozkręca.

 

1. to subarowski diesel :roll:

więc?

 

2. to Legacy, a nie kiepsko wyciszony Forek.

Legacy kiepsko nadaje się w teren, o którym wspomniałeś nieco wcześniej :) Obaczym jak będą pierwsze auta jak to jeździ, jak brzmi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...