Than_Junior Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 ciekawe czy wersja z dieslem będzie miała reduktor. faktycznie ciekawe. Choc mysle, ze moga z niego zrezygnowac - momentu wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 ciekawe czy wersja z dieslem będzie miała reduktor. faktycznie ciekawe. Choc mysle, ze moga z niego zrezygnowac - momentu wystarczy No z reduktorem był by już prawdziwy ciągnik.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 I biegi trzebaby zmieniać szybciej, niż w F1 ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Audi by musieli bardzo poprawić bo przy dyzlu to już chyba nic by nie było słychać. Ale za to jaki gang na reduktorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrosiak Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 rrosiak, przez ostatnie naście miesięcy sporo było informacji o tym dieslu, ale nigdy nie pisali. że biorą pod uwagę imprezę. wiem, wiem, wiem...ale co jakiś czas przewijał się jednak wątek, co było gdyby... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Pisałem o tym w Pytaniach do Dyrekcji, wrzucę też tu: u Szweda są ceny subaraków z dieslami. http://www.subaru.se/hem_prislista_alla.aspx Przypominam też przy okazji: w tamtym wątku prowadzimy rozmowę on-top z Dyrekcją na temat modeli subaru dostępnych w SIP, tu - ogólną dyskusję o dieslu w subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 W przypadku Legacy, po przeliczeniu na złotówki (kurs 1 SEK = 0,3787 zł), diesel wychodzi o jakieś 9 tys. zł drożej od 2.0 N/A ... i ma VDC w serii z MT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 So What!, lepiej sprawdz roznice cenowa miedzy jednym i drugim u Szwedow i potem przelicz na zlotowki (a jak to wyglada z akcyza na 2.0 diesel z turbiną, jakby nie bylo? :shock: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damazie Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 I biegi trzebaby zmieniać szybciej, niż w F1 ;> jak ktoś by chciał sprawdzać czas 0-140 Z REDUKTOREM, to pewnie tak. na szczęście reduktor służy częściej do jazdy wolniej niż do jazdy szybciej. miejmy nadzieję, że FHI o tym pamięta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MSK Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 (a jak to wyglada z akcyza na 2.0 diesel z turbiną, jakby nie bylo? :shock: ) Nie rozumiem. Przeliczniki pojemności stosuje FIA, nie Urząd Celny. Mam rację? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Audio by musieli bardzo poprawić bo przy dyzlu to już chyba nic by nie było słychać. Ale za to jaki gang na reduktorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 MSK, nie wiem, moze pieprze bez sensu po nieprzespanej nocce... Zastanawiam sie nad sensem formy wypowiedzi zastosowaniej przez Michał Bajorek ... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 So What!, lepiej sprawdz roznice cenowa miedzy jednym i drugim u Szwedow i potem przelicz na zlotowki Różnica wynosi 25 tys. SEK. Po przeliczeniu na złotówki (kurs 1 SEK = 0,3787 zł) wychodzi 9467,50 zł. Wiele się więc nie pomyliłem :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 MSK, nie wiem, moze pieprze bez sensu po nieprzespanej nocce... Zastanawiam sie nad sensem formy wypowiedzi zastosowaniej przez Michał Bajorek ... :roll: Też sie zastanawiałem - w swoim poscie sprzed jakiegoś czasu znalazłem sł9owo Audi,przeanalizowałem sens i w ząb nie załapałem co ma Audi do tematu - chyba miałem jakiś rodzaj pomrocznoiści pisząc to - nagle eureka - miało być Audio hehe - literówka, zedytowałem i tak wyszło jak wyszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Cz Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Ja coś ostatnio słyszałem, że z tą akcyzą powyżej 2 litrów było nielegalne i może będą zwracać. Ktoś się za to wziął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 IMHO takiego turbodyszla powinno sie raczej cenowo porownywac do 2.5 N/A - komfort jazdy powinien byc porownywalny, jesli nie ciut lepszy, a nizsza akcyza moze (choc nie musi) sprawic, iz w takim porownaniu dyszel wypadnie nawet lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 So What?!, No i dobrze, zobaczymy, jak bedzie w PL, bo importerzy moga roznie wyceniac poszczegolne wersje (stad mysle, ze lepiej znac stosunek ceny jednego do drugiego). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Than_Junior, przecież nie pisałem, że w Polsce są takie ceny :roll: Wcześniej zarzuciłeś mi, że liczyć nie umiem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 nie rozumiemy sie Nie zarzucalem Ci, ze liczyc nie umiesz, ani ze pisales ze w PL takie sa ceny EOT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 na szczęście reduktor służy częściej do jazdy wolniej niż do jazdy szybciej Eeee, no szybko na reduktorze to się nie jedzie, ale na tor w zasadzie jest niezastąpiony w słabosilnym autobusie Ja w każdym razie reduktora używam do szybszego osiągnięcia zadanej prędkości - do 110 km/h się sprawdza Olleo, nie wiem czy klekot pod maską przyczynia się do podnoszenia komfortu. Faktycznie, przy 160km/h silnik mający 3000 obrotów jest cichszy niż mający 5 tys obrotów, ale... stojąc gdzieś w korku... w dieslu czuję potężny dyskomfort (bo klekocze tak jakby coś się w wentylator chłodnicy wkręciło). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Ciekawe jak to będzie jeździć w porównaniu z 2.0 N/A :roll: Nie zarzucalem Ci, ze liczyc nie umiesz, Ja tam swoje wiem Ale drążyć tego nie ma sensu :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Olleo, nie wiem czy klekot pod maską przyczynia się do podnoszenia komfortu. Faktycznie, przy 160km/h silnik mający 3000 obrotów jest cichszy niż mający 5 tys obrotów, ale... stojąc gdzieś w korku... w dieslu czuję potężny dyskomfort (bo klekocze tak jakby coś się w wentylator chłodnicy wkręciło). Chodzilo mi o przyspieszanie, jazde w terenie, ciagniecie przyczepy etc., a nie komfort dla twoich uszu. Z drugiej strony: 1. to subarowski diesel :roll: 2. to Legacy, a nie kiepsko wyciszony Forek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Chodzilo mi o przyspieszanie, jazde w terenie, ciagniecie przyczepy etc., a nie komfort dla twoich uszu. Komfort jazdy poprawia zazwyczaj skrzynia AT, ale w cenniku nie widzę. Widzę za to 5MT :shock: będzie musiała mieć dosyć długie przełożenia, by nadrobić brakujące obroty do jakich się dyszel nie rozkręca. 1. to subarowski diesel :roll: więc? 2. to Legacy, a nie kiepsko wyciszony Forek. Legacy kiepsko nadaje się w teren, o którym wspomniałeś nieco wcześniej Obaczym jak będą pierwsze auta jak to jeździ, jak brzmi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Widzę za to 5MT :shock: będzie musiała mieć dosyć długie przełożenia, by nadrobić brakujące obroty do jakich się dyszel nie rozkręca. Łatwiej chyba zmienić dyfry. :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 leonID, na jedno wyjdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się