Skocz do zawartości

A co mi tam... CHCĘ PRACOWAĆ DLA SPRT... jak to zrobić?


herrkam

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie jestem wariatem na punkcie jazdy po zakrętach kocham SUBARU i tak jestem na każdym rajdzie do RSMP i większości PZMot a także trzeciej lidze kjs PPAiK. Więc SPRT może jakoś wykorzystac moją chorobę z pożytkiem dla siebie. Tyle reklamy na wstępie... merytoryczną rozmowę chętnię odbędę :D

Czy są szanse??

 

PS nie busi być cały etat (weekendy) i nie jako kierowca lub codriver :)

 

EDIT Z wykształcenia jestem logistykiem i zarządcą czyli min. organizatorem nie mogę raczej być mechanikeim bo są lepsi :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwaga: coś, co zaczyna być płatnym obowiązkiem, czasem przestaje być przyjemnością... Nie zawsze, ale zdarza się.

 

Ehhh nie musze dostawać kasy.... no może zwrot kosztów spania i dojazdu szkoda tylko tylko że póki co tyle mojej energii nikt nie wykorzystuje stąd propozycja :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też chciałym popracowac dla tej ekipy ale narazie moze zaczne od Salonu Fiata :P niedaleko mojego domu pewna pani z salonu kiedy prezentowali swoje tandetne auta jak zacząłem ich zagadywać powiedziała ze spokojnie bym sie nadał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aflinta, ale w tych "pozbawionych praktycznie elektroniku" często właśnie ona siada. Wiem, że w Fiatach Uno i Tipo, są ogromne problemy z instalacją i często któreś światło nie świeci. Podsumowując. Co też musi się dziać w tych nowszych z większą ilością kabelków :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem co znaczy "tandetne".

Bo jeśli mówimy o wykonaniu i użytych materiałach :to patrz skoda, w szczególności fabia.Bleeeeeeee

A jeśli o usterkowości : patrz praktycznie wszystkie inne samochody z tego samego przedziału cenowego. (Chyba z wyjątkiem Alfy Romeo, w końcu to też FIAT).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach