Skocz do zawartości

A co mi tam... CHCĘ PRACOWAĆ DLA SPRT... jak to zrobić?


herrkam

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie jestem wariatem na punkcie jazdy po zakrętach kocham SUBARU i tak jestem na każdym rajdzie do RSMP i większości PZMot a także trzeciej lidze kjs PPAiK. Więc SPRT może jakoś wykorzystac moją chorobę z pożytkiem dla siebie. Tyle reklamy na wstępie... merytoryczną rozmowę chętnię odbędę :D

Czy są szanse??

 

PS nie busi być cały etat (weekendy) i nie jako kierowca lub codriver :)

 

EDIT Z wykształcenia jestem logistykiem i zarządcą czyli min. organizatorem nie mogę raczej być mechanikeim bo są lepsi :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwaga: coś, co zaczyna być płatnym obowiązkiem, czasem przestaje być przyjemnością... Nie zawsze, ale zdarza się.

 

Ehhh nie musze dostawać kasy.... no może zwrot kosztów spania i dojazdu szkoda tylko tylko że póki co tyle mojej energii nikt nie wykorzystuje stąd propozycja :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też chciałym popracowac dla tej ekipy ale narazie moze zaczne od Salonu Fiata :P niedaleko mojego domu pewna pani z salonu kiedy prezentowali swoje tandetne auta jak zacząłem ich zagadywać powiedziała ze spokojnie bym sie nadał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aflinta, ale w tych "pozbawionych praktycznie elektroniku" często właśnie ona siada. Wiem, że w Fiatach Uno i Tipo, są ogromne problemy z instalacją i często któreś światło nie świeci. Podsumowując. Co też musi się dziać w tych nowszych z większą ilością kabelków :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem co znaczy "tandetne".

Bo jeśli mówimy o wykonaniu i użytych materiałach :to patrz skoda, w szczególności fabia.Bleeeeeeee

A jeśli o usterkowości : patrz praktycznie wszystkie inne samochody z tego samego przedziału cenowego. (Chyba z wyjątkiem Alfy Romeo, w końcu to też FIAT).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj jak czekalem na finisz OT15 podszedlem do salonu Chevroleta... i powiem wam, ze ten Lanceti jest calkiem ladnie wykonany... materialy o niebo lepsze niz w Imprezie :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KWIATEK, jakto nie ;-) ... oczywiscie, ze dla materialow... tylko, ze nie koniecznie wykonczeniowych wnetrza :twisted:

 

Fakt faktem, ze skoro Legacy ma... to mogli w SI MY06 tez dac cos bardziej na czasie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że w Fiatach Uno i Tipo, są ogromne problemy z instalacją i często któreś światło nie świeci. Podsumowując. Co też musi się dziać w tych nowszych z większą ilością kabelków :lol:

 

Wiesz to z doświadczenia czy z zasłyszanych opinii? Mój teść jeździ najsłabszą Bravą (to porażka montować silnik 1.2 do tekigo auta), nie przypominam sobie by kiedykolwiek miał jakieś problemy z tym autem. Moje dwa cienkie które miałem - technologicznie na poziomie wymienionych przez Ciebie Tipo i Uno też nie sprawiały problemów. Naprawdę byłem bardzo pozytywnie zaskoczony :) że częsciej mi się trafiał przegląd po 10 tys niż niespodziewana awaria. Aha - żedna z autek nie stanęło nigdy w trasie - nawet jak sam puściłem z dymem gniazdo zapalniczki pozbawiając się połowy oświetlenia i radia (zjarałem wszystkie zapasowe bezpieczniki zanim zorientowałem się, że zwarcie jest w gniazdku - które sam zakładałem i chyba nie wytrzymało obciążenia z notebooka - strasznie fatalnie było wykonane, no ale nie kosztowało tyle co oryginalne Fiat Auto, tam też ceny w ASO jak w Subaru)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...