Jump to content

panel sterowania nawiewami Legacy 90-94


GISek

Recommended Posts

Próbuję pouzupełniać to co się popaliło w oświetleniu przycisków etc. U góry panelu są dwie małe śrubki, czy tam jest coś jeszcze, co trzeba odkręcić, aby wyciągnąć panel na wierzch? Z tymi żaróweczkami istotnie jest ciężko. W sklepach nie znalazłem takiego modelu. Są tylko zamienniki diodowe, ale ja wolę żaróweczki, zostaje więc zakup samych baniek albo fabrycznie lakierowanych na zielono lub dodatkowych silikonowych kapturków. Brakuje mi tylko tych cokołów, że też Subaru sobie wymyśliło taki badziew...

Link to comment
Share on other sites

Cokoliki samodzielnie ciężko dostać, można albo na szrocie szukać (mazda z podobnych lat takich też używała), albo kupić LED z cokołem T3/R3, wywalić diodę i w cokolik wsadzić żarówkę. O kondomikach można zapomnieć, lepiej malowanych używać. Ewentualnie pomęcz ASO o komplet żarówek z cokołami... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Wyciągnąłem jedną oryginalną i ma zdrowy zielony "kondonik". W domu mam jeszcze kilka samych żaróweczek, tylko chyba nie mam tych "kondoników", cóż się zakupi same malowane żaróweczki i będzie tatuś rzeźbił:D Aflinta z tym wyjęciem panelu pomożesz?:)

Link to comment
Share on other sites

Znalazłem na "alledrogo" aukcję z właśnie takim panelem jak u mnie. Wygląda, jakby był zamocowany do reszty deski tylko za pomocą dwóch wkrętów. Spróbuję dziś to raz jeszcze rozkręcić i może się uda:)

Link to comment
Share on other sites

GISek, może ten :arrow: wątek Ci pomoże.

Dotyczy wprawdzie wyciągania zegarów, ale procedura jest ta sama.

Panel wentylacji trzyma sięna gumowym czopie. Nie zapomnij zdjąć linek sterujących!

Panel oświetlony jest 2 żarówkami T5. Jedną wyjmiesz bez problemu, do wyjęcia drugiej należy ów panel troche rozebrać.

Link to comment
Share on other sites

Subarumaniek właśnie czegoś takiego potrzebowałem:-) Dzięki serdeczne:)

 

-- 25 paź 2010, o 08:33 --

 

Jeszcze mam takie pytanie:) Te żarówki T5, to są przezroczyste czy zielone?

Link to comment
Share on other sites

Normalnie bym Cię chyba ozłocił za te cenne dla mnie rady:)

 

Wykorzystam Cię jeszcze Subarumaniek :P Czy aby dostać się do zapalniczki, trzeba ten dół deskiw, którym siedzi zapalniczka zdemontować?

Link to comment
Share on other sites

Wczoraj w późnych godzinach popołudniowych rozebrałem dechę w Turbodziadku, zgodnie z zaleceniami ze strony podanej przez Subarumaniek. Część żarówek wymieniona, jeszcze jedną, dwie muszę dokupić. Prawie udało mi się zdjąć panel wentylacji, ale na przeszkodzie stanęło jedno z cięgien (konkretnie od ogrzewania). Jak będę wymieniał brakującą żarówkę, to się z tym uporam. Niestety mimo wywalenia wszystkiego nie jestem w stanie dostać się do zapalniczki. Od biedy jestem w stanie wypiąć podłączenia do niej (jest ich aż trzy), ale nie mam jak (paluchy mi się nie mieszczą) i nie wiem jak ją wyciągnąć z deski. Tu niestety mam zagwozdkę.

Link to comment
Share on other sites

Prawie udało mi się zdjąć panel wentylacji, ale na przeszkodzie stanęło jedno z cięgien (konkretnie od ogrzewania).

Nie wiem jak to jest w pierwszej generacji rozwiązane, ale w drugiej wystarczyło odpiąć cięgło z klapki regulującej temperaturę w okolicach stóp pasażera po stronie tunelu środkowego... nie wiem czy dosyć jasno to opisałem :)

Link to comment
Share on other sites

Mnie to ciężko tam będzie zajrzeć, zdemontuję końcówki linek przy panelu i wtedy to wyciągnę. W tym aucie przynajmniej wszystko będzie świecić tak jak należy hehehe.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...