Jump to content

Znalezione na Allegro, Ebay itp ...


Recommended Posts

6 godzin temu, Infra napisał:

FTO robi robotę. Czasy kiedy jeszcze Honda, Toyota, Mazda i Mitsu potrafiły robić samochody a nie ekoszroty bez polotu. I tak jak jeszcze Hanka ma TypeR a Mazda Miatę to Mitsu należy się wielki karny k. na twarz.

Wg. mnie Mitsu stało się dziś czymś takim jak Lancia. Marką na skraju życia, która funkcjonuje już tylko dzięki sporemu dziedzictwu i produkującą rebrandy innych marek. Przecież obecnie większościowe udziały w MMC ma chyba Nissan/Renault. Po Diesel-gate, dzięki silnikom od VW, które kantowały na emisjach spalin marka zanotowała gigantyczne straty w JP i pracownicy salonów sprzedaży niemal popełniali seppuku, żeby tylko jakiś Japończyk kupił ich wyrób.

A ochrzczenie dennego crossovera mianem "Eclipse" to już był strzał w kolano. Trochę jak Ford Mustang Mach-E...

Edited by DETT
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 14.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nówka

Fake. Tie fighter nie mial napedu nadswietlnego, nie dajcie sie nabrac.

Posted Images

7 godzin temu, Tinuviel napisał:

Serio boli mnie, że ludzie mają taki problem z utrzymaniem wankli przy życiu. Ostatnio gdzieś widziałem RX8 z silnikiem VW 1.8T obutą w nitowane wide-body a'la Pandem. A najgorszy był kiedyś taki ulep napędzany dychawicznym agregatem R4 z Forda Scorpio z automatem...

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
16 minut temu, DETT napisał:

Serio boli mnie, że ludzie mają taki problem z utrzymaniem wankli przy życiu. Ostatnio gdzieś widziałem RX8 z silnikiem VW 1.8T obutą w nitowane wide-body a'la Pandem. A najgorszy był kiedyś taki ulep napędzany dychawicznym agregatem R4 z Forda Scorpio z automatem...

 

Powiem Ci że mnie z początku też mnie to bolało i nadal trochę przeszkadza. No ale wsadzenie i dobre zgranie V8 czy 1.8T czy K24 to wcale nie jest tania sprawa i często droższa niż silnik wankla. Do tego dochodzi masa grubych projektów za worki pieniędzy chociażby do driftu gdzie pod maską też lądują różne rzeczy. Doszedłem do wniosku że może po prostu buda jest dobra? Nie wiem - ja bym wankla z rx8 nie wyrzucił ale już się tak nie złoszczę jak takie projekty widzę :)

Link to post
Share on other sites

A ja bym RX-8 nawet z 1.9TDI wolał niż z Wanklem. Lata pojeżdżawek, spotów, lektury, gier i filmów i nadal nie rozumiem fenomenu silnika, który trzeba kręcić pod niebiosa a i tak nie jedzie.

  • Like 1
  • Confused 2
  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
37 minut temu, BelegUS napisał:

nadal nie rozumiem fenomenu silnika

Pozwól, że Cię oświecę. Sytuacja taka sama jak z sypiącymi się boxerami Subaru (tak, wiem że w SBRU potrzebne UELe).... DŹWIĘK!

 

  • Upvote 3
Link to post
Share on other sites
W dniu 15.10.2020 o 15:00, dirkdiggler napisał:

Niezły szczur aka P1

Licytacja, na razie 9800k£

 

https://www.ebay.co.uk/itm/p1-subaru-impreza-prodrive-not-a-22b/274530830291

 

Ten szczur został sprzedany za szokujące 14 400 GBP.

 

Auto było pordzewiałe, angielski tuning lat 00, chlew we wnetrzu, zdekompletowany. Do kompletnej renowacji.

 

A i tak sie sprzedało. 

 

SmartSelect_20201022-181120_eBay.jpg

Edited by dirkdiggler
  • Confused 1
Link to post
Share on other sites

Co jak co, ale RX-8 to przecież nie dla wyglądu się kupuje i tych śmiesznych dziadowskich drzwiczek, tylko właśnie dla wankla pod maską i świstu turbiny na tych dzikich obrotach

  • Confused 1
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Turbo napisał:

Co jak co, ale RX-8 to przecież nie dla wyglądu się kupuje i tych śmiesznych dziadowskich drzwiczek, tylko właśnie dla wankla pod maską i świstu turbiny na tych dzikich obrotach

 

świstu czego w rx8? :D

  • Haha 4
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Nie było RX-8 fabrycznie z turbinami? No to nawet, tak czy tak - to auto ma sens z tym małym lekkim silnikiem, a nie ciężkim V8 czy podobnym

Link to post
Share on other sites

z tego co wiem, główną zaletą rx8 było właśnie wyważenie, które po wymianie lekkiego wankla na kobyłę jaką jest V8 trochę się rozjeżdża

Link to post
Share on other sites

13B Renesis - 112kg z osprzętem. 231 koni

LS7 - 205kg z osprzętem. 460 koni

 

80 kilo różnicy. Dwukrotność koni różnicy.

Link to post
Share on other sites
14 minut temu, BelegUS napisał:

13B Renesis - 112kg z osprzętem. 231 koni

LS7 - 205kg z osprzętem. 460 koni

 

80 kilo różnicy. Dwukrotność koni różnicy.

 

k20/24 hybryda aka franek dobija do 300kunia (no liczmy 280) a waży ze 130kg. Pozostaje wysokoobrotowa charakterystyka wolnossącego silnika, podobna waga, więcej mocy, więcej momentu. Fajna opcja chociaż... ja bym został z seryjnym wariatem bez momentu, z uszczelkami, do remontu co 50k :P 

Link to post
Share on other sites
38 minut temu, BelegUS napisał:

13B Renesis - 112kg z osprzętem. 231 koni

LS7 - 205kg z osprzętem. 460 koni

 

80 kilo różnicy. Dwukrotność koni różnicy.

Ja myślę, że to trochę tak jak z wyznawcami (takimi zatwardziałymi ortodoksami) LanEvo i Imprezy WRX/STi. Ci pierwsi drapią się po potylicy zastanawiając się czemu ci drudzy tak kochają te swoje boksery, które są trudniejsze w obsłudze i w ogóle jakieś takie wydumane w stosunku do 4G63...

Czujesz? To ta trudno uchwytna "inność" tworzy wrażenie. Tak jak z kobietami - są takie, które nie są oszałamiająco piękne, elokwentne czy super w łóżku, ale mają "to coś" co sprawia że chce się z nimi być.

 

I jeszcze jedna ciekawa wg. mnie kwestia. Zobaczcie, wstawienie rzędówki czy V-ki (nieważne jakiego producenta) do Mazdy jest przez wielu (w tym przeze mnie) uważane za bezbożne świętokradztwo. Ale w drugą stronę to już tak nie działa. 13B-REW w budzie AE86? Super pomysł. Będzie wymiatać. 13B-RENESIS w S2000? Ekstra. Luz, serce nie boli.

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
11 minut temu, DETT napisał:

Ogłoszenie z innej parafii, dość osobliwe treści w opisie, nie mówiąc o cenie:

https://sprzedajemy.pl/toyota-camry-3-0-1996-szadek-2-6bea9f-nr62019279

:huh:

:biglol:

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...