Jump to content

Znalezione na Allegro, Ebay itp ...


WRC fan

Recommended Posts

1 minutę temu, BelegUS napisał:

 

W artykule, który podlinkowałem kilka postów wyżej.

 

 

Ok, dzięki, tego nie wiedziałem. Co nie zmienia faktu że w F1 był kompletną padaką...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 15k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

4 godziny temu, Tinuviel napisał:

a jak juz o dwunastkach mowa to zeby nie robic offtopa to calkiem sensowny Jag:

 

https://m.olx.pl/oferta/jaguar-xj-seria-iii-v12-warszawa-zamiana-CID5-IDFmZqI.html

Na początku września będę miał kolejny raz szansę powieźć Państwa Młodych bardzo podobnym Jagiem, tyle że 4.2 :superhero:

 

 

DSC_2089.JPG

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

W dniu 17.08.2020 o 15:43, BelegUS napisał:

 

Niekoniecznie:

 

Na tamten moment zadecydował brak dokumentacji/narzędzi. Gdyby nie to prawdopodobnie silnik był by użyty.

 

Przecież masz tam wyraźnie napisane:

" It would have been good up to about 750hp with turbo, but that would have been it. As it turns out, the engine package we finally engine layout we went for in 1998, has allowed us to go much further than we could have with Chiti’s flat-12."

 

Czyli że z turbiną dało się z niego wyciągnąć max 750hp, a silnik na który zdecydowali się ostatecznie pozwolił im pójść z mocą o wiele dalej.

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Turbo napisał:

Czyli że z turbiną dało się z niego wyciągnąć max 750hp, a silnik na który zdecydowali się ostatecznie pozwolił im pójść z mocą o wiele dalej.

 

OK, a teraz popatrz na daty. Tooling i plany do H12 kupili w early 1997. Na V8 zdecydowali się w 1998. H12 było dla nich dobre na tamten moment, miało sporo zalet (np. to jak robiło za część "ramy" czy gładko działało). Spostrzeżenie o tym, że nie mogli by pójść z jego mocą "dalej" jest z perspektywy czasu - stąd "Would the engine have been viable for the future? Certainly at first.". U schyłku lat 90, nim nawet wypuścili pierwsze auto, nie planowali raczej One:1 i Jesko. Dlatego na tamten moment silnik był dla nich viable, ale ze względu na brak dokumentacji i narzędzi musieli szukać alternatyw, docierając do V8 z którego korzystają po dziś dzień.

Link to comment
Share on other sites

Nowy komplet zegarów Lamco do gc8.
Aukcja zakończona kwotą 201 000 jenów czyli 7,4kpln na nasze plus koszty wysyłki.
 
https://page.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/r404093953
 
Pielęgnujcie swoje Lamco 
i-img1200x797-1589680858fwwip3192193.thumb.jpg.8a34013157a2ba664de6d9d89e0e2950.jpg
i-img1200x797-1589680858evs5cr163266.thumb.jpg.44d6307247b6fb480d808bd08e808314.jpg

Haha a ja ze 3-4 lata temu sprzedałem forumowiczowi za marnego tysiaka taki sam nowy zestaw...
Link to comment
Share on other sites

10 godzin temu, Orear napisał:

Potężnie doinwestowany :biglol: nowe ulubione zdanie januszy biznesu

"Tak przerobiony i doinwestowany Stinger jest jedynym w Europie." - odważne stwierdzenie

Edited by Infra
Link to comment
Share on other sites

6 minut temu, Tinuviel napisał:

 

mnie rozwala ten filmik z Pania co tanczy wycierajac auto. estetyczny poziom wprost z rosji.

 

 

rusza sie jak Ewa Sonnet w swoich "teledyskach" :biglol:

jak by mi tak szlifowała lakier na forku to bym ja pogonił ....

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...