Skocz do zawartości

Znalezione na Allegro, Ebay itp ...


WRC fan

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Zapomniałes o badaniach technicznych a i jeżdżenie po Polsce za długo nie jest tez takie legalne. Co do ubezpieczenia taniej byłoby też w Polsce ale to po przekładce a kto by chciał się w to bawić

Ps Auto jakoś nie wzbudza zaufania

 

Fakt, dochodzi MOT co roku...

 

Ogloszenie nie wzbudza, jest fatalne, ale samo auto jest jak najbardziej OK.

Mój ziomek jeździł w Polsce ponad dwa lata na fabrykowanych kwitach. Przetrwał :lol::twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pewnym sensie boxer to V-ałka tylko... płaska tak jak rzędówka jest pionową V-ką... :lol::lol::lol:

 

Chyba poziomą. :P O kącie rozwarcia 180 stopni. :mrgreen:

Tak tak, a cienki 700 to półbokser :twisted:

 

Cały motoryzacyjny świat jest usiany ukrytymi opcjami boksera :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/uklad-dolotowy-turboworks-subaru-impreza-gd-gb-gg-i2275168972.html

 

panowie ktoś coś słyszał o jakości przewodów tej firmy :?: :?:

 

Cześć

Nie mogłem znaleźć oryginału, a temat mi się z tym przewodem bardzo palił więc w akcie desperacji kupiłem taki. Tylko ten był dostępny z dnia na dzień.

Ja kupowałem bezpośrednio na http://www.turboworks.pl/, ale przewód pochodzi z tego samego miejsca.

Generalnie pasuje, ale... no właśnie, sporo się napocisz, aby wcisnąć go pod kolektor bo jest zrobiony z rury o bardzo grubej ściance.

Dosłownie ledwo wchodzi pod kolektor. Reszta w miarę ok, trzeba tylko pokombinować z długościami króćców.

Na razie u mnie jest szczelnie, ale zrobiłem dopiero 2ooo km.

Gdybym miał wybór pomiędzy oryginałem to bym brał oryginał, chodź ten sylikonowy wygląda solidnie przy wlocie do turbo(tam gdzie oryginał zwykle pęka).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Nie mogłem znaleźć oryginału, a temat mi się z tym przewodem bardzo palił więc w akcie desperacji kupiłem taki. Tylko ten był dostępny z dnia na dzień.

Ja kupowałem bezpośrednio na http://www.turboworks.pl/, ale przewód pochodzi z tego samego miejsca.

Generalnie pasuje, ale... no właśnie, sporo się napocisz, aby wcisnąć go pod kolektor bo jest zrobiony z rury o bardzo grubej ściance.

Dosłownie ledwo wchodzi pod kolektor. Reszta w miarę ok, trzeba tylko pokombinować z długościami króćców.

Na razie u mnie jest szczelnie, ale zrobiłem dopiero 2ooo km.

Gdybym miał wybór pomiędzy oryginałem to bym brał oryginał, chodź ten sylikonowy wygląda solidnie przy wlocie do turbo(tam gdzie oryginał zwykle pęka).

 

dzięki :wink: , a co tam z króćcami trzeba kombinować :?: także tragedii z tym nie ma, chyba tez się skusze na to :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Nie mogłem znaleźć oryginału, a temat mi się z tym przewodem bardzo palił więc w akcie desperacji kupiłem taki. Tylko ten był dostępny z dnia na dzień.

Ja kupowałem bezpośrednio na http://www.turboworks.pl/, ale przewód pochodzi z tego samego miejsca.

Generalnie pasuje, ale... no właśnie, sporo się napocisz, aby wcisnąć go pod kolektor bo jest zrobiony z rury o bardzo grubej ściance.

Dosłownie ledwo wchodzi pod kolektor. Reszta w miarę ok, trzeba tylko pokombinować z długościami króćców.

Na razie u mnie jest szczelnie, ale zrobiłem dopiero 2ooo km.

Gdybym miał wybór pomiędzy oryginałem to bym brał oryginał, chodź ten sylikonowy wygląda solidnie przy wlocie do turbo(tam gdzie oryginał zwykle pęka).

 

dzięki :wink: , a co tam z króćcami trzeba kombinować :?: także tragedii z tym nie ma, chyba tez się skusze na to :wink:

 

Dwa króćce musiałem nieco skrócić, ale to najmniejszy problem.

Przypomniało mi się jeszcze, że po założeniu tej rury nie mogłem przykręcić (za gruba!) listwy wtryskowej do kolektora ssącego. taka mała blaszka wspomagająca. Generalnie można z tym żyć...

Porównując do oryginału się nie umywa, porównując do silikonów za 1500 pln wiodących producentów warto :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa króćce musiałem nieco skrócić, ale to najmniejszy problem.

Przypomniało mi się jeszcze, że po założeniu tej rury nie mogłem przykręcić (za gruba!) listwy wtryskowej do kolektora ssącego. taka mała blaszka wspomagająca. Generalnie można z tym żyć...

Porównując do oryginału się nie umywa, porównując do silikonów za 1500 pln wiodących producentów warto :wink:

 

jeszcze raz dzięki :wink: , trzeba będzie przetestować, jest tańsza od oryginału i z tego co piszesz powinna być lepsza :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest, w Ferrari.

 

A w którym modelu czy modelach jeśli możesz rozszerzyć temat? :) Normalnie człowiek uczy się każdego dnia. :mrgreen:

 

Testarossa miał taki silnik, tzn. Flat-12, potem chyba już go nie produkowali.

 

jeszcze był bardziej wysilony w 512TR i 512M :D Wg, mnie najfajniesze ferrari :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik typu V o rozwarciu cylindrów 180 stopni ma inną konstrukcję niż silnik typu boxer.

A czym się różnią?

Silnik flat ma dwa korbowody zaczepione na jednym wykorbieniu (więc obydwa tłoki poruszają się tym samym kierunku), a boxer każdy korbowód osobno.

 

jeszcze był bardziej wysilony w 512TR i 512M :D Wg, mnie najfajniesze ferrari :D

512TR i 512M to oczywiście modyfikacje Testarossy, a co do silników flat to były jeszcze w wyścigowych Porsche i w jakimś Mercedesie typu endurance.

 

Subaru też zrobiło raz w 1990 taki silnik dla zespołu F1 Coloni (w tamtym momencie Coloni-Subaru). Niestety cała konstrukcja nie była udana (silnik generował nie więcej niż 500 KM) i zespół nie zakwalifikował się da żadnego wyścigu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś ma chęć na tuning wnętrza? :lol:

http://www.ebay.co.uk/itm/SUBARU-IMPREZ ... 230ec3a022

 

Jakoś kojarzą mi się jak tandeta z Tesco :lol:

 

-- So maja 12, 2012 11:20 am --

 

Za to tutaj wypas, moje marzenie z młodości 8)

http://otomoto.pl/subaru-svx-svx-3-3-bo ... 15321.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...