Jump to content

gwint AP SPORTFAHRWERKE


Mike_gda

Recommended Posts

Witam,

 

czy ktoś z szanownych użytkowników zna ową firmę? Czy jej produkty są godne polecenia? Jak wypadają z konkurencją?

 

Chce zmienić zawieszenie w SI N/A i zastanawiam się nad tym zestawem. Wychodzi przyzwoicie cenowo jak na gwint - 2800zł.

Link to comment
Share on other sites

Swojego czasu ujeżdżałem BMW i sporo osób z forum zakładało właśnie ten model do M3 i byli więcej niż zadowoleni. W germanii tez zbiera pozytywne opinie. Dlatego chciałem zapytać tutaj żeby nie było niespodzianek już po kupnie :D

Link to comment
Share on other sites

Swojego czasu ujeżdżałem BMW i sporo osób z forum zakładało właśnie ten model do M3 i byli więcej niż zadowoleni. W germanii tez zbiera pozytywne opinie. Dlatego chciałem zapytać tutaj żeby nie było niespodzianek już po kupnie :D

Ja też je przerabiałem w BMW :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Za miękko. Buja na boki.

 

To może zacznij od wymiany drążków stabilizatora :idea:

 

Wymieniłem łącznik stabilizatora z przodu na whiteline. Jest trochę sztywniej ale bez rewelacji. Jakiej firmy te drążki żeby spełniły swoją rolę?

Link to comment
Share on other sites

Za miękko. Buja na boki.

 

To może zacznij od wymiany drążków stabilizatora :idea:

 

Wymieniłem łącznik stabilizatora z przodu na whiteline. Jest trochę sztywniej ale bez rewelacji. Jakiej firmy te drążki żeby spełniły swoją rolę?

 

No dobrze, ale łączniki nie mają wpływu na "bujanie na boki" lub mają wpływ znikomy :idea: Załóż po prostu jakieś grubsze drążki stabilizatora, wybór jest duży (np. od WRX 20mm, STi 20mm, Whiteline 22mm, Cusco 24mm, Eibach 24mm).

Link to comment
Share on other sites

Za miękko. Buja na boki.

 

To może zacznij od wymiany drążków stabilizatora :idea:

 

Wymieniłem łącznik stabilizatora z przodu na whiteline. Jest trochę sztywniej ale bez rewelacji. Jakiej firmy te drążki żeby spełniły swoją rolę?

 

No dobrze, ale łączniki nie mają wpływu na "bujanie na boki" lub mają wpływ znikomy :idea: Załóż po prostu jakieś grubsze drążki stabilizatora, wybór jest duży (np. od WRX 20mm, STi 20mm, Whiteline 22mm, Cusco 24mm, Eibach 24mm).

 

Mówisz o całym stabilizatorze? takim jak w np 4T? Wymienić wtedy przód czy tył?

Link to comment
Share on other sites

Tak, wymień przód i tył na np 22mm. Duża różnica. Nie idź w gwint bo za tyle kasy dobrego nie kupisz , a będziesz narzekać na brak komfortu :wink:

Link to comment
Share on other sites

Tak, wymień przód i tył na np 22mm. Duża różnica. Nie idź w gwint bo za tyle kasy dobrego nie kupisz , a będziesz narzekać na brak komfortu :wink:

Dokładnie :!: A jak Cię zmiana stabów nie usatysfakcjonuje to wrzuć KYB Ultra SR do seryjnych sprężyn :idea:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...