Jump to content

D*powóz służbowy.


junasz

Recommended Posts

Do wyboru macie Golfa, Focusa i Astrę (wszystkie w dyszlu, popularne pojemności, modele tegoroczne). Coś muszę kobicie podpowiedzieć, a jakoś sam przekonania nie mam... :|

Link to comment
Share on other sites

Do wyboru macie Golfa, Focusa i Astrę (wszystkie w dyszlu, popularne pojemności, modele tegoroczne). Coś muszę kobicie podpowiedzieć, a jakoś sam przekonania nie mam... :|

Ja bym wziął Golfa, bo nowy występuje duzo rzadziej w przyrodzie niż Focus i Astra

Link to comment
Share on other sites

Przy firmowym aucie to kierowal bym sie wygladem/wygoda. reszta w zasadzie nie ma znaczenia dla kierowcy.

W tym celu wybral bym sie do dilerow na jazde probna. na tej podstawie wybral to czym najwygodniej sie smiga.

Reszta i tak w gestii pracodawcy lezy.

PZDR!

Link to comment
Share on other sites

jeździłem jakiś czas służbową jettą (żony :roll: ) - znaczy się golfik jest spoko; wygodny ale ma kiepskie właściwości jezdne niestety;

 

miałem okazje sie przejechac astrą - never again ale ja nie jestem obiektywny bo nigdy przenigdy nie było mi po drodze z oplami;

 

focusem i owszem fajnie sie jeździło (mega lepsze prowadzenie niż golf) ale jest mniej komfortowy :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

ja bym sie sugerowal bliskoscia serwisu, chyba ze trasy robisz.

1. Golf 2. Ford 3. Astra

Tak wygladala by moja lista. Bo nie wiem czy juz w sprzedazy jest Focus po face-liftingu

Link to comment
Share on other sites

jak macie możliwośc to weź żonę do salonów i niech tam sie przymierzy do pojazdów i tyle. ten który będzie jej pasował to najlepszy wybór, bo potem nie będzie: Ty mi źle doradziłeś :D

Link to comment
Share on other sites

1. Golf 2. Ford 3. Astra

 

Ano... i to jest chyba najsłuszniejsza koncepcja. :mrgreen:

 

Przy okazji - wszystko to pewnie już z DPF-em... to wiecie może, czy wszystkie jednakowo psujne i przeszkadzające, czy też jednak udało komuś zrobić to dobrze? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeździłem wszystkimi i tylko Focus daje radę. Astra to odwieczna porażka... Golf niby jest w miarę albo zdecydowanie TDCI z Forda jeździło mi lepiej. No a poza tym to Golf, mam uprzedzenia. Wygląd kwestia gustu.

Link to comment
Share on other sites

Skąd tak słabe miejsce Astry w waszych "rankingach"? Nie lubię Opli i sam bym pewnie takiego nie wziął, ale przecież mowa (mam rację?) o Astrze IV - czyli to najnowszy model z prezentowanych.

 

PS Nie brałbym też Focusa - lada chwila wchodzi nowa generacja.

Link to comment
Share on other sites

A w Focusie to jaki ten dyszel? U mnie w firmie większą część floty stanowią właśnie Focusy 1,8 TDCi i jakoś nie mam o nich zbyt dobrego zdania - duża turbo dziura, słabe wyposażenie, kiepskie materiały (w przypadku wersji podstawowych) no i w kombi nie najlepiej trzymają się drogi. Pozytywnie mogę wypowiedzieć się tylko o zawieszeniu i awaryjności :P

Link to comment
Share on other sites

Skąd tak słabe miejsce Astry w waszych "rankingach"? Nie lubię Opli i sam bym pewnie takiego nie wziął, ale przecież mowa (mam rację?) o Astrze IV - czyli to najnowszy model z prezentowanych.

"Kupa zapakowana w sreberko dalej jest kupą" - i taka jest rzeczywistość Astry. Żadna z generacji nie zaskoczyła mnie ani ciekawym designem, ani właściwościami jezdnymi ani ergonomią ani niczym innym. W przypadku Astry III było już lepiej w kwestii wyglądu ale wciąż w tym aucie czułem się, jakbym jeździł za karę.

 

duża turbo dziura,

Przy obecnych korkach naprawdę coraz trudniej mi zrozumieć tą niesamowitą pogoń za mocą, momentem, osiągami, które... kompletnie się nie przydają.

 

słabe wyposażenie,

No Focus w najniższej opcji faktycznie może wydawać się nieco ubogi, ale zapewniam Cię, że za tę samą cenę, zgodnie z polityką VW, w Golfie będziesz miał ogrzewanie tylnej szyby, wycieraczkę tylnej szyby, koło zapasowe, tapicerkę i zderzaki w kolorze nadwozia. I będzie to wymienione jako najważniejsze elementy wyposażenia. Za poduszki, ABS, klimatyzację itp będziesz musiał dopłacić.

Link to comment
Share on other sites

duża turbo dziura,

Przy obecnych korkach naprawdę coraz trudniej mi zrozumieć tą niesamowitą pogoń za mocą, momentem, osiągami, które... kompletnie się nie przydają.

 

Nie miałem na myśli karania innych startem ze świateł czy udowadniania, że moje wozidło jest najszybsze bo takie auto nie do tego służy. Chodzi mi o sytuacje gdy np. ruszasz z miejsca, zapinasz dwójeczkę, naciskasz gaz, żeby wyrobić się na "późnym pomarańczowym" a samochód w tym momencie zaczyna "myśleć" przez jakieś 2 sekundy i dopiero po tym przyspiesza...Do tego "wspaniale" zestopniowana skrzynia sprawia, że jazda w korku irytuje jeszcze bardziej niż zwykle. Cały czas odnoszę się do pięciobiegowego 1.8 TDCi. Miałem okazję pojeździć trochę 6-biegową Kugą 2.0TDCi i muszę przyznać, że tam tych problemów już nie ma :)

Link to comment
Share on other sites

Nie miałem na myśli karania innych startem ze świateł czy udowadniania, że moje wozidło jest najszybsze bo takie auto nie do tego służy. Chodzi mi o sytuacje gdy np. ruszasz z miejsca, zapinasz dwójeczkę, naciskasz gaz, żeby wyrobić się na "późnym pomarańczowym" a samochód w tym momencie zaczyna "myśleć" przez jakieś 2 sekundy i dopiero po tym przyspiesza...Do tego "wspaniale" zestopniowana skrzynia sprawia, że jazda w korku irytuje jeszcze bardziej niż zwykle. Cały czas odnoszę się do pięciobiegowego 1.8 TDCi. Miałem okazję pojeździć trochę 6-biegową Kugą 2.0TDCi i muszę przyznać, że tam tych problemów już nie ma :)

 

Ej ziom za malo skopales pierwszy bieg dlatego ci dwoja zamulila,

jakbys pociagnaj 1 do 7000rpm to dwarantuje ze z dwojki bys wystrzelil. 8)

 

 

A pytanie do tworcy watka?

Mozesz brac automat?

bo jezeli tak i duzo jezdzisz po miescie to wybieraj te opcje nawet kosztem gorszego wyposazenia wewnetrznego

Link to comment
Share on other sites

Zdecydowanie Golfa, 6sta jest bardzo ladna, jak wezmiesz w bialym to jeszcze lepiej, motor 1.6TDI powinien byc dobry bo VW ma duze doswiadczenie w budowie tych silnikow, sami mamy Golfa 5 tdi i jest bardzo fajny jest na dluze trasy. Foka jest paskudna w srodku - przynajmniej ta najtansza, a Astre z 1.7CDTI to lepiej omijac z daleka. Kazdy pewnie ma DPF ale podejzewam ze z VW go najlatwiej usuniesz i najlatwiej zawirusujesz 8)

Link to comment
Share on other sites

Dzięki Wszystkim!

Wytyczna "1. Golf, 2. Ford, 3. Astra." została przekazana i przyjęta. 8)

Uzupełniająco tak - planowany jest zakup wedle filozofii: najniższa cena + ciut lepszy silnik (np. 1,8 zamiast bazowego w cenie 1,6) + więcej bezpieczeństwa (jakieś dodatkowe poduchy i układy stabilizacji, halogeny itp.) + odrobina komfortu (klima najtańsza i jakieś drobiazgi) + może dodatki flotowe (jakieś układy GPS z możliwością "śledzenia" itp.). W ostateczności i tak zadbać mi przyjdzie żeby było, że "będzie pani zadowolona". :roll: :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...