Jump to content

glowice EJ257 + Shortblock 2.0 sti ,jakie problemy ,pomocy


buras

Recommended Posts

:!: Witam

kupiłem głowice od sti 2.5 Ej 257 rok06/07 i chce założyć je do shortbocku od Ej 207 .osprzęt pozostały z gt 99.

jakie problemy ,mogę mić z tym związane ? wiem ,że AVCS ,nie będzie hulało ,ale ten problem ,chce w pzryszłości rozwiązać przez wymiane wiązki i kompa.mam też inny problem ,bo głowice od 2,5 mam ,bez kół rozrządu i dekli zaworow .czy moje dekle i koła z głowic od gt 99 będą pasowały do nowych?

dzieki za pomoc

Link to comment
Share on other sites

buras, dawaj tu tych z pozytywnymi opiniami. chciałbym się mylić ale ztcw to nieproste.

nie wiem nawet czy niedestrukcyjne blokowanie avcs jest możliwe.

rozważ homogeniczny setup przez wymianę bloku albo głowic na właściwe i dobranie do tego wiązki i komputera

Link to comment
Share on other sites

pytałem ,ale jak się okazało są rózne opinie :(

Mówiłem ci przez tel. że to chory pomysł. Twoje ecu nawet nie odczyta impulsów z czujników walka. Tam jest kompletnie wszystko inne pomijam nawet zmienne fazy ale nawet czujników walkow nie przelozysz, a co z cewkami inst. itp.

Oczywiście jest to wykonalne ale koszt będzie wysoki i to bardzo

Link to comment
Share on other sites

no to jestem w czarnej okrężnicy :| Edwin ,twoja odpowiedz nie napawa optymizmem,nie dziw się mojej dociekliwości ,przed zakupem dzwoniłem ,do

mapteka ,nie mówili mi o takich problemach ,sprzdający ,też potwierdził ,że nie-ASO takie głowice montuje bez problemu , stąd mój mętlik w głowie.

Link to comment
Share on other sites

no to jestem w czarnej okrężnicy :| Edwin ,twoja odpowiedz nie napawa optymizmem,nie dziw się mojej dociekliwości ,przed zakupem dzwoniłem ,do

mapteka ,nie mówili mi o takich problemach ,sprzdający ,też potwierdził ,że nie-ASO takie głowice montuje bez problemu , stąd mój mętlik w głowie.

Da się to zamontować ale chyba baterii w tel. mi nie starczy żebym ci wymienił listę brakujących części

Link to comment
Share on other sites

ot i nie miałeś problemu ,to sobie znalazłeś :(

 

jestem w domu to napisze w skrócie co mi przychodzi na myśl co potrzebujesz

 

uszczelki pod głow.

dekle + uszczelki inne jak w gt

cewki x 4

świece inne jak w gt

inną rolkę rozrządu + śrubę

4 koła rozrządu jeśli mają działac fazy

4 uszczelniacze rozrzadu

nowe uszczelki pokrywy, pod świece, kol ss i wyd.

całą wiązke silnika lub rzeżba żeby fazy działały

inne czujniki rozrz.

inny czujnik i koło na wałe

ecu ew. budowanie nowej wiązki, a jak nowa wiazka silnika to i nowa wiazka wnetrza i mega rzeżba + rozebranie prawie całego auta

 

chyba że idzie sie bo bandzie i rezygnuje sie z faz, na silikonie montuje sie czujniki wałków itp.

 

to tak naprawde na szybko :roll:

Link to comment
Share on other sites

dzięki Edwin ,mam nadzieje ,że uda mi się odkręcić zakup i wrócić do moich starych głowic .szkoda że nie zadzwoiłem przed zakupem :evil:

 

-- Pt paź 15, 2010 11:06 am --

 

sprzdający to porządny gość :D ,przyjmie głowice z powrotem ,więc problem uważam za załatwiony .

Link to comment
Share on other sites

da się bez zmienych faz, wałki dają radę bez nich

 

widziałem z 3 rzeźby takie już więc można ( jedna bardzo mocna) ,choć nigdy takich rzeczy nie robiłem osobiście.

 

Nowe dobrze obrobione głowice z wałkami dobrymi ,zaworami, sprężynkami do 2,0 to spory wydatek, stąd pewnie wybrano tańsze z 25.

 

Ja mam głowice Ej25 double avcs na bloku Ej22 zestrokowanym na 2,3 litra

Link to comment
Share on other sites

Witam,

Podłącze się do wątku. Mianowicie czy głowice od silnika EJ257 podejdą do silnika z WRX-a 2006 z silnikiem EJ255. Jeżeli tak to czy wymagana jest jakaś rzeźba?

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

sprzdający to porządny gość :D ,przyjmie głowice z powrotem ,więc problem uważam za załatwiony

I wzajemnie tak więc jak dwóch porządnych gości robi interes i im nie wyjdzie to nie ma problemów :wink: Jakby co moje głowice EJ257 chętnie znajdą nowego właściciela :D

Link to comment
Share on other sites

EJ255

to wolny ssak?

 

Obecnie wolny bo nie jeździ. Ale tak na serio 2.5T WRX z 2006 roku z AVCS.

 

-- 18 paź 2010, o 21:10 --

 

Jakby co moje głowice EJ257 chętnie znajdą nowego właściciela :D

Jeżeli by podeszły do mojego WRX-a to całkiem możliwe.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...