Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje - sezon 2011


Dehnel

Rekomendowane odpowiedzi

Też mi sie tak wydawało, i skoro oprotestowali tylko te częsci które de facto "są na stanie" w RT to nie można mówic tu o jakimś tam zielonym stoliku etc... Wiecie o co mi chodzi? Pytanie czy auto stoi w RT???

wg. mojej wiedzy, buda jest w dyspozycji RT , więc ja szczerze nie widzę żadnego problemu aby nie można w porę przygotowac auta :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

I od razu pytanie, które przepisy tu działają, ogólne czy szczegółowe? Bo jadąc w RSMP powinny mnie obowiązywać przede wszystkim szczególowe regulaminy RSMP... Zawsze miałem z tym problem

ale w tym przypadku była to eliminacja ERC , więc regulamin przede wszystkim ERC :D , pomimo ze kajtek był zgłoszony w rsmp tylko :roll: , jest to troche porypane to fakt, bo było strasznie zamieszane np. z Kucharem i Abramowskim z pozycjami na starcie :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale w tym przypadku była to eliminacja ERC , więc regulamin przede wszystkim ERC :D , pomimo ze kajtek był zgłoszony w rsmp tylko :roll: , jest to troche porypane to fakt, bo było strasznie zamieszane np. z Kucharem i Abramowskim z pozycjami na starcie :roll:

 

 

Chyba że tak ;-) Inna rzecz, że w Polskim zawsze były cyrki z pozycjami na starcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jesli to ERC to nawet do budy na której nasi sie znają musi być delegat FIA, ale jak Carfit pisze buda jest w RT wiec wszystko gra. Teraz tylko trzeba trzymac kciuki zeby "żaby" nic w motorze nie znalazły i Kajto i jego fura są czyści.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jesli to ERC to nawet do budy na której nasi sie znają musi być delegat FIA

 

 

Tak , tak samo postąpili z Abramowskim na BT , bo miał VIN z USA , i na koniec stawki za clio, C2 itp :? chore to troche :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leszek do kibiców na FB:

 

Kochani,

długo zbierałem sie do napisania tych słów. Do dziś nie mogę dojść do siebie po rajdzie, szansy którą dostałem od Wszystkich!!! Wiem że jest źle, szaro i boli!!!

Czuję się podle, bo nie zrobiłem tego co zamierzałem i na co Wszyscy wirzący we mnie czekali. Mój start był wilką bolesną porażką. Dlaczego???

Do dziś zadaję sobie to pytanie, choć znam fakty i przyczyny awari.

Na 2 os, qrw... 1... km zawiesił się "najlepszy" na świecie komputer do centralnego dyfra. Efekt - pierwsze 3 os samochodem prawie tylno napędowym.

Resetowłem to elektroniczne g... na osach, ale i tak nic z tego.

Serwis 1- wymieniamy komputer - sprawdzamy wszystko działa.

Jadę walczyć !!

Os 5 - na 3 km po skoku w lesie tylnie prawe koło zaczeło dziwnie się zachowywać. Sądziłem że kapeć ale objawy po następnym km były inne.

Nie poddałem się mimo że było coraz gorzej, zwłaszcza na lewych zakrętach!

Jechalem na ile mogłem, ale zmuszony byłem się zatrzymać 1,5 km przed metą osu, gdy urwał sie przewód hamulcowy.

Co się okazało, pękł a później urwał się wzdłużny wahacz!!!

Czy udżyłem w coś? - nie. Najprawdopodobniej podczas lądowania spadłem na jakiś kamień.

Czy jest to możliwe aby wachacz pękł od skoku - nie!!!

Więc qrw... co? - cały pieprzony kit R4 jest popękany.

Ile kilometrów zrobił? - 768 km osowych, a powinien wytrzymać min 1200.

Kosztował tyle co nowy Golf GTI.

Dla czego innym się nie rozpadł? Może dla tego, że dostałem go jako pierwszy kierowca prywatny na świecie i był prawie prototypem .

Niedziela wszystko wymienione na nowe!

Jadę tylko po to, żeby nie zawieść kibiców, żeby się nie poddac, znaleźć set up nowych amortyzatorów które dostałem dopiero w pt przed rajdem.

Nie wierze w siebie, nie mogę się skoncetrować . Już wiem że nie odegram większej roli w całym rajdzie!!!

Na drugiej pętli dostaję polecenie jedź szybciej!!!

Jadę przestrzeliłem dwie krzyżówki tracę duż sek, ale czas nie jest zły.

Na następnym os daję z siebie wszystko co mogę aby znaleźć czas i trakcję!

Wiem że jest dobrze, mam między czsy!

Przyspieszam jeszcze bo wiem że właśnie na to wszyscy czekają.

Na 17 km na szczęście wolnym zakręcie poczułem diwny dźwięk... i się zaczelo!!!

Nie wiem jak dałem rady utrzymac samochód na drodzę ale udało sie.

Pękł pier..... swożeń dzień wcześniej kupiony od Włochów i podwineło mi koło pod samochód. To był koniec, musiałem znowu zjechać na łąkę.

Nie urwałem koła nawet nic nie dotknąłem. Gdyby tak było, to całe zawieszenie było by pogięte, a tu tylko mały swożeń rozpadł się na drobiazgi.

Dziekuje Bogu że nie stało się to 3km wczśniej bo nigdy bym już nie napisał żadnych słów do nikogo.

Dzięki wsparciu fanów, przyjaciół, bliskich i firm wystartowałem w Rajdzie Polski, jeździłem prawie tydzień na testach (a nie na nielegalach jak inni !!!) Evo IX i szlifowałem formę której nie dane mi było zaprezentować.

Wybaczcie, ale zrobiłem wszystko co w mojej mocy aby mieć najlepsze auto i formę.

Cały kit zawieszenia R4 się rozpadł i nadaję się na złom!

Obiecuję Wam że jeszcze wystartuję w tych samych barwach i to nie z takim skutkiem.

Jeszcze raz dziękuję Wszystkim za pomoc.

Diękuję Pawłowi Drahan, który okazał się dla mnie najwiekszym odryciem z nowego pokolenia. Mogę go porównać tylko z najlepszymi z którymi jeździłem

(Maciek Sz, Przemek M, Robert H).

Dziękuję mojej kochanej Olci która tak dla mnie wiele zrobiła.

 

NEVER GIVE UP!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
jątrzenie czy jednak maja troche racji?

Trudno mi ocenić. Faktem jest, że ze sportowego punktu widzenia wyższa pozycja na liście startowej dałaby szansę na bardziej bezpośrednie porównywanie wyników z Wojtkiem, czy Radkiem Typą. Nie znam przyczyn przesunięcia załogi "w dół", jak również nie wiem, czy było to uzasadnione regulaminem.

Faktem jest, że rajd załoga zakończyła 11 minut za Wojtkiem. Faktem też jest, że z powodu jakichś problemów straciła na jednym OS-ie pierwszego dnia ponad 7 minut. Gdyby "wyrównać" czas straty Wojtka z powodu kapcia, sama strata na czysto przejechanych OS-ach wyniosłaby pierwszego ok. 1min 15s. Drugiego dnia było to ok 3 min. Nie sądzę, aby inna ( wyższa ) pozycja startowa pozwoliła na bezpośrednią rywalizację z naszym zawodnikiem o zwycięstwo w grupie N, ale oczywiście mogę się mylić.

Natomiast wypowiedź dotycząca "innego zawodnika" przesuniętego wyżej na liście startowej uważam wypowiedź za ... nieprzemyślaną.

Chodzi tu oczywiście o Tomka Kuchara, który - jak ogólnie wiadomo - należy do ścisłej czołówki w Polsce. Tomek złożył odpowiednie podanie ( poparte przez innych zawodników - w tym oczywiście Wojtka ), które zostało uznane przez ZSS.

Czy ta droga oficjalna została także zastosowana przez załogę Abramowski / Włoch - nie wiem.

Oceny pozostałych aspektów Rajdu dokonanej przez p. Włocha nie mogę komentować - nie jestem zawodnikiem.

Faktem jest, że nie znajduje potwierdzenia w wypowiedziach innych zawodników.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

09:00 Tweet from @citroenracing

LOEB. Loeb retires from #rallyedefrance with an engine problem. The team will check if he can restart with SupeRally tomorrow.

a Petter drugi, zaraz za Ogierem :)

 

-- 30 wrz 2011, o 09:23 --

 

Kimi Räikkönen, ósmy w rajdzie, wypadł z drogi grzejąc opony i nie wystartował do OS 3.

:shock: :shock: :shock:

 

-- 30 wrz 2011, o 12:10 --

 

LIVE :!: http://wrcpaywall.appspot.com/static/player.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carfit, czy ja dobrze widziałem? Po mojemu kawałek prawego tylnego błotnika zalogi nr 11 należał do Ciebie? Możliwe to czy mi się przywidziało?

 

dobrze Ci sie wydawało :D , ale było też logo Alexa , oraz zdjecie Carlosa :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam tylko raz z prawej podszedłem do tego auta. Ze dwa razy koło mnie przejechał,no a potem jak zwykle nie zawiódł swoich kibiców. :twisted: Ile taka impreza?

 

-- Pt wrz 30, 2011 9:18 pm --

 

Nie było pytania ile to. Na Jego stronie jest cennik. Można było się tam nakleić nawet za 50pln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nie cieszcie sie za bardzo - WRC pisze, ze to relacja pilotazowa, wiec obawiam sie, ze nastepna dopiero w nastepnym sezonie (i ciekawe czy za darmo?)

 

 

chetnie zaplace , byle bym mial gdzie ogladac.Takie relacje to przyslosc dziwie sie tylko ze tak pozno na to wpadli.

Loeba mi wcale nie szkoda , los sie msci za te team orders i dobrze , w sumie to bardzo bym chcial aby w koncu przegral mistrzostwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...