Than_Junior Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 carfit, Prawdą jest, że drugiego dnia Kajto mocno przyśpieszył. Pierwszego był lany "nawet" przez Bębenków i Juniora, a drugiego dnia łoił wszystkich. Ale Sołek też dostał kopa! Więc może inna charakterystyka OSów im przypadła do gustu...? Siemano i jednego i drugiego dnia do lidera zawsze tracił ok 1sek/km (chyba że poszło coś nietak...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajcev Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Zbiornik jest taki jak każdy rajdowy, czyli "bezpieczny" i do podłączenia trzeba szybkozłączek. Da się to jednak obejsc montując szybkozłączkę na rurze, którą się następnie obcina. Lejek wkładamy do rury i możemy tankować z karnistra. Tyle w teorii. Dzięki, tak myślałem, że szybkozłączki i nie bardzo mi pasowało takie zwykłe wlewanie z karnisterka przez lejek ale przeoczyłem tak proste rozwiązanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Zapytam się jeszcze raz, czy brak możliwości skorzystania z silnika przez 6 tygodni (konieczność użycia innego silnika itd), też jest wliczone w ewentualną rekompensatę dla osoby, która jest sprawdzana, tzn w tym wypadku dla Kajtka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 JJacek, tak, jest wliczone. Niemniej, na dobrą sprawę cała ta akcja nie powinna przysporzyć Kajtkowi zbyt wielkich problemów bo ztcw RallyTechnology posiada drugie Spec.C, a tak profesjonalna stajnia też ma na pewno zapasowy silnik i skrzynię. A zawieszenie szutrowe na Kosice i tak im się nie przyda. Więc powinno być bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudi Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 JJacek, tak, jest wliczone. Niemniej, na dobrą sprawę cała ta akcja nie powinna przysporzyć Kajtkowi zbyt wielkich problemów bo ztcw RallyTechnology posiada drugie Spec.C, a tak profesjonalna stajnia też ma na pewno zapasowy silnik i skrzynię. A zawieszenie szutrowe na Kosice i tak im się nie przyda. Więc powinno być bez problemu Posiada Spec.C tylko to nie jest R4. Zrobienie R4 z N-ki to chyba nie takie proste jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faldżip Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 JJacek, tak, jest wliczone. Niemniej, na dobrą sprawę cała ta akcja nie powinna przysporzyć Kajtkowi zbyt wielkich problemów bo ztcw RallyTechnology posiada drugie Spec.C, a tak profesjonalna stajnia też ma na pewno zapasowy silnik i skrzynię. A zawieszenie szutrowe na Kosice i tak im się nie przyda. Więc powinno być bez problemu Posiada Spec.C tylko to nie jest R4. Zrobienie R4 z N-ki to chyba nie takie proste jest. Gdzies tu bylo wczesniej napisane, ze silnik i skrzynia sie nie roznia, wiec jezeli tylko te elementy sa we Francji to przelozyc je z N-ki do R-ki nie powinno byc problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 carfit, Prawdą jest, że drugiego dnia Kajto mocno przyśpieszył. Pierwszego był lany "nawet" przez Bębenków i Juniora, a drugiego dnia łoił wszystkich. Ale Sołek też dostał kopa! Więc może inna charakterystyka OSów im przypadła do gustu...? Siemano i jednego i drugiego dnia do lidera zawsze tracił ok 1sek/km (chyba że poszło coś nietak...) Czyli Siemano drugiego też przyspieszył...ten sam wałek zrobiliście co Kajto ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 no prosze, jak jest jakaś sensancja, to od razu w mediach o rajdach piszą :| http://rajdy.moto.pl/Rajdy/1,105955,103 ... trza_.html przedtem na było na głównej stronie gazeta.pl :roll: -- 28 wrz 2011, o 20:01 -- ten sam wałek zrobiliście co Kajto ?? chyba tak, jak osobiście widziałem jak ThanJunior wlewał na strefie do baku octanebooster :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 herrkam, tak, mamy podobny system do Toyoty w Corollach WRC, ze nam sie zwezka rozszerza pod wplywem ciepla .... i wydech .... i caly blok silnika .... i robi sie pojemnosc 3.0 -- 28 wrz 2011, o 20:05 -- carfit, dzieki ze mi go zalatwiles w dobrej cenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajcev Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 herrkam, tak, mamy podobny system do Toyoty w Corollach WRC, ze nam sie zwezka rozszerza pod wplywem ciepla .... i wydech .... i caly blok silnika .... i robi sie pojemnosc 3.0 a to nie w Celice bylo ? "Piękna skandalistka" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 zajcev, jestem niemal pewien ze w Corolli, dlatego byla to ostatnia Toyota rajdowa - zostali przeciez zbanowani przez FIA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajcev Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 zajcev, jestem niemal pewien ze w Corolli, dlatego byla to ostatnia Toyota rajdowa - zostali przeciez zbanowani przez FIA Jestem niemal pewien ze chodzi o Celice dokladniej model ST205 (Celica GT-Four) i jak dobrze pamietam bylo to w roku 1995, kiedy zmniejszono regulaminowa zwezke.Toyota dostala rocznego bana i anulowane wszystkie punkty, pozniej wrocili z Corolla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
+RAFAŁ+ Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 zajcev, jestem niemal pewien ze w Corolli, dlatego byla to ostatnia Toyota rajdowa - zostali przeciez zbanowani przez FIA Na 100% była to Celica :!: Toyota zamieniła WRC na F1 stąd jej brak w rajdach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudi Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 "W roku 1995 zespół został zdyskwalifikowany za nieregulaminową zwężkę doprowadzającą powietrze do turbiny w modelu Celica GT-four. Ta próba obejścia przepisów okryła niesławą cały zespół i stała się przyczyną ostrych kontroli technicznych w przyszłości." Corolla WRC jeżdziła od 1997. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Pardon, macie racje! Ale ja wtedy jeszcze pampersy nosiłem, dlatego źle zapamiętałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek555 Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 a to nie w Celice bylo ? "Piękna skandalistka" Był taki artykuł w WRC zdaje się kiedyś (2006??) i dotyczył właśnie celicy ST205, chodzio o te nieregulaminowe zwężki, przez co w 1995r team Toyoty stracił wszystkie uzyskane w tamtym sezonie punkty. Nie słyszałem żeby coś podobnego wydażyło się w późniejszych Corollach. edit: ups, chyba nie tylko ja zapamiętałem ten artykuł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Posiada Spec.C tylko to nie jest R4. Zrobienie R4 z N-ki to chyba nie takie proste jest. Kajto w swoim R4 ma, z tego co wiem, zwykle Nkowe zawieszenie, wiec przekladka deski rozdzielczej i kilku elementow karoserii raczej nie powinna zajac dluzej niz jeden/dwa dni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudi Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Wracajac do tematu, wiadomo na 100% że oprotestowane zostały: motor, skrzynia i hamulce? Po mojemu gdyby CRT chciał być taki bardzo złośliwy to oprotestował by całe auto i tyle. A tak mają mozliwość poprzekładania gratów z N-ki j jadą do Kosic. Wie ktos czy auto stoi w RT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Dudi,*edit* pomylka Jak sądzę, CRT miało podejrzenia (czy słuszne czy nie - nie wnikam) od dłuższego czasu, ale liczy na to, że tu ma szansę faktycznie dowiedzieć się prawdy, bo sprawdzać będą ludzie z FIA (BK przeprowadzane przez polskich sędziów niczego nie wykazało). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marti Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 ztcw nie da się oprotestować całego auta Wybiera się konkretne elementy i płaci się od ilości tychże. Jesteś pewien? Za regulaminem : "15.3. Jeżeli protest wymaga demontażu i ponownego montażu części lub zespołów samochodu, składający protest musi wnieść opłatę w wysokości: ●●200% wpłaconego wpisowego, jeżeli protest dotyczy określonych części lub zespołów samochodu (silnik, układ przeniesienia napędu, układ kierowniczy, układ hamulcowy, instalacja elektryczna, nadwozie itp.); ●●500% wpłaconego wpisowego, jeżeli protest dotyczy całego samochodu i/lub stosowanego paliwa." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 marti, wlasnie sam sprawdzilem i to samo przeczytalem -- 28 wrz 2011, o 21:01 -- Ale to coś się nie kalkuluje.... bo przy trzech zgłoszonych częściach to by było 600% wpisowego, a przy całym aucie 500%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marti Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 ;-) Kiedyś w PPZM w A0 poszedł protest na całe auto o ile dobrze pamiętam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudi Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Też mi sie tak wydawało, i skoro oprotestowali tylko te częsci które de facto "są na stanie" w RT to nie można mówic tu o jakimś tam zielonym stoliku etc... Wiecie o co mi chodzi? Pytanie czy auto stoi w RT??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marti Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Też mi sie tak wydawało, i skoro oprotestowali tylko te częsci które de facto "są na stanie" w RT to nie można mówic tu o jakimś tam zielonym stoliku etc... Wiecie o co mi chodzi? Pytanie czy auto stoi w RT??? to chyba też nie ma znaczenia, bo z tego co zrozumiałem "zachodnie fachowce" są potrzebne tylko do silnika/skrzyni, na reszcie nasze sie znajom ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Wlasnie jeszcze sprawdzam regulaminy FIA dot. mistrzostw regionalnych... mam: "46.2 PROTEST FEES The protest fee is € 500. 46.3 DEPOSIT If a protest requires the dismantling and re-assembly of a clearly defined part of the car any additional deposit must be specified in the supplementary regulations of the rally. 46.4 EXPENSES 46.4.1 The expenses incurred in the work and in the transport of the car shall be borne by the claimant if the protest is unfounded, or by the competitor against whom the protest is lodged if it is upheld. 46.4.2 If the protest is unfounded, and if the expenses incurred by the protest (scrutineering, transport, etc.) are higher than the amount of the deposit, the difference shall be borne by the claimant. Conversely, if the expenses are less, the difference shall be returned." Czyli to wlasnie kwota o ktorej sie mowilo w parku serwisowym: 500EUR = 2000 PLN. Wg tych zasad im wiecej sie rozbiera, tym wieksze koszty. Dlatego nie oprotestowal "całego auta". -- 28 wrz 2011, o 21:10 -- (strona 29/89) http://argent.fia.com/web/fia-public.ns ... s&Appx.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się