Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje - sezon 2011


Dehnel

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nigdy Sołowowa nie darzyłem jakimkolwiek szacunkiem. No może tylko za to, że zamiast siedzieć w domu i liczyć zera na koncie, wsiada do rajdówki i mimo wszystko ryzykuje.

Dla mnie ten Pan, to nadęty bufon, któremu się wydaję, że za pieniądze czas idzie oszukać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Markus_SK,

Dość ciekawa jest Twoja wypowiedź. Piszesz jakbyś znał Solowowa osobiście. Za co go nie szanujesz? Za 3. Miesjce w Ypres? Za to że jest ciągle w czubie RSMP? Czy za to że jeździ za swoje i nie musi się nikomu tłumaczyć z wyników? Gość robi to co lubi i robi to dobrze.

Protest jest prawem każdego zespołu. CRT Skorzystał z tego prawa. Fakt, nieesie to koszty poskladania motoru, ale co zrobić, takie są regulaminy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorobił się fortuny i spełnia się w swojej pasji. To źle? Ma jaja, ze zamiast spokojnie siedzieć na kanapie popijając rudą , gania pomiędzy drzewami. Co by nie mówic robi to bardzo dobrze i już dawno wśród zawodników nie jest egzotykiem z kasą. Zresztą sama kasa kółkiem nie kręci

 

Inna sprawa że ten protest nie był potrzebny :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie tylko interesuje czy to był "strzał w ciemno" ( a nóż coś znajdą w tym R4, wtedy będę miał większe szanse) czy też coś wiedzieli, podejrzewają. Abstrahując od prawa do protestu (oceniam jedynie "honorowość" postawy ;-)) jeżeli jest to strzał w ciemno to mi się to nie podoba , jeżeli natomiast coś wiedzą czy podejrzewają to jest to jak najbardziej OK, bo co jak co ale każdy powinien przestrzegać zasad. A dobrze wiem jak to wkurza jak człowiek się spina, ciśnie a reszta z palcem w nosie na prostej odjeżdża w siną dal :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

,

A wiesz może ile kosztuje złożenie protestu i kto potem składa motor do kupy?

 

 

Z tego co wiem protest to 20 000 PLN, motor składają serwisanci oprotestowanego , koszt składania ponosi ten czyja racja, czyli jeśli coś znajdą zapłaci Kajto, jeśli będzie czysto CRT

 

Sorki, za regulaminem RSMP:

"15. Protesty - odwołania

15.1. Wszystkie protesty muszą być składane zgodnie z postanowieniami

Międzynarodowego Kodeksu Sportowego (art. 171 i następne).

15.2. Wszystkie protesty muszą być składane na piśmie w biurze rajdu wraz z kaucją

w wysokości 100 % kwoty wpłaconego wpisowego, która nie będzie zwrócona, jeżeli

protest nie zostanie uznany.

15.3. Jeżeli protest wymaga demontażu i ponownego montażu części lub zespołów

samochodu, składający protest musi wnieść opłatę w wysokości:

●●200% wpłaconego wpisowego, jeżeli protest dotyczy określonych części lub

zespołów samochodu (silnik, układ przeniesienia napędu, układ kierowniczy, układ

hamulcowy, instalacja elektryczna, nadwozie itp.);

●●500% wpłaconego wpisowego, jeżeli protest dotyczy całego samochodu i/lub

stosowanego paliwa.

15.4. Każde odstępstwo techniczne zawodnika od przepisów Zał. J zostanie przekazane

ZSS, który nałoży karę aż do wykluczenia włącznie a GKSS może nałożyć karę zgodnie

z MKS, aż do dyskwalifikacji włącznie.

15.5. Wysokość kaucji towarzyszącej zapowiedzi odwołania od decyzji ZSS do GKSS

wynosi 2500 PLN."

 

 

wpisowe na Rajd Polski :

Zawodnicy prywatni zgłoszeni w klasie R4,N4,S1600,A7,S2000,R2C,R3C,R3T,R3D,Open - 2900 (pierwszy termin), 5000 (drugi termin)

Dla zawodników osób prawnych - 3700 (pierwszy termin) , 6000 (drugi termin)

 

czyli jeżeli Kajto zapłacił 2900 to kaucja do protestu 14 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Markus_SK,

Może się czepiam, ale nie lubię i nie szanuję znaczy nie do końca to samo.

 

Lekkie przejęzyczenie. Dzięki za uwagę. :wink:

 

 

Ja nie kibicuje Leszkowi, ale zajebiscie go szanuję jako zawodnika.

Ja podobnie.

 

 

Choć mnie się wydaje, że niektórzy kierowcy zapominają o tym, że są dziś starsi niż 10 lat temu i czasu w zaden sposób nie oszukają. Nie znaczy to oczywiście, że młodzi driverzy są rewelacyjni pod każdym względem, ale w tym sporcie mimo wszystko wiek jest sprawą pierwszorzędną(poza wyjątkami oczywiście :wink: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

nie wiem jak zbudowany jest zbiornik w Fiescie S2000, ale moze ktos tutaj sie orientuje jak to wyglada w tego typu zbiornikach, czy mozliwe jest zatankowanie od tak po prostu przez lejek ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Donosi? Pyta sie raczej. Jakby Kajto jeździł pugiem czy innym saxo, sprawy oraz prób kamionowania przed wynikiem inspekcji silnika ,na forum by nie bylo:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz przytoczę słowa Pana Andrzeja.

 

silnik i skrzynia jada do Francji - zaplombowane.......za 6 tyg. ma byc odpowiedz.

 

Rozumiem protesty (chociaż dziwne jest, że Kajto jest chyba najczęściej "rozbieranym" zawodnikiem z czuba) natomiast termin najbliższego rajdu zestawiony ze słowami Pana Andrzeja narzuca mi pewną spiskową teorię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja naprawdę bym sie wstrzymał z komentarzami do momentu sprawdzenia auta/silnika prze komisję FIA :roll:

w świadku rajdowym , za kulisami , naprawde sie o wielu rzeczach mówi , część z nich to oczywiste ploty, ale w plotkach jest czasami źbło prawdy :roll: , oby nie było tego tym razem, bo moze być nieciekawie :roll:

Pamiętajmy że każdy zespół ma do tego pełne prawo !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie chcę negowac tego co pisze carfit, on się zna siedzi w tym na codzień.Ale z drugiej strony myślisz że zespól mistrza Polski by kombinował wiedząc że i tak ich przetrzepią.

Pamiętam czasy Kajtka jak jeździł Sejem n0 i lał wszystkich jak popadnie w PZM też mu klika razy auto rozbierali i próbowali udowadniać że to nie jest N-ka bo jak to możliwe że Sej jest powiedzmy 11 w generalce.Zaraz na Miśkami i Subarakami.

Czekamy na rozój wydażeń i jakieś oświadczenia zespołu.

 

Tak jeszcze na koniec 3 tyg do koszyc i Kajtek został bez motoru i skrzyni czy tak powinno być??.Przeciesz jest homologacja i w niej wszystko ładnie opisane i narysowane i naprawde to musi trwać 6 tyg??.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale z drugiej strony myślisz że zespól mistrza Polski by kombinował wiedząc że i tak ich przetrzepią.

 

Ja nic nie myśle, bo cokolwiek w tym temacie sie napisze, będą to domysły. :idea:

Ja to osobiście widzę tak: Sołek robi co może , ma top sprzęt, ma top zespół, nie ma co ukrywac że jest dobry i skuteczny, widzi że na całym świecie S2000 leje R4, oprócz polski :idea: , i stwierdził " sprawdzam" , a że polscy komisarze techniczni są umómmy sie niezbyt z gónej półki :wink: , to przyjadą fachowcy z FIA.

Jęsli racja stoi po stronie Kajtka , to z pewnością grzecznie przeproszą, i poniąsą tego finansowe konsekwecje, a jeśli nie , to sie będzie działo :twisted: :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...