Jump to content
Sign in to follow this  
Dehnel

Rajdowe dyskusje - sezon 2011

Recommended Posts

Czy to Hołek taki dobry czy reszta taka słaba ?
Hołek jest poprostu kierowcą na światowym poziomie.

 

Hołek wygra Rajd Polski w przyszłym roku :!: :!: :!:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nigdy Sołowowa nie darzyłem jakimkolwiek szacunkiem. No może tylko za to, że zamiast siedzieć w domu i liczyć zera na koncie, wsiada do rajdówki i mimo wszystko ryzykuje.

Dla mnie ten Pan, to nadęty bufon, któremu się wydaję, że za pieniądze czas idzie oszukać...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Markus_SK,

Dość ciekawa jest Twoja wypowiedź. Piszesz jakbyś znał Solowowa osobiście. Za co go nie szanujesz? Za 3. Miesjce w Ypres? Za to że jest ciągle w czubie RSMP? Czy za to że jeździ za swoje i nie musi się nikomu tłumaczyć z wyników? Gość robi to co lubi i robi to dobrze.

Protest jest prawem każdego zespołu. CRT Skorzystał z tego prawa. Fakt, nieesie to koszty poskladania motoru, ale co zrobić, takie są regulaminy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dorobił się fortuny i spełnia się w swojej pasji. To źle? Ma jaja, ze zamiast spokojnie siedzieć na kanapie popijając rudą , gania pomiędzy drzewami. Co by nie mówic robi to bardzo dobrze i już dawno wśród zawodników nie jest egzotykiem z kasą. Zresztą sama kasa kółkiem nie kręci

 

Inna sprawa że ten protest nie był potrzebny :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest bardzo dużo ludzi, których nie znam, a mimo wszystko ich delikatnie mówiąc nie lubię. To grzech jest jakiś? Większości kierowców nie znałem osobiście, jednak do znacznej większosci czułem sympatię.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O ile wiem to kasa za protest idzie na rzecz poskładania motoru o ile był on nieuzasadniony.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Markus_SK,

Może się czepiam, ale nie lubię i nie szanuję znaczy nie do końca to samo. Ja nie kibicuje Leszkowi, ale zajebiscie go szanuję jako zawodnika. Taki przykład.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie tylko interesuje czy to był "strzał w ciemno" ( a nóż coś znajdą w tym R4, wtedy będę miał większe szanse) czy też coś wiedzieli, podejrzewają. Abstrahując od prawa do protestu (oceniam jedynie "honorowość" postawy ;-)) jeżeli jest to strzał w ciemno to mi się to nie podoba , jeżeli natomiast coś wiedzą czy podejrzewają to jest to jak najbardziej OK, bo co jak co ale każdy powinien przestrzegać zasad. A dobrze wiem jak to wkurza jak człowiek się spina, ciśnie a reszta z palcem w nosie na prostej odjeżdża w siną dal :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

chrisro,

A wiesz może ile kosztuje złożenie protestu i kto potem składa motor do kupy?

Share this post


Link to post
Share on other sites
,

A wiesz może ile kosztuje złożenie protestu i kto potem składa motor do kupy?

 

 

Z tego co wiem protest to 20 000 PLN, motor składają serwisanci oprotestowanego , koszt składania ponosi ten czyja racja, czyli jeśli coś znajdą zapłaci Kajto, jeśli będzie czysto CRT

 

Sorki, za regulaminem RSMP:

"15. Protesty - odwołania

15.1. Wszystkie protesty muszą być składane zgodnie z postanowieniami

Międzynarodowego Kodeksu Sportowego (art. 171 i następne).

15.2. Wszystkie protesty muszą być składane na piśmie w biurze rajdu wraz z kaucją

w wysokości 100 % kwoty wpłaconego wpisowego, która nie będzie zwrócona, jeżeli

protest nie zostanie uznany.

15.3. Jeżeli protest wymaga demontażu i ponownego montażu części lub zespołów

samochodu, składający protest musi wnieść opłatę w wysokości:

●●200% wpłaconego wpisowego, jeżeli protest dotyczy określonych części lub

zespołów samochodu (silnik, układ przeniesienia napędu, układ kierowniczy, układ

hamulcowy, instalacja elektryczna, nadwozie itp.);

●●500% wpłaconego wpisowego, jeżeli protest dotyczy całego samochodu i/lub

stosowanego paliwa.

15.4. Każde odstępstwo techniczne zawodnika od przepisów Zał. J zostanie przekazane

ZSS, który nałoży karę aż do wykluczenia włącznie a GKSS może nałożyć karę zgodnie

z MKS, aż do dyskwalifikacji włącznie.

15.5. Wysokość kaucji towarzyszącej zapowiedzi odwołania od decyzji ZSS do GKSS

wynosi 2500 PLN."

 

 

wpisowe na Rajd Polski :

Zawodnicy prywatni zgłoszeni w klasie R4,N4,S1600,A7,S2000,R2C,R3C,R3T,R3D,Open - 2900 (pierwszy termin), 5000 (drugi termin)

Dla zawodników osób prawnych - 3700 (pierwszy termin) , 6000 (drugi termin)

 

czyli jeżeli Kajto zapłacił 2900 to kaucja do protestu 14 500

Share this post


Link to post
Share on other sites
Markus_SK,

Może się czepiam, ale nie lubię i nie szanuję znaczy nie do końca to samo.

 

Lekkie przejęzyczenie. Dzięki za uwagę. :wink:

 

 

Ja nie kibicuje Leszkowi, ale zajebiscie go szanuję jako zawodnika.

Ja podobnie.

 

 

Choć mnie się wydaje, że niektórzy kierowcy zapominają o tym, że są dziś starsi niż 10 lat temu i czasu w zaden sposób nie oszukają. Nie znaczy to oczywiście, że młodzi driverzy są rewelacyjni pod każdym względem, ale w tym sporcie mimo wszystko wiek jest sprawą pierwszorzędną(poza wyjątkami oczywiście :wink: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

nie wiem jak zbudowany jest zbiornik w Fiescie S2000, ale moze ktos tutaj sie orientuje jak to wyglada w tego typu zbiornikach, czy mozliwe jest zatankowanie od tak po prostu przez lejek ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Donosi? Pyta sie raczej. Jakby Kajto jeździł pugiem czy innym saxo, sprawy oraz prób kamionowania przed wynikiem inspekcji silnika ,na forum by nie bylo:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze raz przytoczę słowa Pana Andrzeja.

 

silnik i skrzynia jada do Francji - zaplombowane.......za 6 tyg. ma byc odpowiedz.

 

Rozumiem protesty (chociaż dziwne jest, że Kajto jest chyba najczęściej "rozbieranym" zawodnikiem z czuba) natomiast termin najbliższego rajdu zestawiony ze słowami Pana Andrzeja narzuca mi pewną spiskową teorię.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pablo, Jak widziałeś na jednej imprezie, da sie wygrac nawet na rezerwowym motorze, więc ją bym sie nie martwił:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ta sytuacja (czyli zabranie silnika na 6 tygodni) jest także wliczona w rekompensatę/kaucję?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dorobił się fortuny i spełnia się w swojej pasji.

 

tak sobie myślę ,że wielu z nas też by startowało w rajdach mając kasę Sołowowa :P:P to samo robi obecnie Oleksowicz, Maliński, Lipski tylko nie są w czubie :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli Sołowow składa protest 3 tygodnie przed kolejnym rajdem a samochód będzie miał silnik za 6 tygodni? Jeżeli Kajto nie załatwi silnika na kolejny Rajd to Sołowow zostaje Mistrzem Polski czy tak?

Share this post


Link to post
Share on other sites
to Sołowow zostaje Mistrzem Polski czy tak?

 

jest jeszcze Bouffier :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja naprawdę bym sie wstrzymał z komentarzami do momentu sprawdzenia auta/silnika prze komisję FIA :roll:

w świadku rajdowym , za kulisami , naprawde sie o wielu rzeczach mówi , część z nich to oczywiste ploty, ale w plotkach jest czasami źbło prawdy :roll: , oby nie było tego tym razem, bo moze być nieciekawie :roll:

Pamiętajmy że każdy zespół ma do tego pełne prawo !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nie chcę negowac tego co pisze carfit, on się zna siedzi w tym na codzień.Ale z drugiej strony myślisz że zespól mistrza Polski by kombinował wiedząc że i tak ich przetrzepią.

Pamiętam czasy Kajtka jak jeździł Sejem n0 i lał wszystkich jak popadnie w PZM też mu klika razy auto rozbierali i próbowali udowadniać że to nie jest N-ka bo jak to możliwe że Sej jest powiedzmy 11 w generalce.Zaraz na Miśkami i Subarakami.

Czekamy na rozój wydażeń i jakieś oświadczenia zespołu.

 

Tak jeszcze na koniec 3 tyg do koszyc i Kajtek został bez motoru i skrzyni czy tak powinno być??.Przeciesz jest homologacja i w niej wszystko ładnie opisane i narysowane i naprawde to musi trwać 6 tyg??.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ale z drugiej strony myślisz że zespól mistrza Polski by kombinował wiedząc że i tak ich przetrzepią.

 

Ja nic nie myśle, bo cokolwiek w tym temacie sie napisze, będą to domysły. :idea:

Ja to osobiście widzę tak: Sołek robi co może , ma top sprzęt, ma top zespół, nie ma co ukrywac że jest dobry i skuteczny, widzi że na całym świecie S2000 leje R4, oprócz polski :idea: , i stwierdził " sprawdzam" , a że polscy komisarze techniczni są umómmy sie niezbyt z gónej półki :wink: , to przyjadą fachowcy z FIA.

Jęsli racja stoi po stronie Kajtka , to z pewnością grzecznie przeproszą, i poniąsą tego finansowe konsekwecje, a jeśli nie , to sie będzie działo :twisted: :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...