krzysiek Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Witam Słyszałem że silniki w Foresterach pierwszej generacji (chodzi mi o wolnossące) występowały o mocy 121 i 125 KM. Czym one się różnią? Drugie moje pytanie, czy można choć trochę podnieść moc w forkach wolnossących ? Dzięki i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Odpowiem Ci na drugie - mozna bardzo troche przy uzyciu znacznych srodkow. Wydasz 3k PLN na wydech, z 5k na modyfikacje glowic, ze 2k na wystrojenie i bedziesz mial 20 - 30KM wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek Opublikowano 12 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 No tak... Czyli poprostu bez sensu. Lepiej kupić turbo Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 ...albo cieszyc sie tym co jest i uczyc sie jezdzic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek Opublikowano 13 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Wcześnej jeździłem gt'kiem. Wszystko było ok, ale mam taką pracę że potrzebny mi samochód wyższy, z większym prześwitem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 krzysiek, tu sie nie ma co tlumaczyc, bo Forek to swietne auto Piszac zas o uczeniu sie jezdzenia nie myslalem w tych kategoriach ze jak masz 2.0 to nie umiesz, tylko w takich, ze Jabar 60KM Civic'kiem lupal WRXy na Ulezu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gelo Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Jabar 60KM Civic'kiem lupal WRXy na Ulezu Wiem coś o tym swego czasu miałem asterkę 1,4gt 82km.Zwykły silniczek 8 zaworowy a wyczyniał cuda.Odpowiednie wykorzystanie mocy dawało takie efekty,że kopara opadała co niektórym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 1,4gt 82km.Zwykły silniczek 8 zaworowy C14SE. W sobote przywiozlem do swojej C16SE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 WitamSłyszałem że silniki w Foresterach pierwszej generacji (chodzi mi o wolnossące) występowały o mocy 121 i 125 KM. Czym one się różnią? Drugie moje pytanie, czy można choć trochę podnieść moc w forkach wolnossących ? Dzięki i pozdrawiam Dokładnie to 122 i 125. Różnią się ... rocznikiem 122 występowały tylko w pierwszym roku produkcji (o ile dobrze pamiętam). Generalnie różnica nieodczuwalna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gelo Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 C14SE. yeaaaaa-dodam silnik nie do zarżnięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Dokładnie to 122 i 125. Różnią się ... rocznikiem 122 występowały tylko w pierwszym roku produkcji (o ile dobrze pamiętam). Generalnie różnica nieodczuwalna... jestes w błedzie kolego! 122KM - przeplywka, filtr powiertrza na nadkolu 125KM - MAP sensor, filtr powietrza zaraz przy przepustnicy, podobno mniej pali i pynniej rozwija moc - bez dziur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Dokładnie to 122 i 125. Różnią się ... rocznikiem 122 występowały tylko w pierwszym roku produkcji (o ile dobrze pamiętam). Generalnie różnica nieodczuwalna... jestes w błedzie kolego! 122KM - przeplywka, filtr powiertrza na nadkolu 125KM - MAP sensor, filtr powietrza zaraz przy przepustnicy, podobno mniej pali i pynniej rozwija moc - bez dziur Z całą pewnością masz rację, ale jak dla mnie w dalszym ciągu są to szczegóły, a różnicy nie odczułem siak czy owak :wink: Ale dzięki za dokładniejsze wyjaśnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się