zamer Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Przyszła jesień... Dużo wilgoci się znowu zrobiło w powietrzu i problem szarpania wrócił. Auto stało 2 dni, a była duża mgła. Odpalam rano Imprezę i w ogóle nie mogłem dodać gazu bo od razu się dławił. Otwieram maskę i widzę iskry. Jak się silnik rozgrzał to iskry zniknęły. Co to jest na zdjęciu poniżej??? Od razu mówię, że świece i kable WN mam prawie nowe. Jak silnik się rozgrzeje to przerywanie znika. W lato tego objawu też nie było. Na wiosnę przeczyściłem przepływkę i silniczek krokowy. Przez całe lato było w porządku. Kto mi powie co może być przyczyną? Co to za przebicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Po mojemu to mocowanie cewki 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Filester ma 100% racji - tzw, masa i tu możesz mieć przebicia-ale dziwne,gdy kable nowe.... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klimek Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 sprawdź dokładnie połączenia i te kable bo z tymi nowymi to różnie bywa, jakieś markowe są może, może coś na podmianę znajdziesz i szybko rozwiążesz problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doCtor Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 mam podobne objawy tyle że jak pada deszcz ale czy pod maską mam jakieś iskry nie sprawdzałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 zamer pierwsze co możesz zrobić to wyczyść te gumki co zaznaczyłem na żółto (wiem, pięknie ) chodzi o to żeby odtłuścić np. benzyną ekstrakcyjną, okolice cewki też możesz. Powinno pomóc, jeśli nie to kable już nie domagają bo przebicie jest na tych gumowych końcówkach. Kiedy wymieniałeś kable? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 13 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Kable mają nie cały rok, podobnie jak i świece. Bosch Silicone -Power. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 spróbuj wyczyścić. Kable mogły dostać w palnik przez lato, jak były wysokie temp. a teraz różnica jest znaczna. Czy kable mają przebicie widać dobrze nocą, są prawie jak neony Wiem że to brzmi jak Adam Słodowy ale prawdę piszą, sprawdzane już na kilku autach które mieliśmy http://www.motofakty.pl/artykul/jak_dba ... owe_2.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Zamer - czy zdjęcie robiłeś przy pracy silnika?W czerwonym kółku między śrubką ,a cewką jest jakaś różowa iskra? Może akurat uchwyciłeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 13 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Tak. Zdjęcie robiłem na pracującym silniku. Takich iskier latało pełno, jedną udało mi się uchwycić. Ale tylko z tej jednej strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Po mojemu to te kable mogą być obsrane... Zrób testa z innymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwibel Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Mi tu wygląda że cewka nie teges, iskra nie idzie od kabli tylko od cewki na mase :roll: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 20 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Byłem dzisiaj u mechanika. Powiedziałem mu objawy, że wilgoć i że jak jest zimno, a On od razu - "cewka". Ale auto odstawiam do Niego jutro rano i popołudniu Wam powiem czy to rzeczywiście było to. Wtedy też rozdam pomuki. -- 15 paź 2010, o 17:17 -- Pomuki rodane. Okazało się, że to jednak cewka jest walnięta. Dlatego szukam cewki. Ma ktoś używaną??? -- 20 paź 2010, o 10:05 -- DZISIAJ WYMIENIŁEM CEWKĘ I JAK RĘKĄ ODJĄŁ. DLATEGO JAK KOMUŚ PRZERYWA NA ZIMNYM SILNIKU, GDY JEST MOKRO, TO NIECH SPRAWDZI CEWKĘ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się