standerus Posted September 1, 2005 Share Posted September 1, 2005 Jako że powoli sobie czegoś szukam, pojawiło sie parę pytań (upraszam o wyrozumiałość): -czy automtyczna skrzynia biegów może zastąpić reduktor w terenie-fajnie byłoby kupić turbo -jaki jest koszt pakietu startowego-płyny, filtry, auto będzie 98-00 czy robić rozrząd?? co z olejem w dyfrach i skrzyni biegów?? Jak zmieniać to co tam lać?? -na co zwrócić szczególnie uwagę przy kupnie forestera??Coś "ten typ tak ma" i gdzie lookać?? -i ostatnie-jak sprawuje się w terenie outback-te samochody są porównywalne? strasznie się mi podobaja oba, a OB chyba ciut większy i tańszy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted September 2, 2005 Share Posted September 2, 2005 -czy automtyczna skrzynia biegów może zastąpić reduktor w terenie-fajnie byłoby kupić turbo Może nie tyle zastąpi, co dzięki swojej zasadzie działania nie będzie problemu palenia sprzęgła. Poszukaj dobrze na forum, bo po plejadach pojawił się wątek czy na teren automat jest lepszy od ręcznej skrzyni, czy gorszy, czy taki sam. -i ostatnie-jak sprawuje się w terenie outback-te samochody są porównywalne? strasznie się mi podobaja oba, a OB chyba ciut większy i tańszy. OBK ma większe nawisy z przodu i z tyłu, co sprawia, że ma mniejszy kąt natarcia. Wszystko zależy gdzie chcesz tym jeździć. Ogólnie wyższość forestera w terenie nad OBK nie powala. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sideways Posted September 2, 2005 Share Posted September 2, 2005 Jako że powoli sobie czegoś szukam, pojawiło sie parę pytań (upraszam o wyrozumiałość):-czy automtyczna skrzynia biegów może zastąpić reduktor w terenie-fajnie byłoby kupić turbo Zastąpi w sensie palenia sprzęgła. Nie zastąpi w sensie większej wydajności hamowania silnikiem przy zjeżdżaniu górskim zboczem oraz ogólnie działania na niskich obrotach, kiedy turbo jeszcze śpi. -jaki jest koszt pakietu startowego-płyny, filtry, auto będzie 98-00 czy robić rozrząd?? co z olejem w dyfrach i skrzyni biegów?? Jak zmieniać to co tam lać??-na co zwrócić szczególnie uwagę przy kupnie forestera??Coś "ten typ tak ma" i gdzie lookać?? Nie kupować modeli z 98-00, bo w 2002 samochód przeszedł gruntowną modernizację . -i ostatnie-jak sprawuje się w terenie outback-te samochody są porównywalne? strasznie się mi podobaja oba, a OB chyba ciut większy i tańszy. Nowy Outback zawsze jest droższy - nie wiem jak to jest na rynku używek. W terenie rozmiar to tylko wada (poza nim, oczywiście, zaleta). Po prostu jeśli jedziesz przez krzaki czy wręcz las, często ważniejszym pytaniem nie jest "zakopię się w błocie czy nie" tylko "wyrobię się między tymi drzewami czy nie". Link to comment Share on other sites More sharing options...
owoc666 Posted September 2, 2005 Share Posted September 2, 2005 OBK ma większe nawisy z przodu i z tyłu, co sprawia, że ma mniejszy kąt natarcia. Wszystko zależy gdzie chcesz tym jeździć. Ogólnie wyższość forestera w terenie nad OBK nie powala. I do tego nowy Forester ma taki sam prześwit (większy?) niż OBK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
freeQu Posted September 2, 2005 Share Posted September 2, 2005 -jaki jest koszt pakietu startowego-płyny, filtry, auto będzie 98-00 czy robić rozrząd?? co z olejem w dyfrach i skrzyni biegów?? Jak zmieniać to co tam lać?? . do skrzyni i dyfra powinno sie lac olej shella pakiet startowy, jeśli bedziesz robił to poza Aso to zmieścisz sie w okolicach 600-700PLN za olej silnikowy filtry (oleju +powietrza) + olej skrzynia + dyfer. duży przegląd po 100 tys. km poza ASO (oleje, filtry, rozrzad to koszt około 2500PLN) aso około 5000PLN Link to comment Share on other sites More sharing options...
panklex Posted September 2, 2005 Share Posted September 2, 2005 też szukam subara podobnego rocznikowo i najpierw chciałem legacy później outbacka a teraz to już sam nie wiem forestera tez biore pod uwagę boo tańszy od outbacka i ma krótkie zwisy doładowany nie pocharata zderzaków, ale strasznie mi się nie podoba. Outback z kolei dostępny tylko z silnikami 2,5 do którego nie wiem czemu części sa okropnie drogie. tu jest niedrogi forester z małym przebiegiem http://www.trader.pl/details,134,730880 ... 015021.asp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now