Jump to content

Wyciek płynu chłodniczego


xyg
 Share

Recommended Posts

na moje to nie korek tylko ta uszczelka pusciła co jest pod tym deklem na którym jest korek na te pare srób aaaa i zobacz czy te sróby sie nie poluzniły na 10 kluczyk bo ja tak własnie miałem dokreciłem i malinaaa :lol:

Link to comment
Share on other sites

To może tak wyglądać, bo na około korka wycierałem (żeby sprawdzić czy to korek puszcza), ale może faktycznie to uszczelka... muszę się jeszcze temu przyjrzeć

 

-- 8 paź 2010, o 18:27 --

 

Tam raczej uszczelka pod tym deklem nie puszcza, by gdyby puszczała to płyn by po prostu leciał w doł (pod deklem)?

Rozglądałem się za jakimiś korkami, można znaleźć np. Greddy na 1.3 bara, oryginal jest na 108kPa, czy to ma jakiś wpływ na działanie silnika, czy po prostu korek wytrzymuje wyższe ciśnienie? Może banalne pytanie, ale w ogóle nie mam pojęcia co to za przewody wchodzą i wychodzą przy tym korku...

Link to comment
Share on other sites

108 kpa to 1.08 bara jeśli w silniku nic nie było dłubane to chyba lepiej sprawdzić skąd większe ciśnienie w układzie chłodzenia. Możesz mieć za mało płynu, może stracił swoje właściwości a może są uszkodzone inne elementy (wiatrak czy termostat) i płyn się wygotował. Pożycz od kogoś taki sprawny korek i sprawdź czy nie będzie przepuszczał, swoją drogą taki cały zbiornik z korkiem kosztuje koło 150-200zł

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
108 kpa to 1.08 bara jeśli w silniku nic nie było dłubane to chyba lepiej sprawdzić skąd większe ciśnienie w układzie chłodzenia.

 

Czy mam rozumieć, że podczas normalnego działania silnika ten zawór w korku w ogóle nie powinien się otwierać??

W aucie nie było nic dłubane, obydwa wentylatory też włączają się jak należy

 

Wybadałem sprawę i to nie korek puszcza a połączenie pomiędzy elementem na którym jest korek i deklem, widać tam ślady rdzy. Tak więc chyba będzie potrzebna wymiana dekla. Tak przy okazji, cena 150-200zł za cały zbiornik z korkiem, dotyczy nowego czy używanego?

Link to comment
Share on other sites

to zawór awaryjny, służy min. po to żeby płyn chłodniczy pod wpływem ciśnienia nie uszkodził całego układu tylko wyciekł na zewnątrz, jeśli przepuszcza podczas normalnej pracy to lepiej kupić cały zbiornik. Na PW dałem Ci namiary kto je powinien mieć :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...