Jump to content

Kraków - nowy salon a serwis


ukiman

Recommended Posts

Pytanie konkretne posiadam... Czy w nowym salonie (który notabene mam nadzieje zacznie w najbliższym czasie przypominać salon z prawdziwego zdarzenia, bo na razie to straszny wstyd :):

 

a) jest...

lub

B) będzie...

 

...możliwość serwisowania (lub zdiagnozowania) auta?

 

Naginanie na sam koniec Krakowa do siedziby SIPu (oczywiście bez wsparcia w postaci samochodów zastępczych) jest dramatyczne :( a na Conrada lokalizacja (i dojazd wszelkimi sposobami) jest o niebo lepszy...

Z tego co pamiętam, Renault miało tam serwis...

 

Pozzdrowienia :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ukiman, z moich nieoficjalnych, niesprawdzonych i niepewnych informacji wynika, ze na 100% beda drobne naprawy tj. na 29 listopada... co wiecej to nie wiem :roll:

Link to comment
Share on other sites

ukiman, z moich nieoficjalnych, niesprawdzonych i niepewnych informacji wynika, ze na 100% beda drobne naprawy tj. na 29 listopada... co wiecej to nie wiem :roll:

 

... brakuje gdzieś przecinka, albo nie rozumiem :)

Będa naprawy - na Conrada, czy na 29 listopada? :)

Link to comment
Share on other sites

Na Conrada będzie serwis z prawdziwego zdarzenia z pełną diagnostyką etc.

Nie będzie tam już sciemy i ciesiołki ludowej tak jak jest to na Dworskiej.

 

No, i to jest DOBRA wiadomość, na jaką czekałem :)

Link to comment
Share on other sites

Na Conrada będzie serwis z prawdziwego zdarzenia z pełną diagnostyką etc.

Nie będzie tam już sciemy i ciesiołki ludowej tak jak jest to na Dworskiej.

 

Czy to śmiech na sali, czy kolejny dowcip :?:

Jeśli serwis na Conrada ma wyglądać tak jak na 29 listopada przy SIP-ie to Dworska jaka jest taka jest, ale o niebo lepsza niż SIP. Ponoszą odpowiedzialność za swoje błędy i starają się.

 

Z wizyt w SIP-ie jak narazie nic nie wynika, poza rosnącymi kosztami serwisowania bez serwisowania. Jeśli mam podać przykłady to już je podaje:

 

1. problemy od maja z PPP lub silnikiem; umawianie się na pomiar bynajmniej nie jest możliwe, a jest to spowodowane paroma czynnikami które mają na siebie zapewne wpływ:

a) dzwonienie po kilkanaście razy i rozmowa z tą samą Panią, która obiecuje że ktoś się skontaktuje - przez miesiąc cisza;

B) już nie dzwonienie, a przyjazd do serwisu, odpowiedź - "Niestety musi pan przyjechać innym razem, najlepiej w poniedziałek" (rozumiem są inni klienci przede mną); przyjeżdżam w poniedziałek, jedziemy z miłym panem, po czym słysze po kilku kilometrach stania w korku i na wyjeździe na obwodnice Krakowa - "Niestety nic nie sprawdzimy, ponieważ nie mam klucza do programu";

2. wizyta z montażem zestawu głośnomówiącego, pan montuje i nagle mówi - "jak by pan mógł podjechać jeszcze raz, to panu go poprawie." OK będę następnym razem, ponieważ zestaw jest, ja słysze rozmówce, ale dziwnym trafem rozmówca mnie NIE :!: Kolejna wizyta i kolejna niespodzianka, przyjeżdżam ma zostać poprawione, po czym Pan oznajmia mi, że jednak nie da rady, ale ma inny pomysł. Ja jako kompletny laik jeśli chodzi o samochód (wiem co to kierownica i pedały, rowerowe też) mówie - "dobrze". Pan przykleja mi mikrofon na konsolce, gdzie lampki do czytania są zamontowane, jednak stwierdza po chwili, że jednak nie i usiłuje odkleić. Niestety klej jest tak mocny, że odrywa się z farbą, którą wymalowana jest owa konsolka. Ja się pytam - "I jak teraz?" :?: A tu odpowiedź - "Pomaluje sobie Pan na nowo". Myśle sobie Oki, sklejam modele, więc farbke dobiore. Pytam się jak tam z moim zestawem :?: Prosze przyjechać ponownie. Hmmm, wiem, że SUbaru mało pali po mieście, no ale zawsze coś, no i jeszcze trzeba mieć czas aby jeździć do SIP-u co chwila.

No nic, jestem uparty, bo przecież zapłaciłem, więc wydaje mi się, że moge wymagać, ale to możliwe, że tylko mi się wydaje :roll:

Jade po raz kolejny na montaż. Pan mówi, że dalej nie ma spinki o której myśli, ale powinno być dobrze na przedniej szybie. Niestety w praktyce pomysł ten nie wypalił, więc jednak spinka. W końcu udało się ją zlokalizować i można było zamontować. A więc kolejny raz wycieczka do SIP-u po spinke. :mrgreen: Wszystko cacuś, spineczka jak ta la la. Trzeba tylko odkleić mikrofon od blendy przeciwsłonecznej. Niestety ten niedobry klej znowu trzyma i nie chce franca puścić :evil: W końcu Pan odkleja ja cały szczęśliwy, ale zaraz zaraz, czemu moja blenda również, pozbawiona pewnej części. Ale co tam, czym mam się martwić. Serwisant mówi - "Zrobi pan sobie nową w Folia Tec'u."

 

Pomijam koszty dodatkowych napraw i telefonów do serwisu na 29 listopada, a od 1 września pewnie na Conrada.

Jeśli mowa o kontroli elektroniki, to od owego felernego zapodziania klucza do programu mija już 3 tydzień i dalej cisza. Pewnie SIP dalej go nie odnalazł, więc i nie może diagnozować samochodów.

 

Jeśli chodzi o ASO na Dworskiej to jest jakie jest, ale jeśli ktoś mnie spyta, które polecam to zawsze będzie Dworska, choćby ze względu na mniejsze koszty telefoniczno benzynowe. :mrgreen:

 

przez 5 lat serwisowałem u nich 4 furmanki.

 

Jeśli to twój 4 samochód to co jak co, ale powinieneś wiedzieć że w Polsce niestety nie ma serwisu ASO,w którym nie ma, jak to uroczo określiłeś - "sciemy i ciesiołki ludowej".

Link to comment
Share on other sites

Niuniek, ja cię podziwiam. Musisz być nadzwyczaj spokojnym człowiekiem :roll:

 

Niestety, gdybym był na twoim miejscu, to już dawno wybebeszyłbym pół SIPu.

Mało tego - najgorsze w tym przypadku jest jednoznaczne milczenie Dyrekcji. Nie wiem czy zdają sobie z tego sprawę (chyba nie), ale najprawdopodobniej jesteś straconym klientem, mało tego - każdemu będziesz odmawiał kupna Subaru, z w/w względów.

 

Posłałem ci też PW.

 

Pozdr.

Link to comment
Share on other sites

Niuniek, ja cię podziwiam. Musisz być nadzwyczaj spokojnym człowiekiem

 

Poprostu dalej jest we mnie to coś co sprawia że w swoim subaraku mam zawsze uśmiech na twarzy. Z inną marką pewnie już dawno bym się rozstał

Link to comment
Share on other sites

Niuniek,

 

Czytaj uważnie posty

1. Nigdzie nie napisałem że serwis na Conrada bedzie taki jak na 29 w SIPie !

2. Z tego co jest mi wiadomo to na 29 nie ma serwisu - są tam tylko wykonywane podstawowe czynnosci obsługowe.

3. Zaprzeczasz sam sobie, skoro na Dworskiej jest taki wspaniały serwis to po co jeździsz na 29 ?!

4. Skoro "serwis" w SIPie coś Tobie zepsuł, to rozumiem, że złożyłeś oficjalna reklamację.

5. Nigdzie nie napisałem, że jest to mój 4 samochód, napisałem, że serwisowałem u nich (na Dworskiej) 4 samochody. Samochodów miałem troszkę więcej.

6. Tylko dzięki interwencji techników z SIPu udało się, usunąć kilka usterek bo na Dworskiej nie widzieli problemu (najczęstsza odpowiedź to, że z tym da się jeździć). Mogłbym wymieniać długo.

Nie wyobrażam sobie, żebym mógł potraktować niewłaściwie klienta, który regularnie zostawiła u mnie kupę szmalu.

 

-

Link to comment
Share on other sites

3. Zaprzeczasz sam sobie, skoro na Dworskiej jest taki wspaniały serwis to po co jeździsz na 29 ?!

Bo bliżej SIP i Dyrekcji!!!

5. Nigdzie nie napisałem, że jest to mój 4 samochód, napisałem, że serwisowałem u nich (na Dworskiej) 4 samochody. Samochodów miałem troszkę więcej.

To jest bardzo istotne w tym temacie..... :wink:

Link to comment
Share on other sites

ALEX,

nie chodziło mi o ilość tylko o to, że miałem więcej samochodów i znam "numery" wielu serwisów włącznie z tym, że ponad 12 lat temu musiałem toyotę serwisować w Niemczech.

Ale kilkoma numerami, które wycięli mi na Dworskiej włącznie z ostatnim, przebili wszystkich.

Najciekawsze jest to, że wielu moich znajomych posiadających jedyną słuszną markę :lol: jest tego samego zdania i zmieniło serwis.

Link to comment
Share on other sites

Niuniek - ciśnie mi się na usta prosty tekst: "o ja pie...." :shock:. To jest po prostu nie do wiary :!: :|

 

Może prowadzisz jakieś zajęcia terapeutyczne? Bo ja na Twoim miejscu dawno już zrobiłbym coś, określanego w starym dobrym Unreal Tournament jako "ultra kill" :twisted:, a Ty tymczasem pochodzisz do wszystkiego ze stoickim spokojem. Także jeśli prowadzisz takie zajęcia, wybiorę się do Ciebie po odebraniu swojej imprezy i przed pierwszą wizytą w serwisie... :wink:

 

Kiedyś pisałem, że po dobroci wszystko da się załatwić, ale widać byłem w błędzie - moja dobroć dawno by się skończyła, gdybym był na Twoim miejscu i miał takie przejścia... :roll:

Link to comment
Share on other sites

Niuniek,

 

Czytaj uważnie posty

1. Nigdzie nie napisałem że serwis na Conrada bedzie taki jak na 29 w SIPie !

2. Z tego co jest mi wiadomo to na 29 nie ma serwisu - są tam tylko wykonywane podstawowe czynnosci obsługowe.

3. Zaprzeczasz sam sobie, skoro na Dworskiej jest taki wspaniały serwis to po co jeździsz na 29 ?!

4. Skoro "serwis" w SIPie coś Tobie zepsuł, to rozumiem, że złożyłeś oficjalna reklamację.

5. Nigdzie nie napisałem, że jest to mój 4 samochód, napisałem, że serwisowałem u nich (na Dworskiej) 4 samochody. Samochodów miałem troszkę więcej.

6. Tylko dzięki interwencji techników z SIPu udało się, usunąć kilka usterek bo na Dworskiej nie widzieli problemu (najczęstsza odpowiedź to, że z tym da się jeździć). Mogłbym wymieniać długo.

Nie wyobrażam sobie, żebym mógł potraktować niewłaściwie klienta, który regularnie zostawiła u mnie kupę szmalu.

-

 

1. Z tego co słyszałem na mieście :roll: :mrgreen: , mechanicy mają zostać przeniesieni z 29 listopada na Conrada

 

2. Ogólnie są wykonywane podstawowe czynności, ale niestety pewni kliencii mają kompleksowy serwis. Może i dobrze że są tacy i mnie to szczególnie nie gryzie że są równii i równiejsi.

 

3. Nigdy nie napisałem że na Dworskiej jest wspaniały serwis. Wspaniałych serwisu ASO poprostu nie ma. Czemu jeździłem na 29 listopada? Ponieważ prosiłem się o naprawienie PPP na gwarancji a przedstawicielem Prodriva na Polskę jest SIP. Usterka spowodowana jest albo złym Softem lub też co jest mniej prawdopodobne awarią silnika. Przy okazji jeżdżenia z jednym chciałem załatwić i drugie, co było moim błędem.

 

4. Co do oficjalnych próśb to parę było, moja wina, że ustnych :roll: ale skoro radzisz drogę oficjalną i być może sądową, zastanowie się nad tym. Choć ze względu, że jestem miłośnikiem tej marki to pewnie tego nie zrobię. Poprostu podaruje sobie gwarancję a kolejny samochód, który miałem zamiar kupić nie został zakupiony. Z prostej przyczyny, kłopot z jednym mi w zupełności wystarcza a wydanie powyżej stu tysięcy nie jest może "kupą szmalu". Uważam, że nawet jeśli bym wydał tysiąc złotych to jestem klientem którego również należy szanować.

 

5. Przepraszam mój błąd, źle zrozumiałem

 

6. Zgadzam się z tym że technicy w SIP-ie potrafią zadbać o klienta ale ich grono niestety się kurczy.

Zauważ, że jedna osoba na tym forum również lubi używać sformułowania "ten typ tak ma"

Link to comment
Share on other sites

Ale kilkoma numerami, które wycięli mi na Dworskiej włącznie z ostatnim, przebili wszystkich.

 

To prawda, czasem mają talent. Ale poprawiają się po paru uwagach klienta.

 

Najciekawsze jest to, że wielu moich znajomych posiadających jedyną słuszną markę jest tego samego zdania i zmieniło serwis.

 

Do czasu, kolejne serwisy mogą być takie same, ciut lepsze lub też gorsze.

Najlepsze serwisy są wtedy gdy jużnie posiadamy gwarancji. Wtedy da się wszystko

Link to comment
Share on other sites

:shock: choć z postępowaniem tego typu jak w SIPie spotkałem sie już w paru innych miejscach to zawsze zwala mnie takie podejście z nóg. Jakoś nie moge się przyzwyczaić. Chyba zamiast cieszyć się, że mam bliziutko do SIP-u na Conrada to zacznę sie wstydzić :?: Nauka dla mnie jest jedna. Pomijajac kwestie czy mnie stać czy nie to nie kupię żadnego samochodu w SIP i i będę to odradzał znajomym, mimo, ze namawiam ich na Subaru.

Po co mi gwarancja, która nie działa :!:

A chciałem sobie polar kupic-aż się boję :( :|

Niuniek, współczuję.

Link to comment
Share on other sites

ale niestety obraz jest taki: Subaru nie uwzględnia prośb czy ządań gwarancyjnych klienta. Nie wywiazuje się z gwarancji O partactwo i pogadanki typu Pan sobie zamaluje .... SZOK :!:

A czy serwis, czy dealer, czy ktoś jeszcze zawinił to niestety nie jest istone dla obecnego bądź przyszłego klienta.

Jak kupujesz auto, czy nawet cokolwiek innego to chcesz mieć realną gwarancje jesli Ci się należy.

Są terminy, reguły ile ma trwać naprawaw/wymiana. A tu od MAJA NIC, ZERO :shock: Efekt żaden. Niech ci wymienią auto na nowe :!:

Co sie ma za to, że sie kupi auto w SIP-ie z grancją, a nie ściągnie znacznie taniej bez :?: Cześci czesto brak, ceny chcesz znac musisz dzwonić i płacić %, naprawa-TEN TYP TAK MA, montaż czegoś banalnego-popsuja tapicerkę, plastiki.

Nie, nie mówcie mi, że to ja zwariowałem :roll:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...