Jump to content

jak podlaczyc boost zegar


zoowty

Recommended Posts

dziwne, że bez instrukcji...

wstaw trójnik w wężyk przy DV, potem ten 'filterek' (przezroczyste z gąbką) i przetwornik (czarne pudełko z jednym króćcem), z kabelkami (z braku instrukcji) proponuję czarny do masy, reszta zusamen do kupy co przełączanego +12V (takiego, które pojawia się po włączeniu zapłonu)

potem zmądrzej i wyrzuć tę tandetę :shock:

Link to comment
Share on other sites

Aby było pro, to podłącz kabelki oddzielnie. Jeden na pewno odpowiada za podświetlenie, więc podłąćż go pod coś co włącza się wraz z załączeniem świateł, inny włącza wskaźnik i ten daj na + po stacyjce.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

zadnej instrukcji

no fajnie :shock: a fotki powyżej?

 

byla za podwojnym dnem :mrgreen:

 

 

ok mam prawie wszystko ogarniete

tylko 1 problem

gdzie najlepiej przeciabnac kabel z komory silnika do kabiny

2 problem

gdzie sie najlepiej wpiac z kablami zasilajacymi tj czrny do masy to nie problem bo jak domiemam wszystie czarne kable w samochodzie to -

pomaranczowy ni nie potrzebny bo nie mam sciemiacza

czerwony jako + ddzie go wpiac ??

bialy jako ignition gdzie go wpiac ??

jest opcja podpiac je pod zegarek ??

dzieki

Link to comment
Share on other sites

między komorą silnika a wnętrzem jest kilka dziur zaślepionych czarną gumą,przebij gumę czymś ostrym (nie wycinaj otworka!!!) i tam przeciągnij kabelek,zegarek to nie najlepsza opcja bo w twoim modelu chyba zegarek chodzi cały czas więc i booster będzie działał non stop,na wyłączonej stacyjce poszukaj jakiegoś kabla ze stałym "plusem" (lub po prostu z akumulatora) a drugi plus musisz podłączyć do kabla w wiązce która idzie do stacyjki,w którym "plus" pojawia się po przekręceniu kluczyka (lub po prostu z akumulatora i zrób włącznik)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

a to nie jest auto-gej przypadkiem? moze i troche tandeta ale sam mam i sobie chwale ;)

 

wszystkie jak znalazl kabelki znajdziesz w zegarku. o ile pamietam (-), staly (+), (+) " zaplonu", i chyba (+) z magicznego subarowego bright'a do zmiany koloru podswietlenia. kolorow przewodow nie pamietam ale chyba jest opis na zegarku.

 

jeszcze jedna rada, wymien sobie ten przewod cisnieniowy do czujnika na jakis z porzadnej sztywnej gumy, ten oryginalny zachowuje sie nieprzyzwoicie pod wplywem temperatury

 

powodzenia

janek

Link to comment
Share on other sites

cholera jaki kolor od czego to nie pamiętam a musiał bym wyrwać wklejony daszek :( na 100% nie działa opcja z Bright bo jak tylko traci odrobinę napięcia to zegar się wyłącza więc podłączanie "po światłach" się nie sprawdzi.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

ktos ma rozpracowane kolory w zegarku

jaki kolor jest odz czego

albo w zapalniczce ??

dam pomluka :twisted:

 

mamy ci przeczytać instrukcję, którą sfotografowałeś i wkleiłeś na forum ?

żarty sobie robisz

Link to comment
Share on other sites

ktos ma rozpracowane kolory w zegarku

jaki kolor jest odz czego

albo w zapalniczce ??

dam pomluka :twisted:

 

mamy ci przeczytać instrukcję, którą sfotografowałeś i wkleiłeś na forum ?

żarty sobie robisz

 

 

w zegarku w subaru ktory wyswietla godzine

chce tam podlaczyc boosta

o to mi chodzi nie o tlumaczenie instrukcji

bo czytac umiem a zegarek to taka rzecz co wyswietla godzine :twisted:

chodzi o to gdzie wpiac kable z gauga do zebarka w subaru

Link to comment
Share on other sites

no offence ale pare osob (ze mna wlacznie) probuje Ci pomoc ale Twoje pytania coraz bardziej sugeruja zebys sam sie do tego nie zabieral :mrgreen:

do zegarka ida 4 przewody, ktore jak ulal pasuja do podlaczenia dwukolorowego auto-gauge'a. Opis podalem Ci wyzej, ktory jest ktory i jaki ma kolor dalibog nie pamietam ale to chyba nie filozofia sprawdzic. na dobry poczatek obstawiam, ze masa jest cala czarna ;)

 

pozdroxy i powodzenia

janek

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Jeśli to model PEAK z ustawianym warningiem, to koniecznie czerwony przewód podłącz, jak już wcześniej koledzy pisali, do stałego +12V. Inaczej warning będzie się za każdym razem resetował do domyślnego 1,5 bara i nie pozwoli na wyłączenie na stałe dźwięku.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

zoowty, to teraz chcesz, żeby ci przeczytać instrukcję do samochodu.... :lol:

ztcw masz 4 piny w kostce od zegarka, jak nie chce Ci się sprawdzić co jest na którym - nie powinieneś się za to zabierać

nawet manuale ze schematami są podlinkowane na forumie

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

gaugan podlaczony :mrgreen:

dzieki panowie za wszystkie rady

sory za moje nie dosc precyzyjnie zadane pytanie

poprostu nie jestem zadnym mecharykiem ani elektrykiem samochodowym

suma sumarum zegar dziala

jeszce raz wielkie dzieki

Link to comment
Share on other sites

ooo i oto chodzi,pewnie banan na twarzy jak się patrzy!! :lol:

 

no bo cos sie rusza

narazie to patrze jak ciele na slop soli ( takie przyslowie jest podobno :mrgreen: )

tak patrze i probuje z tego zegara jakies wnioski wysnuc i nic

moze ktos z was mi powie jak to odczytywac i co to znaczy

btw na 3 biegu dopompowalo mi 1 bara ( silnik 2.5 sti)

czy im wiekszy bieg i wieksze obciazenie bedzie pompowac wiecej bo np na jedynce do odciknki pompuje gora do 0,6

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...