zoowty Posted October 3, 2010 Share Posted October 3, 2010 jw Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam. Posted October 3, 2010 Share Posted October 3, 2010 do kolektora ssacego Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoowty Posted October 3, 2010 Author Share Posted October 3, 2010 Adam., zrobione latwo bylo a tak na serio mam w pudelku pare pierdulek i zadnej instrukcji to co mam w pudelku : Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropkowicz Posted October 3, 2010 Share Posted October 3, 2010 dziwne, że bez instrukcji... wstaw trójnik w wężyk przy DV, potem ten 'filterek' (przezroczyste z gąbką) i przetwornik (czarne pudełko z jednym króćcem), z kabelkami (z braku instrukcji) proponuję czarny do masy, reszta zusamen do kupy co przełączanego +12V (takiego, które pojawia się po włączeniu zapłonu) potem zmądrzej i wyrzuć tę tandetę :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
jano86 Posted October 3, 2010 Share Posted October 3, 2010 Aby było pro, to podłącz kabelki oddzielnie. Jeden na pewno odpowiada za podświetlenie, więc podłąćż go pod coś co włącza się wraz z załączeniem świateł, inny włącza wskaźnik i ten daj na + po stacyjce. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoowty Posted October 3, 2010 Author Share Posted October 3, 2010 czemu tandeta ?? a to cala instrukcja Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropkowicz Posted October 3, 2010 Share Posted October 3, 2010 zadnej instrukcji no fajnie :shock: a fotki powyżej? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoowty Posted October 3, 2010 Author Share Posted October 3, 2010 zadnej instrukcji no fajnie :shock: a fotki powyżej? byla za podwojnym dnem ok mam prawie wszystko ogarniete tylko 1 problem gdzie najlepiej przeciabnac kabel z komory silnika do kabiny 2 problem gdzie sie najlepiej wpiac z kablami zasilajacymi tj czrny do masy to nie problem bo jak domiemam wszystie czarne kable w samochodzie to - pomaranczowy ni nie potrzebny bo nie mam sciemiacza czerwony jako + ddzie go wpiac ?? bialy jako ignition gdzie go wpiac ?? jest opcja podpiac je pod zegarek ?? dzieki Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted October 3, 2010 Share Posted October 3, 2010 między komorą silnika a wnętrzem jest kilka dziur zaślepionych czarną gumą,przebij gumę czymś ostrym (nie wycinaj otworka!!!) i tam przeciągnij kabelek,zegarek to nie najlepsza opcja bo w twoim modelu chyba zegarek chodzi cały czas więc i booster będzie działał non stop,na wyłączonej stacyjce poszukaj jakiegoś kabla ze stałym "plusem" (lub po prostu z akumulatora) a drugi plus musisz podłączyć do kabla w wiązce która idzie do stacyjki,w którym "plus" pojawia się po przekręceniu kluczyka (lub po prostu z akumulatora i zrób włącznik) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoowty Posted October 3, 2010 Author Share Posted October 3, 2010 to moze zapalniczka bedzie dobrym rozwiazaniem dziala caly czas a ma tez wlaczanie swiatla jakie kolorki za co odpowiadaja ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted October 3, 2010 Share Posted October 3, 2010 tak myślę że z zapalniczki możesz wziąć "plus","minus" i impuls na podświetlenie,ale pozostaje ci "plus" do "wzbudzenia" urządzenia czyli plus ze stacyjki Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanekS Posted October 3, 2010 Share Posted October 3, 2010 a to nie jest auto-gej przypadkiem? moze i troche tandeta ale sam mam i sobie chwale wszystkie jak znalazl kabelki znajdziesz w zegarku. o ile pamietam (-), staly (+), (+) " zaplonu", i chyba (+) z magicznego subarowego bright'a do zmiany koloru podswietlenia. kolorow przewodow nie pamietam ale chyba jest opis na zegarku. jeszcze jedna rada, wymien sobie ten przewod cisnieniowy do czujnika na jakis z porzadnej sztywnej gumy, ten oryginalny zachowuje sie nieprzyzwoicie pod wplywem temperatury powodzenia janek Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoowty Posted October 4, 2010 Author Share Posted October 4, 2010 ktos ma rozpracowane kolory w zegarku jaki kolor jest odz czego albo w zapalniczce ?? dam pomluka Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrowa Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 cholera jaki kolor od czego to nie pamiętam a musiał bym wyrwać wklejony daszek na 100% nie działa opcja z Bright bo jak tylko traci odrobinę napięcia to zegar się wyłącza więc podłączanie "po światłach" się nie sprawdzi. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrgarwolin Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 GND = masa B+ = stałe +12V IGN = +12V po załczeniu stacyjki ILL = +12V po załczeniu świ. pozycyjnych 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropkowicz Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 ktos ma rozpracowane kolory w zegarku jaki kolor jest odz czego albo w zapalniczce ?? dam pomluka mamy ci przeczytać instrukcję, którą sfotografowałeś i wkleiłeś na forum ? żarty sobie robisz Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoowty Posted October 4, 2010 Author Share Posted October 4, 2010 ktos ma rozpracowane kolory w zegarku jaki kolor jest odz czego albo w zapalniczce ?? dam pomluka mamy ci przeczytać instrukcję, którą sfotografowałeś i wkleiłeś na forum ? żarty sobie robisz w zegarku w subaru ktory wyswietla godzine chce tam podlaczyc boosta o to mi chodzi nie o tlumaczenie instrukcji bo czytac umiem a zegarek to taka rzecz co wyswietla godzine chodzi o to gdzie wpiac kable z gauga do zebarka w subaru Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanekS Posted October 5, 2010 Share Posted October 5, 2010 no offence ale pare osob (ze mna wlacznie) probuje Ci pomoc ale Twoje pytania coraz bardziej sugeruja zebys sam sie do tego nie zabieral do zegarka ida 4 przewody, ktore jak ulal pasuja do podlaczenia dwukolorowego auto-gauge'a. Opis podalem Ci wyzej, ktory jest ktory i jaki ma kolor dalibog nie pamietam ale to chyba nie filozofia sprawdzic. na dobry poczatek obstawiam, ze masa jest cala czarna pozdroxy i powodzenia janek 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mzy Posted October 5, 2010 Share Posted October 5, 2010 Jeśli to model PEAK z ustawianym warningiem, to koniecznie czerwony przewód podłącz, jak już wcześniej koledzy pisali, do stałego +12V. Inaczej warning będzie się za każdym razem resetował do domyślnego 1,5 bara i nie pozwoli na wyłączenie na stałe dźwięku. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropkowicz Posted October 5, 2010 Share Posted October 5, 2010 zoowty, to teraz chcesz, żeby ci przeczytać instrukcję do samochodu.... ztcw masz 4 piny w kostce od zegarka, jak nie chce Ci się sprawdzić co jest na którym - nie powinieneś się za to zabierać nawet manuale ze schematami są podlinkowane na forumie 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoowty Posted October 5, 2010 Author Share Posted October 5, 2010 gaugan podlaczony dzieki panowie za wszystkie rady sory za moje nie dosc precyzyjnie zadane pytanie poprostu nie jestem zadnym mecharykiem ani elektrykiem samochodowym suma sumarum zegar dziala jeszce raz wielkie dzieki Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted October 5, 2010 Share Posted October 5, 2010 ooo i oto chodzi,pewnie banan na twarzy jak się patrzy!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoowty Posted October 5, 2010 Author Share Posted October 5, 2010 ooo i oto chodzi,pewnie banan na twarzy jak się patrzy!! no bo cos sie rusza narazie to patrze jak ciele na slop soli ( takie przyslowie jest podobno ) tak patrze i probuje z tego zegara jakies wnioski wysnuc i nic moze ktos z was mi powie jak to odczytywac i co to znaczy btw na 3 biegu dopompowalo mi 1 bara ( silnik 2.5 sti) czy im wiekszy bieg i wieksze obciazenie bedzie pompowac wiecej bo np na jedynce do odciknki pompuje gora do 0,6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropkowicz Posted October 5, 2010 Share Posted October 5, 2010 czy im wiekszy bieg i wieksze obciazenie bedzie pompowac wiecej do pewnych granic oczywiście, przede wszystkim zależy od mapy masz hybrydę 2.5 z głowicami 2.0 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoowty Posted October 5, 2010 Author Share Posted October 5, 2010 nie mam caly kompletny silnik z 2007 z sti -- 5 paź 2010, o 17:37 -- wlasnie wrocilem z test i max co mi sie udalo dmuchnac to 1.1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now