Giziu Posted October 1, 2010 Share Posted October 1, 2010 Witam, mam pytanko czy warto kupić Impreze kombi z 06/2005 roku z przebiegiem 160000 km, od Igo właściciela Auto jest do sprowadzenia z Holandii no i nie wiem czy nie wpakuję się na minę gdyż coś może zacząć się sypać Dzieki za konkretne rady:) Mirek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gwidon Posted October 1, 2010 Share Posted October 1, 2010 Witam, mam pytanko czy warto kupić Impreze kombi z 06/2005 roku z przebiegiem 160000 km, od Igo właściciela Auto jest do sprowadzenia z Holandii no i nie wiem czy nie wpakuję się na minę gdyż coś może zacząć się sypać Dzieki za konkretne rady:) Mirek Konkretniej się nie da - google i tam wpisz "wróżka". Możesz trafić na igłę, możesz na trupa, dokładie tak samo jak przy kupnie Imprezy po przebiegu 50.000. Ja bym na odległość nie kupił. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted October 1, 2010 Share Posted October 1, 2010 może masz linka do ogłoszenia? a w ogóle widziałeś auto czy to od znajomego?no i podaj więcej danych o aucie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giziu Posted October 1, 2010 Author Share Posted October 1, 2010 http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=v3l3xngwzozy Wiem ze to jest jak wrózenie z fusów :roll: , dlatego może pytanie pomocnicze:) na co by zwrócić większą uwagę :?: Czy są jakieś elementy które przy tym przebiegu są do wymiany Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted October 1, 2010 Share Posted October 1, 2010 nonooo ładniusi nic dodać nic ująć,nic tu ci nie poradzę,jeśli auto było serwisowane jak należy to myślę że nie będzie miało większych uszczerbków na zdrowiu,ma jeszcze rok MOT więc chyba dobrze,trzeba by to pooglądać jeśli jest seryjne to jest duże prawdopodobieństwo że nie był upalany a to już ddduuuużżżżyyy plus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giziu Posted October 1, 2010 Author Share Posted October 1, 2010 Jakiś 40-letni facet nim jeżdził. A co do upalania to dlatego właśnie patrzę na kombi bo prawdopodobieństwo jest mniejsze. Ciekawy jestem jak wyglada turbo i sprzeglo. W benzynowych silnikach żywotnosc turbinki jest chyba niższa niz w dieselku biorąc pod uwagę normalną eksploatację. Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted October 1, 2010 Share Posted October 1, 2010 W benzynowych silnikach żywotnosc turbinki jest chyba niższa niz w dieselku biorąc pod uwagę normalną eksploatację. Nie był bym do końca przekonany. Ale niech się wypowiedzą ludzie, który mają do czynienia na codzień z tymi zagadnieniami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted October 1, 2010 Share Posted October 1, 2010 ładny czy nie - kwestia gustu i tego na co zwracasz uwagę kupując samochód. Mechanicznie na odległość trudno zgadywać. Najlepiej pojedź ze sprzedającym do serwisu, najlepiej autoryzowanego i poproś o dokładną inspekcję. Koszt nieduży, a przynajmniej dowiesz się co kupujesz, lub się w porę wycofasz. Sprawdź gdzie i czy w miarę regularnie auto było serwisowane (jak to 1szy właściciel to pewnie ma sporo kwitów do auta...) no i zwróć uwagę na to jak nim jeździ, czy nie próbuje się ścigać na zimnym silniku, czy nie gasi gorącej turbiny ;-) większy poradnik znajdziesz tu: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=445771#445771 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giziu Posted October 1, 2010 Author Share Posted October 1, 2010 Tak, właśnie tak chciałem zrobić. Tylko że auto stoi w komisie no i na spotkanie z właścicielem nie będę miał szans jak to w Polsce chronią swoj biznes. A jakie objawy świadczą o tym że turbo w Scubim już umiera? jakies specyficzne dzwieki? moze zapach - nie wiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted October 2, 2010 Share Posted October 2, 2010 Turbo seryjne w WRX to naprawde akurat najmniejsze zmartwienie przy zakupie i najwyzej warto stargowac w razie potrzeby, zeby kupil drugie na wymiane - cale kilkaset zlotych. Ludzie panikuja w temacie turbo, jakby to jakas niesamowita magia byla, a ja bym raczej sie zastanowil nad stanem silnika i posluchal czy tam nic nie stuka i nie puka. Ale to i tak bedzie loteria, bo moze zaczac stukac np. za 5-10tys. km - roznie bywa. A moze nie zaczac przez nastepne 40tys. Sprobuj sie dowiedziec, jesli to w ogole realne, czy silnik byl juz kiedys remontowany, jak tak, to przy jakim przebiegu. Bo wprawdzie jezdzi sporo subarakow z przebiegami wiekszymi, ale tez i w wielu nadszedl w koncu czas na panewke. Ale to zalezy w duzej mierze od tego jak kto samochod traktuje. I to nie zalezy od wieku kierowcy - bo to, ze wlasciciel mial 40 lat mowi nam o tym jak traktowal samochod dokladnie nic. Do tego oczywiscie standardzik - co z rozrzadem, jak czesto byl zmieniany olej, jaki byl lany, ogolny stan samochodu. A to i tak dalej bedzie loteria. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now