Skocz do zawartości

Jeszcze inaczej o motoryzacji, czyli kochajmy stare gruchoty


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

Niedawno zabrałem się za reanimację Patrola K160 z '87, może nie straszny zabytek, ale zbyt wiele ich w oryginale nie ma. 

Stan wyjściowy z karoserią od GR, właściwa "buda" jest w trakcie spawania. Ogólnie sporo pracy przede mną :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie jest  :D

Jeszcze jest parę spraw do poprawy, ale malacz już w domu  :) Efekt końcowy powala i zdjęcia tego nie oddają  ;)

Po blisko 3 latach idealnie na podsumowanie pasują Zielone kartki  :D

 

 

 

 

 

 

post-2182-0-58028800-1407000269_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@Daniel_1776, ja znam ten projekt. Gruby i konkretny jak dla mnie :D Dla mnie w tym projekcie najlepsze jest to że z zewnątrz jest prawie seryjny.

 

 

co prawda nie 126p ale do starej 500 to daleko nie ma. :D Siedzi tam EA81.

 

Stara 500 z EJ25:

 

Fiat5005_zpsbd3d6771.jpg

 

niestety tylko foto, filmika z EJ20 lub EJ25 na pokładzie w 500 czy 126 nie znalazłem.

Edytowane przez Krzysztof0430
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

W ostatni weekend sierpnia była w Kuźni Wodnej w Oliwie organizowana wystawa pojazdów produkcji polskiej.

Malacz się nawet w teleexpresie załapał na ułamek sek. 

Było kilka ciekawych aut, np. Polonez coupe, 125p jamnik, replika cws t1  :) , oczywiście warszawa, syreny, itp itd. generalnie fajna impreza  :)

Kilka fotek

 

c1b911eab80a.jpg

 

57e9a8ad2c57.jpg

 

193ab270fa4a.jpg

 

76d98b924646.jpg

 

9ae0f1bfbbe4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Po ZG jeździ bardzo ładnie odrestaurowany 125p. Okazało się, że to sąsiad mojego kumpla z pracy no i się ostatnio zgadali.

Samochód odbudowany na 100% ori częsciach, z wyjątkiem lakieru, bo jest nowy. Odpicowany niczym w Pimp my ride ;)

Koszty do dzisiaj, to ponad 40 tysi  :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No szacun To pierwsze zdjęcie żywcem wyjęte z 40latka

A dziękuję, jak się podoba to wkleję jeszcze inne zdjęcia :)

 

 

Piekny! Ale ze na normalnych blachach, a nie oldtimerowych?

Za młody jeszcze na żółte blachy, ale na pewno zarejestruję na zabytek :)

 

post-2182-0-03144900-1467135964_thumb.jpgpost-2182-0-65562000-1467136017_thumb.jpgpost-2182-0-24368500-1467136060_thumb.jpgpost-2182-0-45140900-1467136156_thumb.jpg

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za młody jeszcze na żółte blachy, ale na pewno zarejestruję na zabytek :)

 

 

 

A to nie to samo? Korzyści z żółtych blach pewne są, ale to koszt łączny około 1000 PLN. Jeśli nie chcesz tego ponosić, napewno warto zrobić sobie wycenę rzeczoznawcy dla uniknięcia nieprzyjemności w razie naprawy z czyjegoś OC - żeby Ci go nie wycenili w cenie złomu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo, a zarejestruję jak już będę mógł ;) Koszt żółtych blach przy całej tej odbudowie to już małe miki, a właśnie ze względu na rzeczoznawcę skoro będę robić wycenę to już zrobię przy okazji żółte blachy.

 

BartZ, tak sobie założyłem na początku odbudowy, ale mam jeszcze 3 lata na decyzję ;)

Tak właśnie patrzę na te zdjęcia co wkleiłem i jakoś zmieniły kolor przez kompresję dlatego jeszcze jedno, obiecuje ostatnie, wstawiam :)

post-2182-0-59885400-1467228009_thumb.jpeg

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno - nie jestem pewny czy małera Ci już nie zarejestrują. Wydaje mi się, że widziałem już maluchy na żółtych - fakt - nie były to eleganty ;)

 

W sumie ja też mam auto na żółtych, którego produkcja zakończyła się w 2003 r ;)

 

EDIT: ja też się wahałem, dopóki nie miałem przykrej sytuacji związanej z uszkodzeniem. garba. Jedyne ograniczenie - wyjazdy zagraniczne muszą być poprzedzone uzyskaniem zgody konserwatora - choć nie wiem czy planujesz. Z drugiej strony, mój znajomy sprzedał malucha do Danii, już po jego doprowadzeniu do pożądanego stanu za dobry pieniądz. Przy żółtych to może być problem.

Edytowane przez Daniel_1776
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to nie jest tak, że wiek min. 25 lat i co najmniej 15 lat od zakończenia produkcji?

 

Nie zawsze tak jest, jak ktoś ma kolekcje/muzeum/pojazd unikatowy itp to mozna młodsze auto zarejestrować. Widziałem już eleganty na żółtych tablicach (rok produkcji pow 1994) W moim przypadku temat jest otwarty, mam jeszcze czas na podjęcie decyzji. Sprzedaż jak na razie nie wchodzi w grę, ale co będzie za rok, dwa to kto wie ;)
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...