Subus Posted September 29, 2010 Share Posted September 29, 2010 Wiadomo, ze boxerdiesel sie zagrzewa stosunkowo wolno. Moze ktos doswiadczony odpowiedziec na pytanie, kiedy mozna wykorzystac pelna moc samochodu? To znaczy kiedy wskazowka temperatury minie pierwsza kreske, i.e. 1/4 zegara, albo az na polowie? Bo jesli az na polowie, znaczy, ze w drodze do pracy nie moge dac czadu (13km) Kiedy silnik nie jest zagrzany staram sie nie przekroczac 2500rpm, ewent. 3000 rpm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mile Posted September 29, 2010 Share Posted September 29, 2010 Nie wiem jak w dieslach Subaru, ale generalnie wskaźnik pokazuje temp. płynu chłodzącego, a olej się nagrzewa wolniej, a to on odgrywa tutaj główną role. Więc bierz poprawke że to co na wskaźniku wcale nie równa się temp. oleju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted September 29, 2010 Share Posted September 29, 2010 Subus czadu dajesz wtedy gdy temp.oleju osiągnie przynajmniej 70 C,czyli jakieś 2-3 km po osiągnięciu właściwej temp. płynu chłodzącego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luksp Posted September 29, 2010 Share Posted September 29, 2010 rozwiazaniem Twojego problemu jest elektryczna grzalka defa- szukaj w innych postach ps. jak dasz juz tak full czadu- to ile bedziesz szybciej w pracy- minute? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Subus Posted September 29, 2010 Author Share Posted September 29, 2010 Wcale nie chodzi o to, by byc w pracy o minute predzej, raczej o swobodne przyspieszanie. Nie ma jak pod gorke na mokrej drodze z niskiej predkosci kogos wyprzedzic-w razie potrzeby, oczywiscie z Subaru. 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted September 29, 2010 Share Posted September 29, 2010 Myślę, że najwięcej czadu to będzie jak zdemontuje się DPF, zacznie lać syfiaste paliwo i deptać na zimnym - wtedy nawet stary Kamaz wymięknie w konkurencji zadymiania Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now