Jump to content

Jak pogodzić wydech 3,5cala ze sport spr i serią amorów?


pawel.xxx1

Recommended Posts

Posted

Potrzebuje rady aby połączyć obniżenie gt,eka na sprężynach żółtych apexach bądż czerwonych eibach,ach i jaki do tego amorek aby autko fajne sie prowadziło i nie tarło mi 3,5 calowym wydechem po kazdej warszawskiej koleinie? Wyprowadzić sie do Niemiec? :mrgreen: Wiem,ze amortyzator poprawi prowadzenie tylko. A jak agx,y? Pomogą i ich regulacja? W tej chwili mam seryjny amor i czerwone sprężyny,mysle by oddać do regenarcji,skrócenia amorki np do pana w Lesznowoli,może macie kogoś lepszego? powinien mi przestać skakać przód jak piłka,dobrze mówie? Włożę chyba żółte sprężyny ,są troszke dłuższe. Co myślicie?

Posted

Albo nie zrozumiałem albo ty cos pokreciles amorkiem auta nie podniesiesz . Jesli podskakuje jak piłeczka to masz za twarda sprezyne lub amorki umarły... Jesli chcesz podniesc autko to musisz miec dłuzsza sprezyne chyba ze zakupisz kompletny gwint...

Posted
po co ci wydech 3,5 cala :?: :shock: 800 koniuff robisz?

Beben ma racje, ja miałem 3,5 cala w GTeku i miał takiego laga że do 2500rpm wyprzedzały mnie rowery, nie mówiąc już o tym że obcierał się o każdy próg zwalniający na oponach z niskim profilem.

2,5" to max co bym do tego wsadził.

Posted

WŁAŚNIE GO ZDEJMUJE JUŻ Z AUTKA.JAK MACIE COŚ FAJNEGO NAJLEPIEJ Z DOWN-PIPEM I UP-PIPEM CHĘTNIE PRZECHWYCE :mrgreen:KONTAKT 511 313 100

Posted

jeszcze nie krzycze! :mrgreen:

 

-- 29 wrz 2010, o 20:42 --

 

można umknąć.wyleczyłem sie z tej rynny,szukam 2,5cala :mrgreen:

Posted

U mnie 3cale w WRX z lekka mapą to za duża średnica i jest lag.

Zastanawiam się na zamianą na 2,5cala

Posted
co to lag :?: :shock:

:arrow: turbo-dziura

:wink:

 

przy 3 calowym nie jest tak agresywny, nie ma tego pierdyknięcia z dołu.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...