shrekair Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 Witam! Mam pytanie, gdzię trzeba wyczyścić przepływkę? Zdemontowanie wygląda tak http://img517.imageshack.us/i/przeplywkagx.jpg/ i sama przepływka jest dosyć mała, nie widać żadnych drucików itp... nie wiem co mam wyczyścić samą tą małą rurkę? czy trzeba odkręcić całą przepustnicę i tam czyścić? pozdrawiam
kropkowicz Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 na obrazku pokazałeś czujnik ciśnienia nie przepływu... pomuczka poproszę i serdecznie dziękuję
shrekair Posted September 28, 2010 Author Posted September 28, 2010 oj to gorzej :| po na przepustnicy jest (chyba) silnik krokowy, czujnik położenia przepustnicy i to trzecie myślałem że musi być przepływka.... to szukam dalej gdzie jest u mnie przepływka...
lucza Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 na tej róże która doprowadza powietrze do silnika z zewnątrz,dużo przed przepustnicą
kropkowicz Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 szkoda czasu, w n/a nie masz przepływki. dlaczego chcesz ją czyścić niedolę?
elmo Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 szkoda czasu, w n/a nie masz przepływki W N/A jest MAF-sensor:
shrekair Posted September 28, 2010 Author Posted September 28, 2010 a tej róże która doprowadza powietrze do silnika z zewnątrz,dużo przed przepustnicą ja mam właśnie instrukcję do WRX i tam jest na dolocie... ja mam N/A ale dzięki!!!! szkoda czasu, w n/a nie masz przepływki. hm to co jest zamiast przepływki? dlaczego chcesz ją czyścić niedolę? mam kłopoty na wolnych obrotach na zimnym silniku. ogólnie kultura pracy jest słaba, czasami sobie zafaluje, a czasami trzyma na tym samym poziomie, ale czasami zafaluje może po 1mm na obrotomierzu, i już np 2 razy mi zgasł silnik przy wysprzęglaniu, bo specjalnie chciałem zobaczyć jak się zachowają obroty, ale to tylko 2 razy i jakiś miesiąc temu. po rozgrzaniu praktycznie objawy znikają i wszystko jest ok. objawy są takie same na Pb i LPG. W N/A jest MAF-sensor: a gdzie on jest? bo go nie widzę na zdjęciu :/ silnik krokowy już wyczyściłem, nie mam przepływki wiec jej nie czyszcze , zostają kable i cewka :/
elmo Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 shrekair, MAF jest na rurze dolotu, tuż za puchą filtra powietrza. -- 28 wrz 2010, o 21:42 -- shrekair, MAF jest na rurze dolotu, tuż za puchą filtra powietrza.
potok Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 a tej róże która doprowadza powietrze do silnika z zewnątrz,dużo przed przepustnicą ja mam właśnie instrukcję do WRX i tam jest na dolocie... ja mam N/A ale dzięki!!!! szkoda czasu, w n/a nie masz przepływki. hm to co jest zamiast przepływki? dlaczego chcesz ją czyścić niedolę? mam kłopoty na wolnych obrotach na zimnym silniku. ogólnie kultura pracy jest słaba, czasami sobie zafaluje, a czasami trzyma na tym samym poziomie, ale czasami zafaluje może po 1mm na obrotomierzu, i już np 2 razy mi zgasł silnik przy wysprzęglaniu, bo specjalnie chciałem zobaczyć jak się zachowają obroty, ale to tylko 2 razy i jakiś miesiąc temu. po rozgrzaniu praktycznie objawy znikają i wszystko jest ok. objawy są takie same na Pb i LPG. W N/A jest MAF-sensor: a gdzie on jest? bo go nie widzę na zdjęciu :/ silnik krokowy już wyczyściłem, nie mam przepływki wiec jej nie czyszcze , zostają kable i cewka :/ To jeszcze jak będziesz sprawdzał kable i cewki to pomyśl nad świecami. U mnie była poprawa po wymianie na nowe:) Powodzenia!
shrekair Posted September 28, 2010 Author Posted September 28, 2010 To jeszcze jak będziesz sprawdzał kable i cewki to pomyśl nad świecami. U mnie była poprawa po wymianie na nowe: o świecach nie pisałem, od nich zacząłem całą zabawę już dawno są nowe i nie było żadnej poprawy a kable to bym musiał nowe kupić, a cewkę to nie mam pojęcia jak sprawdzać. shrekair, MAF jest na rurze dolotu, tuż za puchą filtra powietrza. -- 28 wrz 2010, o 21:42 -- shrekair, MAF jest na rurze dolotu, tuż za puchą filtra powietrza. ja mam dropeye z EJ20 125KM, na zdjęciu jest hawkeye, u mnie na dolocie nie ma żadnej elektroniki ---> http://img837.imageshack.us/i/obraznx.jpg/
elmo Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 ja mam dropeye z EJ20 125KM, na zdjęciu jest hawkeye, u mnie na dolocie nie ma żadnej elektroniki ---> http://img837.imageshack.us/i/obraznx.jpg/ A to przepraszam Myślałem, że masz tak jak ja.
shrekair Posted February 10, 2011 Author Posted February 10, 2011 A to przepraszam Myślałem, że masz tak jak ja no problem ja bym tylko chciał wiedzieć co się dzieje z subarą :| -- 10 lut 2011, o 17:46 -- Odświeżam temat bo się uporałem z silnikiem. Teraz idealnie pracuje na zimnym i ciepłym. Do regulacji były zawory, wszystkie 4 zawory wydechowe były za ciasne. Już było źle bo wyskakiwał cheak engine, więc musiałem przyspieszyć sprawę. Wyregulowałem i problem się rozwiązał!!! Mechanik zrobił to bez wyciągania silnika.
marek790 Posted February 11, 2011 Posted February 11, 2011 shrekair, nie masz zaworów hydraulicznych?
shrekair Posted February 11, 2011 Author Posted February 11, 2011 nie, w ej20 zawory reguluje się ręcznie co 100tyś km.
marek790 Posted February 12, 2011 Posted February 12, 2011 shrekair, to musi byc od jakiegoś rocznika bo ja mam z 96r. i są hydrauliczne
shrekair Posted February 12, 2011 Author Posted February 12, 2011 dokładnie tak, kiedyś były hydrauliczne potem przeszli na ręczną regulację
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.