Jump to content

Czyszczenie przepływomierza


shrekair

Recommended Posts

Witam!

 

Mam pytanie, gdzię trzeba wyczyścić przepływkę?

 

Zdemontowanie wygląda tak http://img517.imageshack.us/i/przeplywkagx.jpg/ i sama przepływka jest dosyć mała, nie widać żadnych drucików itp... nie wiem co mam wyczyścić :( samą tą małą rurkę? czy trzeba odkręcić całą przepustnicę i tam czyścić?

 

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

a tej róże która doprowadza powietrze do silnika z zewnątrz,dużo przed przepustnicą

ja mam właśnie instrukcję do WRX i tam jest na dolocie... ja mam N/A :) ale dzięki!!!!

 

szkoda czasu, w n/a nie masz przepływki.
hm to co jest zamiast przepływki?

 

dlaczego chcesz ją czyścić niedolę?
mam kłopoty na wolnych obrotach na zimnym silniku. ogólnie kultura pracy jest słaba, czasami sobie zafaluje, a czasami trzyma na tym samym poziomie, ale czasami zafaluje może po 1mm na obrotomierzu, i już np 2 razy mi zgasł silnik przy wysprzęglaniu, bo specjalnie chciałem zobaczyć jak się zachowają obroty, ale to tylko 2 razy i jakiś miesiąc temu. po rozgrzaniu praktycznie objawy znikają i wszystko jest ok. objawy są takie same na Pb i LPG.

 

W N/A jest MAF-sensor:
a gdzie on jest? bo go nie widzę na zdjęciu :/

 

silnik krokowy już wyczyściłem, nie mam przepływki wiec jej nie czyszcze :P, zostają kable i cewka :/

Link to comment
Share on other sites

a tej róże która doprowadza powietrze do silnika z zewnątrz,dużo przed przepustnicą

ja mam właśnie instrukcję do WRX i tam jest na dolocie... ja mam N/A :) ale dzięki!!!!

 

szkoda czasu, w n/a nie masz przepływki.
hm to co jest zamiast przepływki?

 

dlaczego chcesz ją czyścić niedolę?
mam kłopoty na wolnych obrotach na zimnym silniku. ogólnie kultura pracy jest słaba, czasami sobie zafaluje, a czasami trzyma na tym samym poziomie, ale czasami zafaluje może po 1mm na obrotomierzu, i już np 2 razy mi zgasł silnik przy wysprzęglaniu, bo specjalnie chciałem zobaczyć jak się zachowają obroty, ale to tylko 2 razy i jakiś miesiąc temu. po rozgrzaniu praktycznie objawy znikają i wszystko jest ok. objawy są takie same na Pb i LPG.

 

W N/A jest MAF-sensor:
a gdzie on jest? bo go nie widzę na zdjęciu :/

 

silnik krokowy już wyczyściłem, nie mam przepływki wiec jej nie czyszcze :P, zostają kable i cewka :/

 

To jeszcze jak będziesz sprawdzał kable i cewki to pomyśl nad świecami. U mnie była poprawa po wymianie na nowe:)

Powodzenia!

Link to comment
Share on other sites

To jeszcze jak będziesz sprawdzał kable i cewki to pomyśl nad świecami. U mnie była poprawa po wymianie na nowe:

 

o świecach nie pisałem, od nich zacząłem całą zabawę :) już dawno są nowe i nie było żadnej poprawy :) a kable to bym musiał nowe kupić, a cewkę to nie mam pojęcia jak sprawdzać.

 

shrekair, MAF jest na rurze dolotu, tuż za puchą filtra powietrza.

 

-- 28 wrz 2010, o 21:42 --

 

shrekair, MAF jest na rurze dolotu, tuż za puchą filtra powietrza.

ja mam dropeye z EJ20 125KM, na zdjęciu jest hawkeye, u mnie na dolocie nie ma żadnej elektroniki ---> http://img837.imageshack.us/i/obraznx.jpg/

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
A to przepraszam :oops: Myślałem, że masz tak jak ja

no problem :) ja bym tylko chciał wiedzieć co się dzieje z subarą :|

 

-- 10 lut 2011, o 17:46 --

 

Odświeżam temat bo się uporałem z silnikiem. Teraz idealnie pracuje na zimnym i ciepłym. Do regulacji były zawory, wszystkie 4 zawory wydechowe były za ciasne. Już było źle bo wyskakiwał cheak engine, więc musiałem przyspieszyć sprawę. Wyregulowałem i problem się rozwiązał!!! Mechanik zrobił to bez wyciągania silnika.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...