Piotr Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 NGK do Subaru kupisz bez problemu. Podając silnik i model auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 W moim modelu były 15" kółka Oponki fabrycznie 195/60R15 - teraz mam firestone i sobie chwalę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz Opublikowano 3 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 Dzięki Czy ewentualnie jest jakaś profesjonalna literatura techniczna nt. Subaru Legacy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 Może to będzie pomocne: http://www.legacycentral.org/library.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz Opublikowano 3 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 I następne pytania ;-) Czym jest napędzany wałek rozrządu łańcuchem czy paskiem, czy luzy zaworowe regulują się samoczynnie czy trzeba je co jakiś czas regulować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 pasek i hydro popychacze Ediet: nie wałek a wałki rozrządu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 Napęd przy pomocy paska, o regulacji coś było gdzieś pisane na forum, trzeba by poszukać. Nie wiem czy jest tak samo w silnikach OHC i DOHC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 sorry JANUSZ e ci się w temat wcinam ale też szukam subara i bardzo duzo aut jakie znalazłem z motorami 2,5l jest MOTORSCHADEN albo po wymianie silnika, a ceny części zamiennych do 2.5 są kilkakrotnie większe niż do 2,0 lub2,2 . A ja chciałbym zanabyć outbacka. Macie jakieś doświadczenia z serwisowaniem 2.5? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 nie wiem, czy to prawda sam tego nie doświadczylem ale silniki 2,5 w OBK miały problemy z uszczelkami pod głowicą. :roll: Było juz kiedyś o tym na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 2.2 srednio pali okolo 10 litrow, w dol nie zejdziesz wiele, w gore moze pojsc znacznie, powyzej 140 km/h wystepuje fascynujace zjawisko polegajace na opadaniu wskazowki poziomu paliwa "w oczach" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 srednica osadzenia felgi to 56,1 a nie 50,1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz Opublikowano 4 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Dzięki za Wasze cenne uwagi. Oczywiście jak coś się Wam jeszcze przypomni albo uznacie za ważne to będę wdzięczny jeśli podzielicie się informacjami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Lepeij jak się będziesz pytał o to co Cię interesuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz Opublikowano 4 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 OK Jak zatem sprawuje sie napęd 4x4 jakie mogą być typowe z nim problemy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Jak zatem sprawuje sie napęd 4x4 jakie mogą być typowe z nim problemy? Typowy to jest brak problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Napęd sprawuje się doskonale i faktycznie jest bardzo żywotny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 2.2 srednio pali okolo 10 litrow, w dol nie zejdziesz wiele, w gore moze pojsc znacznie, powyzej 140 km/h wystepuje fascynujace zjawisko polegajace na opadaniu wskazowki poziomu paliwa "w oczach" Mam 2,2 GX AT, czesto jezdze w granicach 160 km/h, wtedy zuzycie nie przekracza 11 l, gdy jechalem na dluzszym odcinku 190 km/h, wynioslo 11,5 l... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 Cóż, to zużycie wydaje mi się nieco zaniżone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkali Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 Mam 2,2 GX AT, czesto jezdze w granicach 160 km/h, wtedy zuzycie nie przekracza 11 l, gdy jechalem na dluzszym odcinku 190 km/h, wynioslo 11,5 l... eeee, chyba kalkulator masz popsuty. przeprowadzalem rozne eksperymenty - ciezka noga , lekka noga, "kobieca noga" - nie ma szans przy 160 na takie spalanie, raczej 14-5. przy 190 na godzine opory w napedzie sa NAPRAWDE duze....11,5 to raczej przy 110 na dobrej ( nie polskiej) autostradzie bez hamowania i przyspieszania. A moze, skoro to AT, to masz odpieta jedna strone napedu? Sprawdz, to mogloby tlomaczyc "troszke" nizsze spalanie..... Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz Opublikowano 5 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 Dziękuję za szybką odpowiedź. To ja jeszcze zastanowię się nad następnymi pytaniami ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wesoly Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 Minimalne jakie miałem to 9,46l trasa Wrocław Zgorzelec, połowa szybko trasy w miarę szybko 150-160, reszta spokojniutko. Klima wyłączona auto jedynie z kierowcą. Przy pełnym obciażeniu + klima + szybka jazda 160-200 10,88 (trasa). Miasto max 12l. PB95 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 Mam 2,2 GX AT, czesto jezdze w granicach 160 km/h, wtedy zuzycie nie przekracza 11 l, gdy jechalem na dluzszym odcinku 190 km/h, wynioslo 11,5 l... eeee, chyba kalkulator masz popsuty. przeprowadzalem rozne eksperymenty - ciezka noga , lekka noga, "kobieca noga" - nie ma szans przy 160 na takie spalanie, raczej 14-5. przy 190 na godzine opory w napedzie sa NAPRAWDE duze....11,5 to raczej przy 110 na dobrej ( nie polskiej) autostradzie bez hamowania i przyspieszania. A moze, skoro to AT, to masz odpieta jedna strone napedu? Sprawdz, to mogloby tlomaczyc "troszke" nizsze spalanie..... Pozdr Nie robie sobie zartow, to bylo 190 na niemieckiej autostradzie. Nawiasem mowiac gdy wracalem z Danii nie przekraczajac 140 ( no tylko na chwile 150) kilka razy wlaczylem kilme i stalem w korku pod Hamburgiem, srednie zuzycie wyszlo 8,5 l. To zreszta byl moj rekord ktorego nie udalm mi sie powtorzyc...a moze to byla dunska benzyna ? Pozatym dbam o auto, filtry oleju i powietrza mam orginalne subaru, olej syntetyczny LM 5W40, w moscie 75W90, no i dodatek MOS2 w silniku. W tej chwili na miescie gdy nie ma korkow osiagam bez problemu spalanie w granicach 11 l, w trybie POWER 0,3 l wiecej. Opony 185/70HR14 Michelin MX oszczedzajace energie, na zimowych Fuldach 195/60HR15 pali 0,5 l wiecej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ImprezaSTi Opublikowano 6 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 Silniki 2,5L Jest ich duzo na amerykanskim rynku i prawda jest taka ze uszczelki pod glowica leca w nich srednio co 100K - 150K w niedawnym czasie to znaczy 2 lata temu subaru wymyslilo jakis proszek ktory jest dosypywany do plynu chlodniczego co powoduje ze uszczelki nie puszczaja z tego co wiem (od znajomych) ktorzy stosuja ten proszek (dostepny w kazdym serwisie subaru cena okolo $10) I nie maja zadnych problemow z uszczekami wiec ta metoda niby dziala. Po za tym nie widzie wiekszej roznicy pomiedzy ekonomia 2.2 a 2.5 spalanie jest mniej wiecej takie same. Moja mama posiada 99 impreze RS 2.5 z przebiegiem okolo 300000KM uszczelki pod glowica padly po 180K a tak auto spisuje sie na medal. Zawieszenie jest ciagle orginalne zadna koncowka czy drazek nie byl zmieniony tak samo z amorkami. Odnosnie spalania to dla silnika 2.5 miasto okolo 10,5-11 poza (szybkosc max 140) okolo 9 w zimie do 13 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 poza (szybkosc max 140) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz Opublikowano 7 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 Hehe ja myślę o zakupie samochodu sprzed 9 lat i zaczynam zastanawiać się że chyba przespałem swoje dotychczasowe życie. Ciekawe co trzeba zrobić aby w 18tym roku życia mieć dwa (jedno prawie nowe a drugie nowe) auta tej klasy??????????????? ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi