Jump to content

wydech


zoowty

Recommended Posts

Posted

Sadzac po obrazku jest to uklad wydechowy :)

 

-- poniedziałek, 27 wrz 2010, 15:52 --

 

A nieco powazniej juz - nadal jest to uklad wydechowy, ale z zaworkiem kontrolujacym przeplyw spalin - dokladnie tak jak masz na obrazku - w normalnych warunkach puszcza wiecej przez tlumik celem wyciszenia wydechu, a na pelnej pycie otwiera przelot dla wydajnosci.

Posted

ah zu

czyli przelot kiedy trza i cicho kiedy trza

uniwersalne idealne rozwiazanie ale cena juz mniej odealna :cry:

senkju AMI,

Posted

Sa rozwiazania "manualne" takze :) recznie sobie albo powiekszasz przelot, albo pomniejszasz :) Tez pomaga, a sporo taniej :)

Posted

zoowty, kolega grzywaczewski ma taki custom zaworek w wydechy, tylko uważaj, bo on o tym zaworku to godzinami potrafi, a ma jeszcze turbo-bolida :roll: :P:mrgreen:

Posted

a jak go zamontowac i czym zamykac lub otwierac ??

to kazdej puchy podejdzie ??

Posted

były też gdzieś wersje z dwoma rurami za zaworkiem. Jedna szła w bok i omijała zupełnie tłumik, a druga normalnie w puszkę na końcu - przełączane jakąś dźwignią lub elektrozaworem ze środka. Ma to generalnie jedno zadanie: być cicho jak może być wolniej, i być szybciej jak może być głośniej :) takie 2w1.

 

pzdr

Posted

Jak już przy tym jesteśmy: kierowcy Evo mają takie "zatyczki", które ładują do wydechów, gdy nie upalają, żeby było ciszej. Oni wszyscy jeżdżą na HKS i pewnie jest to czy to w komplecie, czy jako opcja do każdego HKS-a. Pytanie brzmi: czy ktoś ma coś takiego / stosował w subaru?

 

dwoma rurami

 

"Dwiema" 8).

Posted
krzysiekk napisał(a):

dwoma rurami

 

 

"Dwiema" 8).

 

 

Się będziesz czepiał :D

Posted
Jak już przy tym jesteśmy: kierowcy Evo mają takie "zatyczki", które ładują do wydechów, gdy nie upalają, żeby było ciszej. Oni wszyscy jeżdżą na HKS i pewnie jest to czy to w komplecie, czy jako opcja do każdego HKS-a. Pytanie brzmi: czy ktoś ma coś takiego / stosował w subaru?

 

 

Kilka osób ode mnie to stosuje, przeważnie z myślą o pasażerach. :mrgreen: Co dokładnie chciałbyś wiedzieć?

 

gdzies na jutubie byl filmik chyba z Australii z zamontowanym podobnym zaworkiem i ztcp byl regulowany z kabiny

 

Posted

ok a jak to sie ma do map ??

bo z jednej strony masz pelen przelot a z drugiej zadlawiony tlumik

czy przy back boxsie nie ma takiego znaczenia ??

Posted

Znam kilka zmapowanych aut jeżdżących często z czopkiem i nie ma problemu, parametry w normie (auta do 310KM, może powyżej to ma znaczenie). Kiedyś mierzyliśmy kilka razy wrx2004 z przelotowym blitzem, po założeniu czopka zniknęły overboosty, ale on nie był strojony.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...