zoowty Posted September 27, 2010 Posted September 27, 2010 http://www.pistonheads.com/sales/1307040.htm znalazlem cos takiego czy ktos wie co to i jak to dziala
AMI Posted September 27, 2010 Posted September 27, 2010 Sadzac po obrazku jest to uklad wydechowy -- poniedziałek, 27 wrz 2010, 15:52 -- A nieco powazniej juz - nadal jest to uklad wydechowy, ale z zaworkiem kontrolujacym przeplyw spalin - dokladnie tak jak masz na obrazku - w normalnych warunkach puszcza wiecej przez tlumik celem wyciszenia wydechu, a na pelnej pycie otwiera przelot dla wydajnosci.
zoowty Posted September 27, 2010 Author Posted September 27, 2010 ah zu czyli przelot kiedy trza i cicho kiedy trza uniwersalne idealne rozwiazanie ale cena juz mniej odealna senkju AMI,
AMI Posted September 27, 2010 Posted September 27, 2010 Sa rozwiazania "manualne" takze recznie sobie albo powiekszasz przelot, albo pomniejszasz Tez pomaga, a sporo taniej
elmo Posted September 27, 2010 Posted September 27, 2010 zoowty, kolega grzywaczewski ma taki custom zaworek w wydechy, tylko uważaj, bo on o tym zaworku to godzinami potrafi, a ma jeszcze turbo-bolida :roll:
zoowty Posted September 27, 2010 Author Posted September 27, 2010 a jak go zamontowac i czym zamykac lub otwierac ?? to kazdej puchy podejdzie ??
imgw Posted September 27, 2010 Posted September 27, 2010 gdzies na jutubie byl filmik chyba z Australii z zamontowanym podobnym zaworkiem i ztcp byl regulowany z kabiny
krzysiekk Posted September 27, 2010 Posted September 27, 2010 były też gdzieś wersje z dwoma rurami za zaworkiem. Jedna szła w bok i omijała zupełnie tłumik, a druga normalnie w puszkę na końcu - przełączane jakąś dźwignią lub elektrozaworem ze środka. Ma to generalnie jedno zadanie: być cicho jak może być wolniej, i być szybciej jak może być głośniej takie 2w1. pzdr
Przemeq Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 Jak już przy tym jesteśmy: kierowcy Evo mają takie "zatyczki", które ładują do wydechów, gdy nie upalają, żeby było ciszej. Oni wszyscy jeżdżą na HKS i pewnie jest to czy to w komplecie, czy jako opcja do każdego HKS-a. Pytanie brzmi: czy ktoś ma coś takiego / stosował w subaru? dwoma rurami "Dwiema" 8).
krzysiekk Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 krzysiekk napisał(a):dwoma rurami "Dwiema" 8). Się będziesz czepiał
niumen Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 Jak już przy tym jesteśmy: kierowcy Evo mają takie "zatyczki", które ładują do wydechów, gdy nie upalają, żeby było ciszej. Oni wszyscy jeżdżą na HKS i pewnie jest to czy to w komplecie, czy jako opcja do każdego HKS-a. Pytanie brzmi: czy ktoś ma coś takiego / stosował w subaru? Kilka osób ode mnie to stosuje, przeważnie z myślą o pasażerach. Co dokładnie chciałbyś wiedzieć? gdzies na jutubie byl filmik chyba z Australii z zamontowanym podobnym zaworkiem i ztcp byl regulowany z kabiny
zoowty Posted September 28, 2010 Author Posted September 28, 2010 ok a jak to sie ma do map ?? bo z jednej strony masz pelen przelot a z drugiej zadlawiony tlumik czy przy back boxsie nie ma takiego znaczenia ??
niumen Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 Znam kilka zmapowanych aut jeżdżących często z czopkiem i nie ma problemu, parametry w normie (auta do 310KM, może powyżej to ma znaczenie). Kiedyś mierzyliśmy kilka razy wrx2004 z przelotowym blitzem, po założeniu czopka zniknęły overboosty, ale on nie był strojony.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.