krawwwcu Posted September 27, 2010 Share Posted September 27, 2010 auto 2002 wrx ,wystarczy jeden ostry start i pedal sprzegla robi sie mieki potem wystarczy chwila spokojnej jazdy i wszystko wraca do normy ,sprzeglo wymienione na nowe kolo zamachowe fidanza aluminiowe ,ma ktos jakis pomysl co to moze byc z gory dziekuje za rady Link to comment Share on other sites More sharing options...
buras Posted September 27, 2010 Share Posted September 27, 2010 prawdopodobni silownik sprzęgła ,miałem po wymianie identyczne numery.tłoczek pracuje w innym położeniu ze względu na inna grubość tarczy ,po lekkim nagrzaniu zaczyna gumka przepuszczać i jest problem .wymienić silowniczek ,lub gumke w środku i po kłopocie.siłownik masz na skrzyni biegów pod intercoolerem .operacja dosyć prosta . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gwidon Posted September 27, 2010 Share Posted September 27, 2010 Płyn wymień... Link to comment Share on other sites More sharing options...
buras Posted September 27, 2010 Share Posted September 27, 2010 o tym to nawet nie wspominam Link to comment Share on other sites More sharing options...
krawwwcu Posted September 27, 2010 Author Share Posted September 27, 2010 prawdopodobni silownik sprzęgła ,miałem po wymianie identyczne numery.tłoczek pracuje w innym położeniu ze względu na inna grubość tarczy ,po lekkim nagrzaniu zaczyna gumka przepuszczać i jest problem .wymienić silowniczek ,lub gumke w środku i po kłopocie.siłownik masz na skrzyni biegów pod intercoolerem .operacja dosyć prosta . dzieki za szybka odpowiedz ,ale nie wydaje sie wam dziwne ze to sie dzieje tylko przy ostrzejszej jezdzie ,czy to mozliwe zeby tloczek caly czas dzialal dobrze a po jednym ostrym stracie zaczol przepuszczac a potem po 30 sekundach jest dobrze?czy az tak szybko by sie nagrzal i potem wystudzil.dodam ze auto u poprzedniego wlasciciela stalo poltora roku nie jezdzone wiec moze faktycznie plyn jest do du... jutro go wymienie moze to pomoze Link to comment Share on other sites More sharing options...
buras Posted September 27, 2010 Share Posted September 27, 2010 właśnie to długie stanie najprawdopodobniej doprowadziło do zdechniecia siłownika ,płyn oczywiście powinieneś w pierwszym rzędzie wymienić ,może być zużyty ,dlatego mniej odporny na zmiane temperatur .w moim przypadku wystarczyło przejechać jedno kółko na ostro (jakaś minuta) ,żeby zdechło sprzęgło ,po ostudzeniu działało gitara . Link to comment Share on other sites More sharing options...
krawwwcu Posted September 27, 2010 Author Share Posted September 27, 2010 tylko dziwne jest ze to nie trzeba ostro jezdic przez minute wystarczu jeden ostry start z rana kiedy cala komora silnika nie jest jeszcze nawet nagrzana i potem doslownie 30 sekun zeby pedal zrobil sie taki jak powinien.a jezdzac normalnie dopiero po godzinie pedal robi sie lekko mieki .ja mam tylko nadzieje ze to nie jest nic z dociskiem bo nie chce mi sie wyciagac skrzyni poraz drugi Link to comment Share on other sites More sharing options...
buras Posted September 27, 2010 Share Posted September 27, 2010 upss ,jeżeli komora nie jest nagrzana to faktycznie może być coś z dociskiem ,albo jakaś inna cholera ,ale silownika nie wykluczaj bo to kurestwo naprawde może figle płatać .polecam wymienić płyn ,jezeli po wymianie nie będzie żadnej różnicy to szukaj przyczyn w docisku lub montażu sprzęgła. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krawwwcu Posted September 27, 2010 Author Share Posted September 27, 2010 dzieki BURAS za porady moze ktos jeszcze ma jakies pomysly Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now