Krzysiek-wawa Posted September 26, 2010 Share Posted September 26, 2010 Hej Mam wersję 2.5 n/a z automatem US-spec. Jako, że jednak chyba wolałbym manuala to zastanawiam się nad taka wymianą... Czy może mi ktoś rzeczowo odpowiedzieć na poniższe pytania oraz to, jakie inne jeszcze będą problemy? 1. Czy skrzynia z GD 2.0 n/a manulna pasuje do silnika 2,5? Chodzi o mocowania głównie i sprzęgło? 2. Czy 2.0 n/a ma sprzęgło na linkę czy hydraulicznie sterowane? 3. Czy z automatu będą pasowały wały i półośki czy trzeba wymieniać automatycznie cały komplet? 4. Czy komputer silnika będzie świrował z tego powodu, że już ma manuala? 5. Czy powinienem zadać jeszcze jakieś pytania? Do rozdania pomuki więc warto powalczyć Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark L.A. Posted September 26, 2010 Share Posted September 26, 2010 IMO przekladka afftomata na manuala jest bez sensu, rzezba normalnie . Jezeli postanowisz zrealizowac swoj pomysl to napisz do Dyzia, ma skrzynie z WRX-a na sprzedaz . Warto tez pomyslec o pedalach z STI . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysiek-wawa Posted September 26, 2010 Author Share Posted September 26, 2010 Wydaje mi się, że skrzynia z WRX'a jest bezsensem biorąc pod uwagę ich ceny na allegro - skrzynia od zwykłej n/a to najmarniej połowa w stosunku do tej z wersji turbo - czemu taka różnica? nie mam pojęcia... A pedały z STI czym się różnią od zwyczajnych? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark L.A. Posted September 26, 2010 Share Posted September 26, 2010 Krzysiek-wawa, najpierw pogadaj z Dyziem, moze sie okazac , ze jest sens . W komplecie ma tez kolo zamachowe i sprzeglo . Podjedz do jakiegos Forumowicza, ktory ma estaja i zobacz . Pisze teraz z komunikatora, wiec Ci fotek nie wysle . Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropkowicz Posted September 26, 2010 Share Posted September 26, 2010 4. możliwe choć np. model MY03 turbo miał komputer 'unisex', nie wiem jak Twój. być może o wielkim problemie z kompem dowiesz się dopiero na koniec jak będziesz chciał pojechać tym... 5. tak. np: "ile?" i "dlaczego nie zapytam warsztatu, który mógłby mi to zrobić?" a wcześniej "kto to zrobi bez łaski wielkiej?" nie rozumiem czemu masz myśleć o pedałach i to z sti skrzynia ze świeżego wrx uchodzi za nieco mocniejszą, ale po co Ci ona to nie wiem 2.5 N/A raczej na ćwiartkę się nie ścigasz :wink: :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted September 26, 2010 Share Posted September 26, 2010 Mam wersję 2.5 n/a z automatem US-spec. Jako, że jednak chyba wolałbym manuala to zastanawiam się nad taka wymianą... Ja to bym auto sprzedal i kupil z MT zamiast wdawac sie w jakies malo pewne i kłopotliwe przerobki....Pewnie taniej wyjdzie..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted September 27, 2010 Share Posted September 27, 2010 A.K - 100% racji - sprzedać i kupić pasowne auto uzasadnienie - części drogie a potrzebujesz - skrzynię, kpl. sprzęgło, pedały, wysprzęglnik kupa roboty i czasu efekt niewiadomy - bo moim zdaniem komputer będzie szukał skrzyni automatycznej, i będą problemy, kumpel wymienił automata na manuala w US WRXie MY05 i chyba do dziś nie pozamiatali do końca wszystkich rożnic, ale niech się wypowiedzą elektronicy i co wychodzi ? - auto - kundel - w przyszłości będziesz miał problem ze sprzedażą jak sobie ktoś porówna skrzynię z danymi na tabliczce znamionowej, milion pytań od upierdliwców: a dlaczego a po co a jak itd, ogólnie operacja bez sensu - odradzam ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropkowicz Posted September 27, 2010 Share Posted September 27, 2010 problem ze sprzedażą a no jeszcze to. nie napisałem bo nie myślę o sprzedaży Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted September 27, 2010 Share Posted September 27, 2010 jeszcze.....ale zawsze kiedyś przychodzi ten dzień, i nie każdy odprowadza w ostatnią drogę swoje auto do stacji recyclingu...szczególnie Subaru... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now