mistrzmarchewy Posted September 25, 2010 Share Posted September 25, 2010 Nie znam się zbytnio na elektryce i z tąd mój wątek ! Chciałbym wstawić diody led pod przednie światełka w outbacku ! Gdzie je najlepiej podłączyć macie jakieś schematy i jak przeprowadzić kabel do wł/wył tych oto diód do kabiny ? subarynka z 2006 r z góry dzięki za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted September 25, 2010 Share Posted September 25, 2010 Nie znam się zbytnio na elektryce to daj zarobić komuś kto się na tym zna :wink: a poważnie: jakie diody ? i gdzie dokładnie (i po co?) chcesz to montować ? tu masz szybki poradnik: http://neonarium.w.interia.pl/poradnik/text_2.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted September 25, 2010 Share Posted September 25, 2010 pewno światła do jazdy w dzień, zgodnie z kretyńskim przepisem Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIFF Posted September 25, 2010 Share Posted September 25, 2010 przede wszystkim czy to będzie miało homologację? Nie będzie - więc poza tym że będzie wyglądało jak będzie wyglądało (kwestia gustu) to pierwsza kumata kontrola się przyczepi. Znam takie przypadki - mój pracownik miał super diody w Borze i przypłacił a ostatnio widziałem nawet jak niebiescy oglądali lampy w nowym A4 Link to comment Share on other sites More sharing options...