luki266 Posted September 22, 2010 Share Posted September 22, 2010 Witam Mam do rozwiązania temat: dorobienie kluczyka. Z samym kluczykiem nie powinno być problemu, ale czy może ktoś przerabiał temat dorobienia pilota do fabrycznego alarmu? Będzie się to dało zrobić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wlyszkow Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 Najlepiej dokupić nowy kluczyk, zrobić szlif komputerowy w dobrym miejscu + zaprogramować i gotowe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luki266 Posted September 24, 2010 Author Share Posted September 24, 2010 Tylko kluczyk do Tribeci nie ma przyciskow (przynajmniej u mnie). Są one w pilocie Link to comment Share on other sites More sharing options...
m_dz Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 Witam, Wydaje mi się, że raczej miąłeś na myśli, nie alarm tylko immobilaizer ! Jeżeli posiadasz oryginalny kluczyk z zaprogramowanym kodem immobilaizera, to nie powinno być kłopotu z wykonaniem i programowaniem kluczyka (wykona się to prawie wszędzie). Natomiast, gdy ma się tylko „klucz serwisowy” (sam grot), to należy znać kod immobilaizera! Pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
luki266 Posted September 24, 2010 Author Share Posted September 24, 2010 Z dorobieniem kluczyka nie ma problemu. Są dostępne oryginalne, ale skąd wziąć pilot do tego? Tu leży mój problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wlyszkow Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 Trzeba kupić kluczyk taki już z nadajnikiem Natomiast, gdy ma się tylko „klucz serwisowy” (sam grot), to należy znać kod immobilaizera! zgadza się... ale chyba SSM można go odczytać luki266, najlepiej nabyć nowy kluczyk z nadajnikiem OEM.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luki266 Posted October 13, 2010 Author Share Posted October 13, 2010 Kontynuując, do programowania pilota od alarmu trzeba serwis, czy da się samemu? Kiedyś miałem Omegę i tam można było samemu programować poprzez sekwencję przekręcań kluczyka w stacyjce i naciskania przycisków na pilocie Link to comment Share on other sites More sharing options...
wlyszkow Posted October 14, 2010 Share Posted October 14, 2010 Jeśli masz na myśli fabryczny dorobiony kluczyk z immobilizerem a nie samego pilota od dodatkowego alarmu to: Wg manuala do SSM III i tego co opisane w podręczniku użytkownika Tribeki - rejestracja immobilizera wymaga użycia SSM mając "security ID" do auta. Each immobilizer key contains a transponder in which the key's ID code is stored. The security ID is stamped on the security ID plate attached to the key set. This number is needed to make a replacement key if you lose your key or lock it inside the vehicle. This number is also needed for replacement or repair of the engine control unit, integrated unit, and combination meter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now