elberoth Posted September 22, 2010 Share Posted September 22, 2010 Ktoś wie czy pompa paliwa z STI MY08 pasuje do GTka ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted September 22, 2010 Share Posted September 22, 2010 elberoth, czyli juz wiadomo co chcesz kupić Link to comment Share on other sites More sharing options...
elberoth Posted September 22, 2010 Author Share Posted September 22, 2010 Pytam, bo ktoś z kolegów się pytał. A ja mam takową do sprzedania Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar Posted September 22, 2010 Share Posted September 22, 2010 Jam sprawcą tego wątku teraz siedzi seryjna pumpa a ładowanie ponad serie. 200zł vs strach przed robota silnika Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted September 22, 2010 Share Posted September 22, 2010 Stawiam, ze raczej bedzie pasowac. Ale gdyby nie, to sie zglos - mam jakby co jedna z STi TypeR - tylko albo poczta, albo odbior z Nowego Sacza Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted September 22, 2010 Share Posted September 22, 2010 sama pompa powinna pasować do GTka, przecież zamontujesz ją w seryjnym uchwycie ... tak jak się to robi z walbro ... elberoth, wrzuć fotkę tej pompy - to może się wyjaśni :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
elberoth Posted September 22, 2010 Author Share Posted September 22, 2010 Jak przyniese z biura to wrzucę Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredek Posted September 22, 2010 Share Posted September 22, 2010 w moim gtku, tez juz umiera pompa (zaczela buuuczec). Czy jak wloze walbro, to choc troche lepiej bedzie jezdzil, albo wlasnie taka pompe z sti? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elberoth Posted September 22, 2010 Author Share Posted September 22, 2010 Szybciej jeździć nie będzie, bo pompa, choćby najlepsza nie poda więcej paliwa niż jej regulator i wtryski pozwolą. Groźna jest natomiast sytuacja odwrotna - gdy pompa pada, nie ma wymaganego ciśnienia paliwa, do silnika wpada przez to zbyt uboga mieszanka paliwa, rośnie EGT i na koniec robi się BUM ! I wtedy masz do wymiany popalone tłoki, zawory, głowicę lub wszystko razem. Tak więc pompę wymieniamy prewencyjnie, dla zdrowia samochodu i komfortu psychicznego właściciela Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar Posted September 23, 2010 Share Posted September 23, 2010 i jak tam elberoth? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elberoth Posted September 25, 2010 Author Share Posted September 25, 2010 Pompa jak pompa : Link to comment Share on other sites More sharing options...
the.wolf Posted September 25, 2010 Share Posted September 25, 2010 ......... Groźna jest natomiast sytuacja odwrotna - gdy pompa pada, nie ma wymaganego ciśnienia paliwa, do silnika wpada przez to zbyt uboga mieszanka paliwa, rośnie EGT i na koniec robi się BUM ! I wtedy masz do wymiany popalone tłoki, zawory, głowicę lub wszystko razem. .............. widac ze marketingu uczyli Cie w kozminskim 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar Posted September 26, 2010 Share Posted September 26, 2010 to będzie chyba pasować? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted September 26, 2010 Share Posted September 26, 2010 Oskar - mysle, ze bedzie, najwyzej moze jakis tydzien na probe, jesli Elberoth sie zgodzi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elberoth Posted September 26, 2010 Author Share Posted September 26, 2010 Mogie pożyczyć, no problemo Link to comment Share on other sites More sharing options...
owoc666 Posted September 26, 2010 Share Posted September 26, 2010 Jakby ktoś chciał to mam pompę z STi 2005 po 50k km, oddam za cenę dobrej flaszki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar Posted September 28, 2010 Share Posted September 28, 2010 Mogie pożyczyć, no problemo dogadamy na PW Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted September 28, 2010 Share Posted September 28, 2010 Na bank pasuje. Ja do turbodziadka władowałem jedno walbro255 - identyczne, jak w STI po remapie i banglało, a serię z STI sprzedałem STIFFowi i też mu bangla w turbodziadku. Tak że jeśli pompa z STI'06 pasuje do legaców '94, to tym bardziej powinna pasować do GT . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lanek Posted September 28, 2010 Share Posted September 28, 2010 Będzie pasowała i do GT i do WRX. Sam taką mam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now