maniujr Posted September 22, 2010 Share Posted September 22, 2010 kocham moje GT, ale ma poważne 2 minusy - trochę dziwny IMHO układ kierowniczy wymagający bardzo dużej pracy rękoma i co za tym chyba też idzie duża średnica zawracania. widziałem do kupienia "szybką przekładnię", ale cena powala. idzie to jakoś poprawić mniejszym kosztem ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar Posted September 22, 2010 Share Posted September 22, 2010 nie mogę znaleźć w szukajce ale gdzieś mi się obił o oczy post, w którym pisało że u Marka w MTSie robią takowe, z tym że z dwóch robią jedną krótsza...dobrze ja to widziałem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
golum Posted September 22, 2010 Share Posted September 22, 2010 była już rozmowa o takim wynalazku, w tym wątku : viewtopic.php?f=26&t=133270&start=0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted September 22, 2010 Share Posted September 22, 2010 maniujr, wsadz z sti, jest 2,5 lock to lock , bardzo fajnie sie jezdzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniujr Posted September 22, 2010 Author Share Posted September 22, 2010 maniujr, wsadz z sti, jest 2,5 lock to lock , bardzo fajnie sie jezdzi. a duża rzeźba z montażem ? z dowolnego STi podejdzie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted September 22, 2010 Share Posted September 22, 2010 maniujr, wsadz z sti, jest 2,5 lock to lock , bardzo fajnie sie jezdzi. a duża rzeźba z montażem ? z dowolnego STi podejdzie ? No wlasnie ta rzezbe z robieniem jednej przekladni z dwoch trzeba zrobic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted September 22, 2010 Share Posted September 22, 2010 maniujr, wsadz z sti, jest 2,5 lock to lock , bardzo fajnie sie jezdzi. a duża rzeźba z montażem ? z dowolnego STi podejdzie ? No wlasnie ta rzezbe z robieniem jednej przekladni z dwoch trzeba zrobic. :shock: zadnych "z dwoch jedna" z sti 2001-2004 pasuje bolt on, zadnych przerobek, tylko musisz miec dwa krzyzaki laczace z kolumna kierownicza. 1 z gt a drugi z sti. dolna czesc krzyzaka musi byc z sti a gorna z gt (chodzi o wielokliny) i to wszystko. Poelcam ten mod, super sprawa w GT. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted September 22, 2010 Share Posted September 22, 2010 z sti 2001-2004 pasuje bolt on, zadnych przerobek, tylko musisz miec dwa krzyzaki laczace z kolumna kierownicza. 1 z gt a drugi z sti. dolna czesc krzyzaka musi byc z sti a gorna z gt (chodzi o wielokliny) i to wszystko. Poelcam ten mod, super sprawa w GT. O to mniej wiecej chodzilo - no to tak czy siak potrzebujesz miec obie przekladnie - chyba, ze mozna gdzies owe czesci kupic osobno. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buras Posted September 22, 2010 Share Posted September 22, 2010 pdłącze się też mam gula na taką z powodu mieszania kierą po przesiadce z sti na turbodziada i myślałem nad wymianą,tylko zastanawia mnie jaki jest ogólny koszt takiej operacji + zakup gratów oczywiście ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniujr Posted September 22, 2010 Author Share Posted September 22, 2010 O to mniej wiecej chodzilo - no to tak czy siak potrzebujesz miec obie przekladnie - chyba, ze mozna gdzies owe czesci kupic osobno. ale mając swoją GT'kową w aucie, dokupuję tylko z STi i robię mix'a tak ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted September 22, 2010 Share Posted September 22, 2010 O to mniej wiecej chodzilo - no to tak czy siak potrzebujesz miec obie przekladnie - chyba, ze mozna gdzies owe czesci kupic osobno. ale mając swoją GT'kową w aucie, dokupuję tylko z STi i robię mix'a tak ? tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted September 23, 2010 Share Posted September 23, 2010 O to mniej wiecej chodzilo - no to tak czy siak potrzebujesz miec obie przekladnie - chyba, ze mozna gdzies owe czesci kupic osobno. ale mając swoją GT'kową w aucie, dokupuję tylko z STi i robię mix'a tak ? nie, musisz miec tez krzyzak z sti, to osobna czesc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniujr Posted September 23, 2010 Author Share Posted September 23, 2010 ile obrotów kierownicy normalnie ma GT ? od max lewo do max prawo ? bo u mnie sprawdziłem dzisiaj i mam 2,5 czyżby poprzedni właściciel to zrobił i zapomniał mnie poinformować :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
niumen Posted September 23, 2010 Share Posted September 23, 2010 3,2 lock to lock, mniej więcej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted September 23, 2010 Share Posted September 23, 2010 ile obrotów kierownicy normalnie ma GT ? od max lewo do max prawo ? bo u mnie sprawdziłem dzisiaj i mam 2,5 czyżby poprzedni właściciel to zrobił i zapomniał mnie poinformować :?: to napewno nie masz seryjnej z GT... zle sie jezdzi? 2,5 to fajny kompromis Link to comment Share on other sites More sharing options...
grygo Posted September 23, 2010 Share Posted September 23, 2010 magle z STi trzymaja cene. chyba za sprawa swojej "krotkosci" sam z checia zrobilbym taka operacje w swoim GTku... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted September 23, 2010 Share Posted September 23, 2010 3,2 lock to lock, mniej więcej. masakra jakaś Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar Posted September 23, 2010 Share Posted September 23, 2010 a czemu ja mam 1,5, no ciut więcej? :roll: :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted September 23, 2010 Share Posted September 23, 2010 a czemu ja mam 1,5, no ciut więcej? :roll: :shock: od srodka w lewo 1,5 i od srodka w prawo 1,5, razem 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar Posted September 23, 2010 Share Posted September 23, 2010 trzeba będzie zmniejszyć Link to comment Share on other sites More sharing options...
niumen Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 3,2 lock to lock, mniej więcej. masakra jakaś Nic nie mów. U Ciebie mocno pomaga kierownica 350mm, fajnie się jeździło po lodzie. Z tą przekładnią na śniegu, gdzie się wszystko wolniej dzieje to jeszcze jakoś da się jechać, ale weź tu szybko odwiń kontrę na asfalcie... a czemu ja mam 1,5, no ciut więcej? :roll: :shock: Chciałbym mieć przekładnie opór - opór 1,5 obrotu. To jest właśnie te ~3,2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
czaviar Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 [z sti 2001-2004 pasuje bolt on, zadnych przerobek, tylko musisz miec dwa krzyzaki laczace z kolumna kierownicza. 1 z gt a drugi z sti. dolna czesc krzyzaka musi byc z sti a gorna z gt (chodzi o wielokliny) i to wszystko. Poelcam ten mod, super sprawa w GT. Przekładnie STI 06-07 wymagają dodatkowo belki, aby można było to zamontować p&p do GC8. Przekładnię już mam (z STI '07), ale brakuje mi belki. Czy musi to być koniecznie belka z STI 06-07 czy wystarczy np. z WRX, z jakich lat ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
oliwer78 Posted October 26, 2010 Share Posted October 26, 2010 z sti 2001-2004 pasuje bolt on, zadnych przerobek, tylko musisz miec dwa krzyzaki laczace z kolumna kierownicza. 1 z gt a drugi z sti. dolna czesc krzyzaka musi byc z sti a gorna z gt (chodzi o wielokliny) i to wszystko. Poelcam ten mod, super sprawa w GT. Ja tam mam w moim 96 brighton i jest to super sprawa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now