maniujr Posted September 22, 2010 Posted September 22, 2010 kocham moje GT, ale ma poważne 2 minusy - trochę dziwny IMHO układ kierowniczy wymagający bardzo dużej pracy rękoma i co za tym chyba też idzie duża średnica zawracania. widziałem do kupienia "szybką przekładnię", ale cena powala. idzie to jakoś poprawić mniejszym kosztem ?
Oskar Posted September 22, 2010 Posted September 22, 2010 nie mogę znaleźć w szukajce ale gdzieś mi się obił o oczy post, w którym pisało że u Marka w MTSie robią takowe, z tym że z dwóch robią jedną krótsza...dobrze ja to widziałem?
golum Posted September 22, 2010 Posted September 22, 2010 była już rozmowa o takim wynalazku, w tym wątku : viewtopic.php?f=26&t=133270&start=0
komancz Posted September 22, 2010 Posted September 22, 2010 maniujr, wsadz z sti, jest 2,5 lock to lock , bardzo fajnie sie jezdzi.
maniujr Posted September 22, 2010 Author Posted September 22, 2010 maniujr, wsadz z sti, jest 2,5 lock to lock , bardzo fajnie sie jezdzi. a duża rzeźba z montażem ? z dowolnego STi podejdzie ?
AMI Posted September 22, 2010 Posted September 22, 2010 maniujr, wsadz z sti, jest 2,5 lock to lock , bardzo fajnie sie jezdzi. a duża rzeźba z montażem ? z dowolnego STi podejdzie ? No wlasnie ta rzezbe z robieniem jednej przekladni z dwoch trzeba zrobic.
komancz Posted September 22, 2010 Posted September 22, 2010 maniujr, wsadz z sti, jest 2,5 lock to lock , bardzo fajnie sie jezdzi. a duża rzeźba z montażem ? z dowolnego STi podejdzie ? No wlasnie ta rzezbe z robieniem jednej przekladni z dwoch trzeba zrobic. :shock: zadnych "z dwoch jedna" z sti 2001-2004 pasuje bolt on, zadnych przerobek, tylko musisz miec dwa krzyzaki laczace z kolumna kierownicza. 1 z gt a drugi z sti. dolna czesc krzyzaka musi byc z sti a gorna z gt (chodzi o wielokliny) i to wszystko. Poelcam ten mod, super sprawa w GT.
AMI Posted September 22, 2010 Posted September 22, 2010 z sti 2001-2004 pasuje bolt on, zadnych przerobek, tylko musisz miec dwa krzyzaki laczace z kolumna kierownicza. 1 z gt a drugi z sti. dolna czesc krzyzaka musi byc z sti a gorna z gt (chodzi o wielokliny) i to wszystko. Poelcam ten mod, super sprawa w GT. O to mniej wiecej chodzilo - no to tak czy siak potrzebujesz miec obie przekladnie - chyba, ze mozna gdzies owe czesci kupic osobno.
buras Posted September 22, 2010 Posted September 22, 2010 pdłącze się też mam gula na taką z powodu mieszania kierą po przesiadce z sti na turbodziada i myślałem nad wymianą,tylko zastanawia mnie jaki jest ogólny koszt takiej operacji + zakup gratów oczywiście ?
maniujr Posted September 22, 2010 Author Posted September 22, 2010 O to mniej wiecej chodzilo - no to tak czy siak potrzebujesz miec obie przekladnie - chyba, ze mozna gdzies owe czesci kupic osobno. ale mając swoją GT'kową w aucie, dokupuję tylko z STi i robię mix'a tak ?
kashmere Posted September 22, 2010 Posted September 22, 2010 O to mniej wiecej chodzilo - no to tak czy siak potrzebujesz miec obie przekladnie - chyba, ze mozna gdzies owe czesci kupic osobno. ale mając swoją GT'kową w aucie, dokupuję tylko z STi i robię mix'a tak ? tak
komancz Posted September 23, 2010 Posted September 23, 2010 O to mniej wiecej chodzilo - no to tak czy siak potrzebujesz miec obie przekladnie - chyba, ze mozna gdzies owe czesci kupic osobno. ale mając swoją GT'kową w aucie, dokupuję tylko z STi i robię mix'a tak ? nie, musisz miec tez krzyzak z sti, to osobna czesc.
maniujr Posted September 23, 2010 Author Posted September 23, 2010 ile obrotów kierownicy normalnie ma GT ? od max lewo do max prawo ? bo u mnie sprawdziłem dzisiaj i mam 2,5 czyżby poprzedni właściciel to zrobił i zapomniał mnie poinformować :?:
komancz Posted September 23, 2010 Posted September 23, 2010 ile obrotów kierownicy normalnie ma GT ? od max lewo do max prawo ? bo u mnie sprawdziłem dzisiaj i mam 2,5 czyżby poprzedni właściciel to zrobił i zapomniał mnie poinformować :?: to napewno nie masz seryjnej z GT... zle sie jezdzi? 2,5 to fajny kompromis
grygo Posted September 23, 2010 Posted September 23, 2010 magle z STi trzymaja cene. chyba za sprawa swojej "krotkosci" sam z checia zrobilbym taka operacje w swoim GTku...
kashmere Posted September 23, 2010 Posted September 23, 2010 3,2 lock to lock, mniej więcej. masakra jakaś
Oskar Posted September 23, 2010 Posted September 23, 2010 a czemu ja mam 1,5, no ciut więcej? :roll: :shock:
komancz Posted September 23, 2010 Posted September 23, 2010 a czemu ja mam 1,5, no ciut więcej? :roll: :shock: od srodka w lewo 1,5 i od srodka w prawo 1,5, razem 3
niumen Posted September 24, 2010 Posted September 24, 2010 3,2 lock to lock, mniej więcej. masakra jakaś Nic nie mów. U Ciebie mocno pomaga kierownica 350mm, fajnie się jeździło po lodzie. Z tą przekładnią na śniegu, gdzie się wszystko wolniej dzieje to jeszcze jakoś da się jechać, ale weź tu szybko odwiń kontrę na asfalcie... a czemu ja mam 1,5, no ciut więcej? :roll: :shock: Chciałbym mieć przekładnie opór - opór 1,5 obrotu. To jest właśnie te ~3,2.
czaviar Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 [z sti 2001-2004 pasuje bolt on, zadnych przerobek, tylko musisz miec dwa krzyzaki laczace z kolumna kierownicza. 1 z gt a drugi z sti. dolna czesc krzyzaka musi byc z sti a gorna z gt (chodzi o wielokliny) i to wszystko. Poelcam ten mod, super sprawa w GT. Przekładnie STI 06-07 wymagają dodatkowo belki, aby można było to zamontować p&p do GC8. Przekładnię już mam (z STI '07), ale brakuje mi belki. Czy musi to być koniecznie belka z STI 06-07 czy wystarczy np. z WRX, z jakich lat ?
oliwer78 Posted October 26, 2010 Posted October 26, 2010 z sti 2001-2004 pasuje bolt on, zadnych przerobek, tylko musisz miec dwa krzyzaki laczace z kolumna kierownicza. 1 z gt a drugi z sti. dolna czesc krzyzaka musi byc z sti a gorna z gt (chodzi o wielokliny) i to wszystko. Poelcam ten mod, super sprawa w GT. Ja tam mam w moim 96 brighton i jest to super sprawa.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.