maniujr Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 kocham moje GT, ale ma poważne 2 minusy - trochę dziwny IMHO układ kierowniczy wymagający bardzo dużej pracy rękoma i co za tym chyba też idzie duża średnica zawracania. widziałem do kupienia "szybką przekładnię", ale cena powala. idzie to jakoś poprawić mniejszym kosztem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 nie mogę znaleźć w szukajce ale gdzieś mi się obił o oczy post, w którym pisało że u Marka w MTSie robią takowe, z tym że z dwóch robią jedną krótsza...dobrze ja to widziałem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golum Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 była już rozmowa o takim wynalazku, w tym wątku : viewtopic.php?f=26&t=133270&start=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 maniujr, wsadz z sti, jest 2,5 lock to lock , bardzo fajnie sie jezdzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 22 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 maniujr, wsadz z sti, jest 2,5 lock to lock , bardzo fajnie sie jezdzi. a duża rzeźba z montażem ? z dowolnego STi podejdzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 maniujr, wsadz z sti, jest 2,5 lock to lock , bardzo fajnie sie jezdzi. a duża rzeźba z montażem ? z dowolnego STi podejdzie ? No wlasnie ta rzezbe z robieniem jednej przekladni z dwoch trzeba zrobic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 maniujr, wsadz z sti, jest 2,5 lock to lock , bardzo fajnie sie jezdzi. a duża rzeźba z montażem ? z dowolnego STi podejdzie ? No wlasnie ta rzezbe z robieniem jednej przekladni z dwoch trzeba zrobic. :shock: zadnych "z dwoch jedna" z sti 2001-2004 pasuje bolt on, zadnych przerobek, tylko musisz miec dwa krzyzaki laczace z kolumna kierownicza. 1 z gt a drugi z sti. dolna czesc krzyzaka musi byc z sti a gorna z gt (chodzi o wielokliny) i to wszystko. Poelcam ten mod, super sprawa w GT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 z sti 2001-2004 pasuje bolt on, zadnych przerobek, tylko musisz miec dwa krzyzaki laczace z kolumna kierownicza. 1 z gt a drugi z sti. dolna czesc krzyzaka musi byc z sti a gorna z gt (chodzi o wielokliny) i to wszystko. Poelcam ten mod, super sprawa w GT. O to mniej wiecej chodzilo - no to tak czy siak potrzebujesz miec obie przekladnie - chyba, ze mozna gdzies owe czesci kupic osobno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buras Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 pdłącze się też mam gula na taką z powodu mieszania kierą po przesiadce z sti na turbodziada i myślałem nad wymianą,tylko zastanawia mnie jaki jest ogólny koszt takiej operacji + zakup gratów oczywiście ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 22 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 O to mniej wiecej chodzilo - no to tak czy siak potrzebujesz miec obie przekladnie - chyba, ze mozna gdzies owe czesci kupic osobno. ale mając swoją GT'kową w aucie, dokupuję tylko z STi i robię mix'a tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 O to mniej wiecej chodzilo - no to tak czy siak potrzebujesz miec obie przekladnie - chyba, ze mozna gdzies owe czesci kupic osobno. ale mając swoją GT'kową w aucie, dokupuję tylko z STi i robię mix'a tak ? tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 O to mniej wiecej chodzilo - no to tak czy siak potrzebujesz miec obie przekladnie - chyba, ze mozna gdzies owe czesci kupic osobno. ale mając swoją GT'kową w aucie, dokupuję tylko z STi i robię mix'a tak ? nie, musisz miec tez krzyzak z sti, to osobna czesc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 23 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 ile obrotów kierownicy normalnie ma GT ? od max lewo do max prawo ? bo u mnie sprawdziłem dzisiaj i mam 2,5 czyżby poprzedni właściciel to zrobił i zapomniał mnie poinformować :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 3,2 lock to lock, mniej więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 ile obrotów kierownicy normalnie ma GT ? od max lewo do max prawo ? bo u mnie sprawdziłem dzisiaj i mam 2,5 czyżby poprzedni właściciel to zrobił i zapomniał mnie poinformować :?: to napewno nie masz seryjnej z GT... zle sie jezdzi? 2,5 to fajny kompromis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 magle z STi trzymaja cene. chyba za sprawa swojej "krotkosci" sam z checia zrobilbym taka operacje w swoim GTku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 3,2 lock to lock, mniej więcej. masakra jakaś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 a czemu ja mam 1,5, no ciut więcej? :roll: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 a czemu ja mam 1,5, no ciut więcej? :roll: :shock: od srodka w lewo 1,5 i od srodka w prawo 1,5, razem 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 trzeba będzie zmniejszyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 3,2 lock to lock, mniej więcej. masakra jakaś Nic nie mów. U Ciebie mocno pomaga kierownica 350mm, fajnie się jeździło po lodzie. Z tą przekładnią na śniegu, gdzie się wszystko wolniej dzieje to jeszcze jakoś da się jechać, ale weź tu szybko odwiń kontrę na asfalcie... a czemu ja mam 1,5, no ciut więcej? :roll: :shock: Chciałbym mieć przekładnie opór - opór 1,5 obrotu. To jest właśnie te ~3,2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaviar Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 [z sti 2001-2004 pasuje bolt on, zadnych przerobek, tylko musisz miec dwa krzyzaki laczace z kolumna kierownicza. 1 z gt a drugi z sti. dolna czesc krzyzaka musi byc z sti a gorna z gt (chodzi o wielokliny) i to wszystko. Poelcam ten mod, super sprawa w GT. Przekładnie STI 06-07 wymagają dodatkowo belki, aby można było to zamontować p&p do GC8. Przekładnię już mam (z STI '07), ale brakuje mi belki. Czy musi to być koniecznie belka z STI 06-07 czy wystarczy np. z WRX, z jakich lat ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oliwer78 Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 z sti 2001-2004 pasuje bolt on, zadnych przerobek, tylko musisz miec dwa krzyzaki laczace z kolumna kierownicza. 1 z gt a drugi z sti. dolna czesc krzyzaka musi byc z sti a gorna z gt (chodzi o wielokliny) i to wszystko. Poelcam ten mod, super sprawa w GT. Ja tam mam w moim 96 brighton i jest to super sprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się