Jump to content
Sign in to follow this  
Dyrekcja

Mistrzostwo Polski - podziękowanie

Recommended Posts

vert napisał(a):

czyli Kajto potwierdzi w stawce 3 zawodników ze jest najlepszy... bajka

 

 

Ty byś się w końcu wziął za starty. Byłoby Was czterech. Jakiś sponsoring się na pewno znajdzie.

 

 

zrzutka na stary verta w RSMP :wink: :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wlasciwie tylko jego gęba byla wykorzystana w szerokich mediach ! kajtek ???????????? ....w :lol: WRC magazynie dla pieprznietych rajdami ? jakie to ma znaczenie ?...zadne ! dla szerokiego odbiorcy.w tym kontekscie kampania kuzaja miazdzy konkurencje ! ...smutne.Twierdzę nadal ze częsciej pisze sie o mstrzostwie Grzyba w mistrzostwach słowacji niz o ,,NASZYM KAJTKU,, w polsce.i tu wykladając hajs na miejscu SIP byl bym zmartiony takim obrotem sprawy. Boufier jest znany w calej europie i wreszcie idzie do IRC ale pamietajmy ze idzie tam bo stał sie kierowcą testowym citroena i peugota...z mega wyczynami na skale europy !

To że SIP wylożył kase to jedno ale nie wierze ze po za tytulem kajta nie ma za tym isc aspekt marketingowy !

SIP chce ...ja tez :) aby w Polsce jezdziło jak najwiecej subaru ! dzieki relacji w WRC,forum,i pięcio sekundowej relacji w tvn turbo ta sprzedaz nie urosnie !

Zobaczcie zaangazowanie citroena ! wlasciwie reklama w prasie jest wszdzie.LOEB,LOEB,LOEB !...

 

No właśnie obawiam się, że rajdy z krwi i kości tak naprawdę ogląda tylko wąska grupka kibiców, 90% ludzi nie ma pojęcia co to OS, PKC, dojazdówka, poproszeni o wymienienie pięciu polskich rajdowców powiedzą:

-Kubica :lol: , Hołowczyc, yyyy....

Dlatego rajdy są coraz mniej atrakcyjne, jako element , czy też główny trzon strategii marketingowej. W tej chwili idzie się w stronę wyszukiwania "gwiazdorów" - Ken Block. Jest show, nie trzeba zawracać sobie głowy, czasami, klasami, punktami itp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cóż, ze późno i będę się powtarzał :D

WIELKIE gratulacje dla całego zespołu :!: Zrobiliście kawał doskonałej roboty :!: Czekamy na kolejne mistrzostwa.

 

P.S.

Dyrekcjo, może jakiś spot z Jarkiem i Kajtkiem dla Subaromaniaków :?: :twisted::twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
P.S.

Dyrekcjo, może jakiś spot z Jarkiem i Kajtkiem dla Subaromaniaków

 

 

najlepiej co-drive :P:P :!:

 

i tylko dla tych co mają nie mniej niż 30 000 postów :wink: :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gratulacje dla wszystkich co przyczynili się do tego tytułu :idea:

Oby kolejne sezony były jeszcze lepsze w wykonaniu tej ekipy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gratulacje i chapeau bas dla sPOLANDrt! Milo widziec, ze u was na wschodzie subaru moze wygrywac. i nie wydaje mi sie ze to tylko kwestia kierowcy - po prostu malo kto z tych naprawde dobrych jeszcze mial odwage powrocic do n4 z s2000. poza tym kajetanowicz jak dobrze pamietam to lancerem nic nie mogl wywalczyc wiec to po prostu dobre polaczenie konduktor + auto :-)

 

tym bardziej ze kajtek jest zawodnikiem tak jak napisalem w pelni profesjonalnym samym z siebie,

 

 

no wlasnie z tym profesionallizmem to niebardzo. obserwujac to co prawda z daleka przez internet i czasem czytajac w gazecie wrc (w tym roku bylem tylko na jednym rajdzie w polsce niestety) to jedynym w pelin profesionallnym kierowca to tutejszy bouffier. zeby byc 'pro' nie wystarczy mowic na koncu wywiadu dziekuje sponsorom.

 

ja bym zyczyl sprt zeby bouffier u was jezdzil!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taki wielki sukces ma wielu "ojców" a tym największym jest napewno DYREKCJA . i Tu należą sie z pewnościa największe gratulacje :idea:

Kajtek jest napewno wielkim talentem bez dwóch zdań, ale takie jakie otrzymał wsparcie od SIP , może pozazdrościć chyba każdy zawodnik ( no może oprócz Sołowowa :wink: ) . Miał do dyspozycji najlepsze auta, najlepszych instruktorów ( Makinen) najlepszych inżynierów od zawieszeń , elektroniki itp. a to naprawde kosztuje mase pieniedzy :idea:

Trzymajmy jeszcze kciuki w rajdzie dolnośląskim, bo nie wiem czy wiecie, ale jest jeszcze do zgarniecia tytuł producentów, w którym zgłoszone jest SUBARU, PEUGEOT, SKODA, i tu systuacja jest jeszcze nie pewna, PEUGEOT jako zespół zgłosił Bufiera i Kuchara i jadą na obydwoje na ten tytuł, Kajtek jest sam, ale jesli wygra dolnoslaski jak dobrze liczyłem , to wygra klasyfikacje producentów, to by była dopiero jazda :shock: :idea: Skoda oczywiscie jest bez szans :twisted:

Także trzymamy kciuki za Kajtka i SPRT na dolnośląskim :idea:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Skoda oczywiscie jest bez szans :twisted:

LOL :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Skoda oczywiscie jest bez szans :twisted:

 

Szkoda. :mrgreen:

 

Także trzymamy kciuki za Kajtka i SPRT na dolnośląskim :idea:

 

Jak najbardziej trzymamy! :mrgreen:

 

Ps. Kajto jeździł kiedyś moim Sti na Torze Kielce. O ile go będę kiedyś sprzedawał (Sti, nie Kajtka :P ), jego wartość rośnie. 8) :mrgreen:

W ogłoszeniu napiszę, że na lewym i prawym siedział Mistrz Polski. :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chciałbym w tym miejscu podziękować wszystkim tym, którzy trzymali kciuki za cały zespół SPRT w ciągu tegorocznych Mistrzostw Polski !

 

Ależ proszę, nie ma sprawy :mrgreen:.

 

A na poważniej - jakie to fajne, że Subaru znów jest na topie w rajdach. Lokalnych, ale zawsze to coś. Do tego nowy STI sedan i może znów będzie "jak kiedyś" :).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Skoda oczywiscie jest bez szans :twisted:

 

:twisted:

 

Także trzymamy kciuki za Kajtka i SPRT na dolnośląskim :idea:

 

będzie dobrze 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję bardzo za tak wiele miłych wpisów :wink:

 

Co do sugestii odnośnie wersji sedan - niestety nie będzie przez nas używana w przyszłym sezonie ( mniej konkurencyjna na ciasnych trasach rajdowych ze względu na długość karoserii ).

 

Pozdrowienia

Share this post


Link to post
Share on other sites
Co do sugestii odnośnie wersji sedan - niestety nie będzie przez nas używana w przyszłym sezonie ( mniej konkurencyjna na ciasnych trasach rajdowych ze względu na długość karoserii ).

 

No ale przeciez konkurencja potrzebuje jakiegos handicapu :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

za moment wywiad z nowym Mistrzem w Radiowej Trójce 8)

 

 

ciekawe czy Forum pozdrowi, w końcu atak szampanowy na mecie Dolnośląskiego był widowiskowy :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przez Was drzwi w rajdówce sie nie dalo otworzyć, bo się skleiły :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przez Was drzwi w rajdówce sie nie dalo otworzyć, bo się skleiły :P

 

 

oj tam, oj tam :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Warto dodać, że od dziś już wiadomo, że...

 

 

SPRT zdobyło tytuły Mistrza Polski we WSZYSTKICH możliwych KLASYFIKACJACH :!:

 

SPRT Mistrzem Polski Klasyfikacji Generalnej 2010

 

SPRT Mistrzem Polski Klasyfikacji Grupy N 2010

 

SPRT Mistrzem Polski Zespołów Sponsorskich 2010

 

SUBARU Mistrzem Polski Klasyfikacji PRODUCENCKIEJ 2010 :!:

 

 

czegoż można chcieć więcej? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
czegoż można chcieć więcej? :D

 

Tak :!:

Subaru Impreza STI sedan w roli rajdowki SPRT :idea: :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

TJ osochosi z producenckimi..cieszę się :mrgreen: ale jak to wyszło??

Share this post


Link to post
Share on other sites

herrkam, nie pytaj mnie - szczerze mówiąc też jestem zaskoczony, ale wynika to jakoś z tego całego systemu liczenia i odpisywania. Zdaje się, że chodzi o to, że w pierwszej kolejności najsłabszy rajd odpisuje załoga, a dopiero w następnej "producent". A ponieważ Kuchar musiał odpisać swój najsłabszy rajd, to odpisał też dużo punktów dla Peugeota i w ten sposób zyskaliśmy przewagę...

 

 

... czy jakoś tak :mrgreen: Myślę, że w wolnej chwili Dyrekcja nam to tutaj wytłumaczy, niczym belfer od matematyki dzieciom z podstawówki ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
czegoż można chcieć więcej?

Jak czego?!

Mistrzostwa świata!!!

:twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
herrkam, nie pytaj mnie - szczerze mówiąc też jestem zaskoczony, ale wynika to jakoś z tego całego systemu liczenia i odpisywania. Zdaje się, że chodzi o to, że w pierwszej kolejności najsłabszy rajd odpisuje załoga, a dopiero w następnej "producent". A ponieważ Kuchar musiał odpisać swój najsłabszy rajd, to odpisał też dużo punktów dla Peugeota i w ten sposób zyskaliśmy przewagę...

 

 

... czy jakoś tak :mrgreen: Myślę, że w wolnej chwili Dyrekcja nam to tutaj wytłumaczy, niczym belfer od matematyki dzieciom z podstawówki ;)

 

i żeby to mistrzostwo świata zdobył Kajto

Share this post


Link to post
Share on other sites
tym bardziej ze kajtek jest zawodnikiem tak jak napisalem w pelni profesjonalnym samym z siebie,

 

 

no wlasnie z tym profesionallizmem to niebardzo. obserwujac to co prawda z daleka przez internet i czasem czytajac w gazecie wrc (w tym roku bylem tylko na jednym rajdzie w polsce niestety) to jedynym w pelin profesionallnym kierowca to tutejszy bouffier. zeby byc 'pro' nie wystarczy mowic na koncu wywiadu dziekuje sponsorom.

 

ja bym zyczyl sprt zeby bouffier u was jezdzil!!!

 

Mogłbyś rozwinąć trochę swoją wypowiedź... Dlaczego Bouffier?

 

Rajdy z internetu i gazety nie obrazują profesjonalizmu kierowcy. Czym jest profesjonalizm kierowcy? Dla sponsorów (krajowych producentów, importerów) nie ma lepszej twarzy jak Polak - szczególnie tak uśmiechnięty i skromny!!! Do tego dodajmy, że zaczynał od Fiata 126p, "lał" wszystkich w pucharze Peugeota, odnosił sukcesy w EVO (odcinki, rajdy) i do tego jego styl jazdy był efektowny i efektywny. Teraz "trafia się" a wręcz dostaje taką szansę i jeździ w zespole fabrycznym dobrze przygotowanym sprzętem, ma świetnego pilota, ma zgrany team i nieodpartą chęć odnoszenia sukcesów - krótko mówiąc: "profesjonalny kierowca?"

 

pozdrowienia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...