szubaru Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 vert napisał(a):czyli Kajto potwierdzi w stawce 3 zawodników ze jest najlepszy... bajka Ty byś się w końcu wziął za starty. Byłoby Was czterech. Jakiś sponsoring się na pewno znajdzie. zrzutka na stary verta w RSMP :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Wlasciwie tylko jego gęba byla wykorzystana w szerokich mediach ! kajtek ???????????? ....w WRC magazynie dla pieprznietych rajdami ? jakie to ma znaczenie ?...zadne ! dla szerokiego odbiorcy.w tym kontekscie kampania kuzaja miazdzy konkurencje ! ...smutne.Twierdzę nadal ze częsciej pisze sie o mstrzostwie Grzyba w mistrzostwach słowacji niz o ,,NASZYM KAJTKU,, w polsce.i tu wykladając hajs na miejscu SIP byl bym zmartiony takim obrotem sprawy. Boufier jest znany w calej europie i wreszcie idzie do IRC ale pamietajmy ze idzie tam bo stał sie kierowcą testowym citroena i peugota...z mega wyczynami na skale europy !To że SIP wylożył kase to jedno ale nie wierze ze po za tytulem kajta nie ma za tym isc aspekt marketingowy ! SIP chce ...ja tez aby w Polsce jezdziło jak najwiecej subaru ! dzieki relacji w WRC,forum,i pięcio sekundowej relacji w tvn turbo ta sprzedaz nie urosnie ! Zobaczcie zaangazowanie citroena ! wlasciwie reklama w prasie jest wszdzie.LOEB,LOEB,LOEB !... No właśnie obawiam się, że rajdy z krwi i kości tak naprawdę ogląda tylko wąska grupka kibiców, 90% ludzi nie ma pojęcia co to OS, PKC, dojazdówka, poproszeni o wymienienie pięciu polskich rajdowców powiedzą: -Kubica , Hołowczyc, yyyy.... Dlatego rajdy są coraz mniej atrakcyjne, jako element , czy też główny trzon strategii marketingowej. W tej chwili idzie się w stronę wyszukiwania "gwiazdorów" - Ken Block. Jest show, nie trzeba zawracać sobie głowy, czasami, klasami, punktami itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cichaczu Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Cóż, ze późno i będę się powtarzał WIELKIE gratulacje dla całego zespołu :!: Zrobiliście kawał doskonałej roboty :!: Czekamy na kolejne mistrzostwa. P.S. Dyrekcjo, może jakiś spot z Jarkiem i Kajtkiem dla Subaromaniaków :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 P.S.Dyrekcjo, może jakiś spot z Jarkiem i Kajtkiem dla Subaromaniaków najlepiej co-drive :!: i tylko dla tych co mają nie mniej niż 30 000 postów :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Gratulacje dla wszystkich co przyczynili się do tego tytułu Oby kolejne sezony były jeszcze lepsze w wykonaniu tej ekipy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stigrb Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 gratulacje i chapeau bas dla sPOLANDrt! Milo widziec, ze u was na wschodzie subaru moze wygrywac. i nie wydaje mi sie ze to tylko kwestia kierowcy - po prostu malo kto z tych naprawde dobrych jeszcze mial odwage powrocic do n4 z s2000. poza tym kajetanowicz jak dobrze pamietam to lancerem nic nie mogl wywalczyc wiec to po prostu dobre polaczenie konduktor + auto :-) tym bardziej ze kajtek jest zawodnikiem tak jak napisalem w pelni profesjonalnym samym z siebie, no wlasnie z tym profesionallizmem to niebardzo. obserwujac to co prawda z daleka przez internet i czasem czytajac w gazecie wrc (w tym roku bylem tylko na jednym rajdzie w polsce niestety) to jedynym w pelin profesionallnym kierowca to tutejszy bouffier. zeby byc 'pro' nie wystarczy mowic na koncu wywiadu dziekuje sponsorom. ja bym zyczyl sprt zeby bouffier u was jezdzil!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Taki wielki sukces ma wielu "ojców" a tym największym jest napewno DYREKCJA . i Tu należą sie z pewnościa największe gratulacje Kajtek jest napewno wielkim talentem bez dwóch zdań, ale takie jakie otrzymał wsparcie od SIP , może pozazdrościć chyba każdy zawodnik ( no może oprócz Sołowowa :wink: ) . Miał do dyspozycji najlepsze auta, najlepszych instruktorów ( Makinen) najlepszych inżynierów od zawieszeń , elektroniki itp. a to naprawde kosztuje mase pieniedzy Trzymajmy jeszcze kciuki w rajdzie dolnośląskim, bo nie wiem czy wiecie, ale jest jeszcze do zgarniecia tytuł producentów, w którym zgłoszone jest SUBARU, PEUGEOT, SKODA, i tu systuacja jest jeszcze nie pewna, PEUGEOT jako zespół zgłosił Bufiera i Kuchara i jadą na obydwoje na ten tytuł, Kajtek jest sam, ale jesli wygra dolnoslaski jak dobrze liczyłem , to wygra klasyfikacje producentów, to by była dopiero jazda :shock: Skoda oczywiscie jest bez szans Także trzymamy kciuki za Kajtka i SPRT na dolnośląskim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Skoda oczywiscie jest bez szans LOL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpw Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Skoda oczywiscie jest bez szans Szkoda. Także trzymamy kciuki za Kajtka i SPRT na dolnośląskim Jak najbardziej trzymamy! Ps. Kajto jeździł kiedyś moim Sti na Torze Kielce. O ile go będę kiedyś sprzedawał (Sti, nie Kajtka ), jego wartość rośnie. 8) W ogłoszeniu napiszę, że na lewym i prawym siedział Mistrz Polski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Chciałbym w tym miejscu podziękować wszystkim tym, którzy trzymali kciuki za cały zespół SPRT w ciągu tegorocznych Mistrzostw Polski ! Ależ proszę, nie ma sprawy . A na poważniej - jakie to fajne, że Subaru znów jest na topie w rajdach. Lokalnych, ale zawsze to coś. Do tego nowy STI sedan i może znów będzie "jak kiedyś" . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PJAY Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Skoda oczywiscie jest bez szans Także trzymamy kciuki za Kajtka i SPRT na dolnośląskim będzie dobrze 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 1 Października 2010 Autor Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Dziękuję bardzo za tak wiele miłych wpisów :wink: Co do sugestii odnośnie wersji sedan - niestety nie będzie przez nas używana w przyszłym sezonie ( mniej konkurencyjna na ciasnych trasach rajdowych ze względu na długość karoserii ). Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Co do sugestii odnośnie wersji sedan - niestety nie będzie przez nas używana w przyszłym sezonie ( mniej konkurencyjna na ciasnych trasach rajdowych ze względu na długość karoserii ). No ale przeciez konkurencja potrzebuje jakiegos handicapu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 Dyrekcja, Szykuje sie zeby sedan dostał homologacje na trasy rajdowe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 za moment wywiad z nowym Mistrzem w Radiowej Trójce 8) ciekawe czy Forum pozdrowi, w końcu atak szampanowy na mecie Dolnośląskiego był widowiskowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Przez Was drzwi w rajdówce sie nie dalo otworzyć, bo się skleiły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Przez Was drzwi w rajdówce sie nie dalo otworzyć, bo się skleiły oj tam, oj tam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Warto dodać, że od dziś już wiadomo, że... SPRT zdobyło tytuły Mistrza Polski we WSZYSTKICH możliwych KLASYFIKACJACH :!: SPRT Mistrzem Polski Klasyfikacji Generalnej 2010 SPRT Mistrzem Polski Klasyfikacji Grupy N 2010 SPRT Mistrzem Polski Zespołów Sponsorskich 2010 SUBARU Mistrzem Polski Klasyfikacji PRODUCENCKIEJ 2010 :!: czegoż można chcieć więcej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 czegoż można chcieć więcej? Tak :!: Subaru Impreza STI sedan w roli rajdowki SPRT :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 TJ osochosi z producenckimi..cieszę się ale jak to wyszło?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 herrkam, nie pytaj mnie - szczerze mówiąc też jestem zaskoczony, ale wynika to jakoś z tego całego systemu liczenia i odpisywania. Zdaje się, że chodzi o to, że w pierwszej kolejności najsłabszy rajd odpisuje załoga, a dopiero w następnej "producent". A ponieważ Kuchar musiał odpisać swój najsłabszy rajd, to odpisał też dużo punktów dla Peugeota i w ten sposób zyskaliśmy przewagę... ... czy jakoś tak Myślę, że w wolnej chwili Dyrekcja nam to tutaj wytłumaczy, niczym belfer od matematyki dzieciom z podstawówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 czegoż można chcieć więcej? Jak czego?! Mistrzostwa świata!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 herrkam, nie pytaj mnie - szczerze mówiąc też jestem zaskoczony, ale wynika to jakoś z tego całego systemu liczenia i odpisywania. Zdaje się, że chodzi o to, że w pierwszej kolejności najsłabszy rajd odpisuje załoga, a dopiero w następnej "producent". A ponieważ Kuchar musiał odpisać swój najsłabszy rajd, to odpisał też dużo punktów dla Peugeota i w ten sposób zyskaliśmy przewagę... ... czy jakoś tak Myślę, że w wolnej chwili Dyrekcja nam to tutaj wytłumaczy, niczym belfer od matematyki dzieciom z podstawówki i żeby to mistrzostwo świata zdobył Kajto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 tym bardziej ze kajtek jest zawodnikiem tak jak napisalem w pelni profesjonalnym samym z siebie, no wlasnie z tym profesionallizmem to niebardzo. obserwujac to co prawda z daleka przez internet i czasem czytajac w gazecie wrc (w tym roku bylem tylko na jednym rajdzie w polsce niestety) to jedynym w pelin profesionallnym kierowca to tutejszy bouffier. zeby byc 'pro' nie wystarczy mowic na koncu wywiadu dziekuje sponsorom. ja bym zyczyl sprt zeby bouffier u was jezdzil!!! Mogłbyś rozwinąć trochę swoją wypowiedź... Dlaczego Bouffier? Rajdy z internetu i gazety nie obrazują profesjonalizmu kierowcy. Czym jest profesjonalizm kierowcy? Dla sponsorów (krajowych producentów, importerów) nie ma lepszej twarzy jak Polak - szczególnie tak uśmiechnięty i skromny!!! Do tego dodajmy, że zaczynał od Fiata 126p, "lał" wszystkich w pucharze Peugeota, odnosił sukcesy w EVO (odcinki, rajdy) i do tego jego styl jazdy był efektowny i efektywny. Teraz "trafia się" a wręcz dostaje taką szansę i jeździ w zespole fabrycznym dobrze przygotowanym sprzętem, ma świetnego pilota, ma zgrany team i nieodpartą chęć odnoszenia sukcesów - krótko mówiąc: "profesjonalny kierowca?" pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się