agamarus Posted September 17, 2010 Posted September 17, 2010 Witam! Możliwe, że ktoś z forumowiczów byłby w stanie mi pomóc. Szukam informacji o tym jaki powinien być tylni dyfer do automatycznej skrzyni biegów o numerze TZ103ZB1AA-L3. W zakupionym przeze mnie Legacy poprzedni właściciel zainstalował taką skrzynię biegów i nie jest ona kompatybilna z tylnym dyfrem. Może ktoś wie jaki dyfer pasowałby do tej skrzyni? Z dotychczasowych poszukiwań w internecie wiem tylko, że prawdopodobnie skrzynia pochodziła z Forrestera. Z góry dziękuję za pomoc
szczur75 Posted September 17, 2010 Posted September 17, 2010 nie jest ona kompatybilna z tylnym dyfrem Czym się charakteryzuje ta niekompatybilność?
agamarus Posted September 17, 2010 Author Posted September 17, 2010 Auto strasznie szarpie przy przyspieszaniu, głównie czuje się to w tylnym moście, który jest strasznie zblokowany. Po założeniu bezpiecznika rozłączającego tyni napęd, wszystko ustaje. Mój mechanik miał już podobny przypadek, gdzie tylny dyferencjał miał inne przełożenie, tzn. nie dostosowane do skrzyni. Poza tym zgodnie z tabliczką znamionową w tym aucie powinna być inna skrzynia biegów (o numerze TZ102Z3CAA).
Guest IRAZU Posted September 18, 2010 Posted September 18, 2010 Pewnie będziesz szukał używki ? Poszukaj drugiej skrzyni . Nie ma znaczenia czy znajdziesz używaną skrzynię czy dyfer . Ryzyko jest podobne , a efekty mogą być różne . Moim zdaniem powinieneś powrócić do poprzedniego stanu . Jeśli dobrze zrozumiałem , to oryginalna skrzynia była manualna ? Czy może poprzednia skrzynia była też automat ? Napisz co to za auto .
agamarus Posted September 18, 2010 Author Posted September 18, 2010 Chodzi o Subaru Legacy 2,5 z 97 roku, automat. Poprzedniemu właścicielowi ktoś włożył nie tą skrzynię co trzeba, prawdopodobnie z Forrestera. Oczywiście kupiłbym właściwą skrzynię (TZ102Z3CAA), gdyby była aktualnie osiągalna. Stąd pomysł z dyfrem.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.