agamarus Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Witam! Możliwe, że ktoś z forumowiczów byłby w stanie mi pomóc. Szukam informacji o tym jaki powinien być tylni dyfer do automatycznej skrzyni biegów o numerze TZ103ZB1AA-L3. W zakupionym przeze mnie Legacy poprzedni właściciel zainstalował taką skrzynię biegów i nie jest ona kompatybilna z tylnym dyfrem. Może ktoś wie jaki dyfer pasowałby do tej skrzyni? Z dotychczasowych poszukiwań w internecie wiem tylko, że prawdopodobnie skrzynia pochodziła z Forrestera. Z góry dziękuję za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 nie jest ona kompatybilna z tylnym dyfrem Czym się charakteryzuje ta niekompatybilność? Link to comment Share on other sites More sharing options...
agamarus Posted September 17, 2010 Author Share Posted September 17, 2010 Auto strasznie szarpie przy przyspieszaniu, głównie czuje się to w tylnym moście, który jest strasznie zblokowany. Po założeniu bezpiecznika rozłączającego tyni napęd, wszystko ustaje. Mój mechanik miał już podobny przypadek, gdzie tylny dyferencjał miał inne przełożenie, tzn. nie dostosowane do skrzyni. Poza tym zgodnie z tabliczką znamionową w tym aucie powinna być inna skrzynia biegów (o numerze TZ102Z3CAA). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted September 18, 2010 Share Posted September 18, 2010 Pewnie będziesz szukał używki ? Poszukaj drugiej skrzyni . Nie ma znaczenia czy znajdziesz używaną skrzynię czy dyfer . Ryzyko jest podobne , a efekty mogą być różne . Moim zdaniem powinieneś powrócić do poprzedniego stanu . Jeśli dobrze zrozumiałem , to oryginalna skrzynia była manualna ? Czy może poprzednia skrzynia była też automat ? Napisz co to za auto . Link to comment Share on other sites More sharing options...
agamarus Posted September 18, 2010 Author Share Posted September 18, 2010 Chodzi o Subaru Legacy 2,5 z 97 roku, automat. Poprzedniemu właścicielowi ktoś włożył nie tą skrzynię co trzeba, prawdopodobnie z Forrestera. Oczywiście kupiłbym właściwą skrzynię (TZ102Z3CAA), gdyby była aktualnie osiągalna. Stąd pomysł z dyfrem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now