Skocz do zawartości

Odelżanie auta i starty w KJS itp.


zamer

Rekomendowane odpowiedzi

Chodzi mi już od dłuższego czasu głupi pomysł po głowie. Chciałbym na wiosnę zacząć bawić się moją Imprezą 1,8 w KJSach i innych pojeżdżawkach. Tak wiem, że jest słaba i to poroniony pomysł, ale taki mam plan i kropka. Od czegoś trzeba zacząć. :roll:

 

I w związku z tym potrzebuję kilku porad i mam kilka pytań. Bo jestem w tym temacie zielony.

 

1. Ile kilo kilogramów mniej więcej zrzucę z auta, gdy wywalę tylną kanapę, wykładzinę podłogową i te plastiki z bagażnika, roletę itd. (boczki drzwiowe zostają) ???

2. Czy w ogóle są jakiś szanse na to, że przełoży się to na poprawę choć minimalną osiągów ???

 

3. Czy w takich KJSach i pojeżdżawkach to trzeba mieć tylko sprawne, po przeglądzie auto, czy coś jeszcze???

4. Czy mogę mieć jakiekolwiek kaski, np. takie i jakiekolwiek siedzenia ???

 

Oczywiście wymienię hamulce na skuteczniejsze.

 

Tylko nie piszcie mi, że to bez sensu. Mam zamiar jakoś się kiedyś w końcu nauczyć jeździć i wyżyć, i nie stracić na to majątku. Dlatego uznałem ze moja paździerzyna będzie dobra na początek. Kiedyś sobie GTka kupię. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj na forum - byl watek o wazeniu Imprezy. Tam znajdziesz mniej wiecej ile mozna na wadze oszczedzic wyrzucajac to czy owo.

 

Na KJS musisz miec sprawny samochod z waznym przegladem - tylko tyle i az tyle :)

 

Kask bedzie ok.

 

Generalnie to inwestuj glownie w umiejetnosci. Czasow niesamowitych pewnie i tak tym samochodem nie zrobisz, ale jesli liczy sie zabawa, to na pewno dobra okazja, zeby zdobyc troche doswiadczen.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz jeździc czym popadnie byle miało przegląd i OC i było bez LPG.