Jump to content

Zawieszenie BC RACING gwintowane


carlos-wrx

Recommended Posts

Na tyle, na ile pojezdzilem daja rade.

Na max twardo jest troche dla mnie za twardo, ale po bardziej miekkiej stronie na w miare przecietnym asfalcie daja rade.

 

Wiele wiecej powiedziec nie umiem ponad to, ze w razie czego czesci zamienne sa w UK dosc latwo dostepne, a i cena przystepna.

Link to comment
Share on other sites

Nie umiem powiedziec, czy bedziesz zadowolony z nich w polskich warunkach. Tak samo - za krotko jezdze, zeby sie wypowiedziec na temat trwalosci prawde mowiac. Ale w UK sa ostatnio w miare popularne i nie slychac o jakichs szczegolnych dramatach. No moze za wyjatkiem pukajacych tylnych mocowaniach w new age'ach, ale sa jakies nowe mocowania, ktore ponoc nie pukaja. Zawsze zreszta mozna zostawic seryjne mocowania - regulowane prawdopodobnie beda z natury pukac.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Czuc - ja jezdze, pardon, jezdzilem :), na 10 kliknieciach od najbardziej miekkiego (ktore nawiasem mowiac moze byc dobra opcja na polskie drogi ;)) i jest/bylo calkiem ok.

Jak ustawilem na najtwardsze - nie dalo sie jezdzic, byle nierownosc i trzeslo - jak na deskorolce.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Tak. Romek przemianowal je na Beeee Racing :lol:

 

Pamietaj, ze rezygnujac z zawieszenia STI rezygnujesz z uniwersalnosci samochodu. Bedziesz musial zdecydowac czy auto ma byc na dobry asfalt, czy na wyryp i szutry. To nie znaczy ze nie pojedziesz na obu, ale bedzie ciezko i ze stratami w zawieszeniu. W zasadzie wszystkie dostepne zawieszenia tjuuningowe (w normalnych pieniadzach) sa na dobry i bardzo dobry asfalt. Na syf to najtaniej chyba HP Sporting, a to i tak 2x wiecej niz za Tein SS.

Link to comment
Share on other sites

skoro tacy goście jak Jurek Pyzel wraz z Romkiem Urbanem, pakują coś takiego w swoje auto, to chyba nie na pałkę i musieli zrobić mały know how czy warto...

 

mnie kusi szerokość regulacji, teoretycznie powinno byc i pseudo komfortowo i twardo - zobaczymy, zresztą u Nas miejskie drogi to syf, także szału pewnie nie będzie...

Link to comment
Share on other sites

No wlasnie byli troche pod... Mowili ze ich serwisant namowil, mialo byc super i w dobrej cenie a wyszla kupa. Romek bedzie w niedziele na treningu to trzeba z nim pogadac.

 

Czy komfortowo czy twardo to pikus, pytanie (najlepiej wlasnie do Jurka) czy w takim NMnP to zawieszenie dobrze trzymalo. Bo ja sie troche obawiam przy tych zawieszeniach ze kiepsko wybieraja i na takim wyrypie kola sa czesciej w powietrzu niz na asfalcie.

 

Chcialem do antyka Bilsteina B6 z utwardzeniem, ale cena byla od czapy bo musza spawac na zamowienie i wychodzi 3x drozej niz np. do BMW. Dobrze slyszalem tez o http://www.hpsporting.pl/ (sporo konfiguracji moga przygotowac) ale wyszlo ponad 8k netto za zestaw. Duzo za duzo jak do dziunga. Skonczylo sie na tym ze w garazu stoi juz zawieszenie z STI 2007, do wiosny skompletuje mocne stabilizatory, worek poliuretanow, aluminiowe wahacze, moze jakis ALK i przekladam. Nie wiem jak bedzie... ale ma byc zajebisce :mrgreen:

 

Do Felixa trzeba uderzyc http://rajdowy.net/public/page/news/id/129 On ma wiedze wyprowadzona z praktyki :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Grzesiek - ujme to tak - zawias ma w tej chwili cos okolo roku, ale fakt, ze jezdzi po drogach nieco rowniejszych, niz mozna zobaczyc w Polsce z reguly, wiec za trwalosc reczyl nie bede.

 

Jak mowilem - pewien plus, chyba dosc duzy, jaki widze w razie czego, to dosc latwo dostepne czesci - w UK, ale z wysylka nie powinno byc problemu. Mysle zreszta, ze i polski sprzedawca czesci w razie czego moze sprowadzic.

 

-- czwartek, 16 wrz 2010, 20:34 --

 

No i podstawowa sprawa - mimo wszystko mowimy wciaz o raczej dosc tanich gwintach, wiec nie wiadomo czego z drugiej strony spodziewac sie tez nie nalezy chyba.

Nawet Tein jest raczej w sumie tanim zawiasem, jesli porownac do naprawde profi rozwiazan.

Link to comment
Share on other sites

Jak mowilem - pewien plus, chyba dosc duzy, jaki widze w razie czego, to dosc latwo dostepne czesci - w UK, ale z wysylka nie powinno byc problemu.

 

No ale co mi z tego, jak Ty wracasz na tzw. łono ? :mrgreen:

 

Dzięki za informację.

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Link to comment
Share on other sites

carlos-wrx: proponuję lekturę jakiegoś forum w UK lub US. Swego czasu interesowałem się tym zawieszeniem i podobno najnowsza wersja BR już nie stuka. Jednak wiadomo......zawieszenia to ciężki temat w naszym kraju tym bardziej twarde gwintowane. Oczywistym jest, że inny cykl życia ma taki sprzęt na równych drogach u wyspiarzy niż u nas :( No i po cenie nie ma się co cudów spodziewać - ściągnąć z UK można za 3,5-3,6k pln z przesyłką także generalnie taniocha.

Link to comment
Share on other sites

Dla mnie każde zawieszenie , które kosztuje w okolicach 5k , jest słabe , przeważnie produkowane w chinach, tajwanie, itp. i nie istotne czy to sie nazywa tein, cousco, hks, br , xyz . Niska cena niestety odzwierciedla jakość i nie ma sie co oszukiwac że to bedzie działać :roll: , szczególnie w polsce, na polskie drogie trzeba kupowac zawieszenie szutrowe i je ustawic niżej i jak najbardziej twardo, wtedy jest ok :twisted:

Jedynie Tein SS , ma rzeczywiście charakterystykę w miare ok na polskie drogi, choć ja i tak wole serie STI :roll:

Średnio co pół roku , pojawia sie nowa firma ( ta sama tyko pod inną nazwą :mrgreen: ) i oferuje reweacyjne zawieszenia. Zaczeło sie od D2 , potem okazało sie że D2 to faja, to sie przemianowali na K-sport, albo XYZ , a za rok bedzie ABC :roll: . Śmiem twierdzić , że te zawiasy COSUCO , HKS , to jedna fabryka robi :roll:

Link to comment
Share on other sites

wsumie , może i faktycznie racja , nie w każdej dziedzinie CenaCzyniCuda - szukam czegoś dobrego i nie makabrycznie drogiego / zaraz ktoś powie że nie ma czegoś takiego :D

 

...ale ekhm ekhm ...najpierw przydałyby mi się grube stabilizatory do wagona - jakaś dziwna posucha nastąpiła w tym temacie, bo gdzie zapytam to echo....

Link to comment
Share on other sites

wsumie , może i faktycznie racja , nie w każdej dziedzinie CenaCzyniCuda - szukam czegoś dobrego i nie makabrycznie drogiego / zaraz ktoś powie że nie ma czegoś takiego :D

 

...ale ekhm ekhm ...najpierw przydałyby mi się grube stabilizatory do wagona - jakaś dziwna posucha nastąpiła w tym temacie, bo gdzie zapytam to echo....

 

 

Pisałem Ci już chyba :oops: na mail, odpuść te zawieszenia , szkoda Twojej kasy moim zdaniem . Jak nie chcesz wydać min. 10k na zawias, to lepiej nie kupować :roll:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...