carlos-wrx Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 witam. znalazłem na alledrogo coś takiego - http://moto.allegro.pl/zawieszenie-gwin ... 44929.html miał ktos już styczność z tym produktem? z opisu wygląda nieźle, jestem ciekaw jak w rzeczywistości opis pokrywa sie z mozliwościami produktu pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
HULK Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 chyba AMI ma takie, jesli dobrze pamietam Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Na tyle, na ile pojezdzilem daja rade. Na max twardo jest troche dla mnie za twardo, ale po bardziej miekkiej stronie na w miare przecietnym asfalcie daja rade. Wiele wiecej powiedziec nie umiem ponad to, ze w razie czego czesci zamienne sa w UK dosc latwo dostepne, a i cena przystepna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted September 16, 2010 Author Share Posted September 16, 2010 ooo nie spodziewałem się zbyt pochlebnych opinii, jestem miło zaskoczony - co prawda Tein SS bez top mountów wychodzi tak samo cenowo, ale jakoś za dużo kiepskiego ostatnio o Teinie słychać... poważnie podejmuje temat Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Nie umiem powiedziec, czy bedziesz zadowolony z nich w polskich warunkach. Tak samo - za krotko jezdze, zeby sie wypowiedziec na temat trwalosci prawde mowiac. Ale w UK sa ostatnio w miare popularne i nie slychac o jakichs szczegolnych dramatach. No moze za wyjatkiem pukajacych tylnych mocowaniach w new age'ach, ale sa jakies nowe mocowania, ktore ponoc nie pukaja. Zawsze zreszta mozna zostawic seryjne mocowania - regulowane prawdopodobnie beda z natury pukac. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted September 16, 2010 Author Share Posted September 16, 2010 muszę coś wsadzić do siebie, a nie za bardzo pasuje mi ten oklepany tein... tutaj podoba mi się ta regulacja , 30 klików mam nadzieję że czuć róznicę pomiędzy "miękko" a sztywno Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Czuc - ja jezdze, pardon, jezdzilem , na 10 kliknieciach od najbardziej miekkiego (ktore nawiasem mowiac moze byc dobra opcja na polskie drogi ) i jest/bylo calkiem ok. Jak ustawilem na najtwardsze - nie dalo sie jezdzic, byle nierownosc i trzeslo - jak na deskorolce. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted September 16, 2010 Author Share Posted September 16, 2010 AMI dzięki, naprawde pomogleś - myślę że dam sie skusic na ten zawias... Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Zapytaj Jurka Pyzla i Romka Urbana. Wtedy co bylismy w NMnP to na zapoznaniu zlamal im sie amortzator (nowy). Dowiedz sie jak sie potoczyla sprawa reklamacji, bo to wazne przy takim wydatku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted September 16, 2010 Author Share Posted September 16, 2010 oni mieli BC u siebie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Tak. Romek przemianowal je na Beeee Racing Pamietaj, ze rezygnujac z zawieszenia STI rezygnujesz z uniwersalnosci samochodu. Bedziesz musial zdecydowac czy auto ma byc na dobry asfalt, czy na wyryp i szutry. To nie znaczy ze nie pojedziesz na obu, ale bedzie ciezko i ze stratami w zawieszeniu. W zasadzie wszystkie dostepne zawieszenia tjuuningowe (w normalnych pieniadzach) sa na dobry i bardzo dobry asfalt. Na syf to najtaniej chyba HP Sporting, a to i tak 2x wiecej niz za Tein SS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted September 16, 2010 Author Share Posted September 16, 2010 skoro tacy goście jak Jurek Pyzel wraz z Romkiem Urbanem, pakują coś takiego w swoje auto, to chyba nie na pałkę i musieli zrobić mały know how czy warto... mnie kusi szerokość regulacji, teoretycznie powinno byc i pseudo komfortowo i twardo - zobaczymy, zresztą u Nas miejskie drogi to syf, także szału pewnie nie będzie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 No wlasnie byli troche pod... Mowili ze ich serwisant namowil, mialo byc super i w dobrej cenie a wyszla kupa. Romek bedzie w niedziele na treningu to trzeba z nim pogadac. Czy komfortowo czy twardo to pikus, pytanie (najlepiej wlasnie do Jurka) czy w takim NMnP to zawieszenie dobrze trzymalo. Bo ja sie troche obawiam przy tych zawieszeniach ze kiepsko wybieraja i na takim wyrypie kola sa czesciej w powietrzu niz na asfalcie. Chcialem do antyka Bilsteina B6 z utwardzeniem, ale cena byla od czapy bo musza spawac na zamowienie i wychodzi 3x drozej niz np. do BMW. Dobrze slyszalem tez o http://www.hpsporting.pl/ (sporo konfiguracji moga przygotowac) ale wyszlo ponad 8k netto za zestaw. Duzo za duzo jak do dziunga. Skonczylo sie na tym ze w garazu stoi juz zawieszenie z STI 2007, do wiosny skompletuje mocne stabilizatory, worek poliuretanow, aluminiowe wahacze, moze jakis ALK i przekladam. Nie wiem jak bedzie... ale ma byc zajebisce Do Felixa trzeba uderzyc http://rajdowy.net/public/page/news/id/129 On ma wiedze wyprowadzona z praktyki Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted September 16, 2010 Author Share Posted September 16, 2010 to mnie troche zmartwiłeś, ja nie dam rady wpaść teraz do NMnP, ale popytaj o ten zestaw i daj znać co i jak... :? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 O tyle z Grzywaczewskim sie moge zgodzic, ze jesli szukasz zestawu na szutry itp. - to chyba nie bylby to rewelacyjnie dobry wybor - jak chyba wiekszosc relatywnie tanich gwintow. Na asfalt- mysle, ze spoko. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted September 16, 2010 Author Share Posted September 16, 2010 ze jesli szukasz zestawu na szutry itp szutry i itp. to ja podziwiam w relacjach TV tylko asfalt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek_67 Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 AMI, Jacku, jak długo na nim jeździsz ? Pytam dlatego, że po Tein SSM chciałbym się ewentualnie uzbroić w coś, co wytrzymuje więcej niż 15 miesięcy Pozdrawiam Grzegorz Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Grzesiek - ujme to tak - zawias ma w tej chwili cos okolo roku, ale fakt, ze jezdzi po drogach nieco rowniejszych, niz mozna zobaczyc w Polsce z reguly, wiec za trwalosc reczyl nie bede. Jak mowilem - pewien plus, chyba dosc duzy, jaki widze w razie czego, to dosc latwo dostepne czesci - w UK, ale z wysylka nie powinno byc problemu. Mysle zreszta, ze i polski sprzedawca czesci w razie czego moze sprowadzic. -- czwartek, 16 wrz 2010, 20:34 -- No i podstawowa sprawa - mimo wszystko mowimy wciaz o raczej dosc tanich gwintach, wiec nie wiadomo czego z drugiej strony spodziewac sie tez nie nalezy chyba. Nawet Tein jest raczej w sumie tanim zawiasem, jesli porownac do naprawde profi rozwiazan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek_67 Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Jak mowilem - pewien plus, chyba dosc duzy, jaki widze w razie czego, to dosc latwo dostepne czesci - w UK, ale z wysylka nie powinno byc problemu. No ale co mi z tego, jak Ty wracasz na tzw. łono ? Dzięki za informację. Pozdrawiam Grzegorz Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 No ale co mi z tego, jak Ty wracasz na tzw. łono ? I tak jestem na sasiedniej wyspie, a z tym powrotem, to tez bym nie szalal Link to comment Share on other sites More sharing options...
raison Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 carlos-wrx: proponuję lekturę jakiegoś forum w UK lub US. Swego czasu interesowałem się tym zawieszeniem i podobno najnowsza wersja BR już nie stuka. Jednak wiadomo......zawieszenia to ciężki temat w naszym kraju tym bardziej twarde gwintowane. Oczywistym jest, że inny cykl życia ma taki sprzęt na równych drogach u wyspiarzy niż u nas No i po cenie nie ma się co cudów spodziewać - ściągnąć z UK można za 3,5-3,6k pln z przesyłką także generalnie taniocha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Dla mnie każde zawieszenie , które kosztuje w okolicach 5k , jest słabe , przeważnie produkowane w chinach, tajwanie, itp. i nie istotne czy to sie nazywa tein, cousco, hks, br , xyz . Niska cena niestety odzwierciedla jakość i nie ma sie co oszukiwac że to bedzie działać :roll: , szczególnie w polsce, na polskie drogie trzeba kupowac zawieszenie szutrowe i je ustawic niżej i jak najbardziej twardo, wtedy jest ok Jedynie Tein SS , ma rzeczywiście charakterystykę w miare ok na polskie drogi, choć ja i tak wole serie STI :roll: Średnio co pół roku , pojawia sie nowa firma ( ta sama tyko pod inną nazwą ) i oferuje reweacyjne zawieszenia. Zaczeło sie od D2 , potem okazało sie że D2 to faja, to sie przemianowali na K-sport, albo XYZ , a za rok bedzie ABC :roll: . Śmiem twierdzić , że te zawiasy COSUCO , HKS , to jedna fabryka robi :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted September 17, 2010 Author Share Posted September 17, 2010 wsumie , może i faktycznie racja , nie w każdej dziedzinie CenaCzyniCuda - szukam czegoś dobrego i nie makabrycznie drogiego / zaraz ktoś powie że nie ma czegoś takiego ...ale ekhm ekhm ...najpierw przydałyby mi się grube stabilizatory do wagona - jakaś dziwna posucha nastąpiła w tym temacie, bo gdzie zapytam to echo.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 najpierw przydałyby mi się grube stabilizatory do wagona Czyli do czego? :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 wsumie , może i faktycznie racja , nie w każdej dziedzinie CenaCzyniCuda - szukam czegoś dobrego i nie makabrycznie drogiego / zaraz ktoś powie że nie ma czegoś takiego ...ale ekhm ekhm ...najpierw przydałyby mi się grube stabilizatory do wagona - jakaś dziwna posucha nastąpiła w tym temacie, bo gdzie zapytam to echo.... Pisałem Ci już chyba na mail, odpuść te zawieszenia , szkoda Twojej kasy moim zdaniem . Jak nie chcesz wydać min. 10k na zawias, to lepiej nie kupować :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now