danielgti Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Czy do regulacji zaworów w wrx' e z 2001r trzeba opuszczać silnik, czy można to zrobić bez większych problemów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 danielgti, opuszczać, to bym nie opuszczał, raczej podnosił 8) Jeżeli pytasz, czy do regulacji (a nie pomiaru) luzów zaworowych trzeba wyjmować silnik, to tak. Choć są podobna tacy, którzy to robią bez wyjmowania silnika. Do nich jednak nie polecam Ci jeździć. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielgti Opublikowano 15 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 a jak często trzeba dokonywać takiej regulacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 danielgti, to zależy, czy na "czistej" benzynie popyla (wtedy można wraz z wymianą rozrządu, czyli co 100.000 km), czy na LPG (wtedy i po 30.000 km trzeba ustawić). Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanek Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Choć są podobna tacy, którzy to robią bez wyjmowania silnika. Do nich jednak nie polecam Ci jeździć. Dlaczego? Akurat w WRX 2.0 da się to zrobić bez większych problemów bez wyciągania silnika(kwestia wprawy) i nie rozumiem dlaczego nie polecasz jeździć do kogoś kto tak robi...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Lanek, a róbta,jak chceta, ja do Was nie podjadę. Efekt końcowy jest taki, że raz trafiacie, raz nie...a ja lubię mieć pewności i spokojne cztery litery. Każdemu jak wygodnie. Znam nawet takich co blok rozpoławiają bez zdejmowania głowic. Dobrze W SOHC nie ma problemu, można bez wyjmowania silnika ale...w EJ205, jakby więcej tych wałków. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanek Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Znam nawet takich co blok rozpoławiają bez zdejmowania głowic. Dobrze Tego jeszcze nie opanowałem Grzesiek_67, kwestia podejścia do tego, jak się zrobi to dokładnie to jest to do zrobienia, wygodniej pewnie na wyjętym silniku ale tak też się da i efekt końcowy jest ok. Mówie tu tylko i wyłącznie o przypadku WRX 2.0, w uturbionym Forku np. trzeba wyjmować silnik bo inaczej się nie da. Ale tak jak napisałeś a róbta,jak chceta, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Lanek, luzik, dobrego dnia :wink: Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się