kabanov Posted September 15, 2010 Posted September 15, 2010 ze wzgledu na ukrecenie skrzyni w moim gteku nosze sie z zamiarem kupienia takiej skrzyni wraz z dyfrem WRX RA & RA Ltd. MY99-00 TY754VB1BA 3.083 2.062 1.545 1.151 0.825 3.333 1.000 4.444 Viscous (4kgf) Open Bellhousing attachment changed from 4 to 8 points (all models) tylny dyfer ze szpera R180 . pytanie brzmi czy taki zestaw podejdzie do gteka my99 czy trzeba jeszcze zmieniac polosie ewentualnie cos innego. bardzo prosze szanownych znawcow o pomoc dziekuje z gory.
AMI Posted September 15, 2010 Posted September 15, 2010 Zasadniczo podejdzie. Ale nie pamietam,czy nie bedzie trzeba przerabiac tylnych polosi pod wiekszy dyfer - chyba, ze uda Ci sie wyrwac takze polosie i do tego tylne piasty itp. - tylko z kolei bedziesz mial hamulce wtedy jeszcze do zmiany. Ale ogolnie temat do ogarniecia.
kabanov Posted September 15, 2010 Author Posted September 15, 2010 a nie da rady zalozyc innego dyfra zeby nie mieszac z tymi polosiami i reszta? Moze jest jakas alternatywa w postaci innej skrzyni . bo tej jeszcze nie kupilem. Zalezy mi zeby byla mocniesza niz gtekowa skoro tak latwo sie ukrecaja to szkoda pakowac kase jesli ma mi sie znowu rozwalic. Jakosc specjalnie nie upalam raczej auto do jazdy na codzien sporadydznie mi odbije i troche poszaleje.
AMI Posted September 15, 2010 Posted September 15, 2010 dyfer musi wspolgrac ze skrzynia przelozeniem - poza tym mozesz sobie wkladac w sumie co chcesz. Skrzynia, o ktorej piszesz mocno pancerna nie jest, ale powinna zniesc wiecej nieco niz seria z GT Wszystko zalezy jak traktowana.
kabanov Posted September 29, 2010 Author Posted September 29, 2010 dziekuje za odpowiedz duzo mi to rozjasnilo w tym temacie. pozdrawiam -- Śr wrz 29, 2010 1:26 pm -- Dla zainteresowanych tematem. Skrzynia i dyfer weszly bez najmniejszego problemu polosie pasuja wszystko pieknie dziala
Guest ariel Posted September 29, 2010 Posted September 29, 2010 sprawdź jeszcze czołowe mocowanie skrzyni bo będziesz miał ten sam problem co ja: viewtopic.php?f=21&t=136583&view=unread#unread
kabanov Posted September 29, 2010 Author Posted September 29, 2010 Do przekladki uzylem dyfra ktory byl w kaplecie ze skrzynia od RA czyli R180 skrzynia juz siedzi i dziala elegancko nie bylo problemu z polosiami . jestem troche zdziwiony bo niby mialy nie pasowac .chyba ze ktos tam juz kiedys kombinowal. albo ten dyfer jest 160 a nie 180 sam juz nie wiem.
AMI Posted September 29, 2010 Posted September 29, 2010 A ktory rocznik RA byl dawca skrzyni? Jaki numer skrzyni? Bo R180 bylo zdaje sie tylko w rocznikach 99/00 - co by wyjasnialo brak problemow. Ale jesli to ta z pierwszego posta, to nie wiem w takim razie... EDIT: Dobra, WRX TypeRA zdaje sie mial jednak R160 , a nie R180 - ten ostatni byl tylko w STi TypeRA i TypeR
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.