karol-antyk2.2 Posted September 14, 2010 Share Posted September 14, 2010 Witam nie mogłem znaleźć nic na forum odnośnie napędu w antyku (dokładnie legac 2,2 93r). Jak tam jest rozwiązany napęd? Czy jest jakaś wizkoza czy inne ustrojstwo?Czy na przeglądzie mogę spokojnie wjeżdżać na rolki jedną osią?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kapic Posted September 14, 2010 Share Posted September 14, 2010 Jak tam jest rozwiązany napęd? Czy jest jakaś wizkoza czy inne ustrojstwo? Chyba jest wiskoza w centranlym dyfrze. Czy na przeglądzie mogę spokojnie wjeżdżać na rolki jedną osią?? Na pewno nie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adaś Posted September 14, 2010 Share Posted September 14, 2010 jeszcze nie wiadomo czy chodzi o AT czy MT ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
karol-antyk2.2 Posted September 14, 2010 Author Share Posted September 14, 2010 chodzi o manual Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted September 14, 2010 Share Posted September 14, 2010 Napęd w antyku to trzy dyferencjały, przedni i tylny otwarty oraz centralny z wiskozą. Wiskoza jest do ograniczania prędkości obrotowej pomiędzy osiami, nie jest jedynym nośnikiem jak np. w Fiacie Panda 4x4 czy Subaru Justy II/Suzuki Swift 4x4. Według instrukcji do rolek należy jedną oś podnieść, ale praktyka pokazuje, że krótkotrwałe badanie na rolkach napędu nie zabija. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted September 15, 2010 Share Posted September 15, 2010 ja bym jednak podniósł :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now