orfi28 Posted September 13, 2010 Posted September 13, 2010 Moj problem to taki: OBJAWY - pali jakby raz na 2 lub na 3 garach - brak odejscia, ledwo sie zbiera, raz lepiej raz gorzej, ogólnie źle - brakuje, nie dochodzi paliwo - szarpie na wyższych obrotach - na wolnych w zasadzie chodzi równo - spalanie (szkoda gadać może 100l/100km) MECHANIK I kable OK świece OK - jedna mieni na nową DIAGNOZA - cewka nie podaje na 2 gary ( po przekątnej), iskra nie jest wtedy kiedy trzeba odsyła do elektryka ELEKTRYK I świece ok kable ok DIAGNOZA: brak sterowania wtryskami odsyła do elektronika celem naprawy komputera (nie posiada programu do tego autka - za mało ich w okolicy) ELEKTRYK II świece - OK kable - OK sterowanie wtryskami - OK komputer i sygnały - OK odsyła do mechanika MECHANIK II świece - SPRAWNE ale opalone czarną smołą, ta nowa również rura wydechowa - czarna smoła ciśnienie na cylindrach - L: 12/10 P: 12/10 DIAGNOZA: lipne paliwo - nie przepala może ktoś z Was miał podobny problem, lub domyśla się gdzie leży problem? ps.: W baku było ze 4L niby "lipnego" paliwa, kupuję 5l na BP 98 wlewam robię 20km i nadal jest to samo, ręce opadają
Mark L.A. Posted September 13, 2010 Posted September 13, 2010 W najlepszym przypadku zbyt bogata mieszanka . Wymień filtry paliwa (jeśli faktycznie wlałeś jakieś dziwactwo) i powietrza. Na noc odłącz jedną z klem akumulatora . Rozumiem, że CEL Ci się nie zaświecił ?
aflinta Posted September 14, 2010 Posted September 14, 2010 Czujniki temperatury silnika, położenia wału, wałka rozrządu oraz sonda lambda też są OK? I czy pompa paliwa jest sprawna?
orfi28 Posted September 14, 2010 Author Posted September 14, 2010 czujnikow nie sprawdzilem, pompka dziala, filtr wymienilem. W Czestochowie ASO chce 180zł/h diagnostyki, może znacie jakiegos speca od tych spraw?
emotorsport Posted September 15, 2010 Posted September 15, 2010 Jeżeli wszystko widzisz na czarno , jest za tłusto, czyli komputer na podstawie błędnych sygnałów wzbogaca mieszankę ponad potrzebę, czyli daje za dużo paliwa, czyli otrzymuje błędne info w temacie temperatury silnika - myśli, że motor jest zimny i mu dodaje - czujnik temperatury, albo że otrzymuje duuuużo powietrza i mu dorzuca paliwa - przepływomierz? Napisałeś - raz gorzej, raz lepiej - sprecyzuj - nie chodzi na wszystkich, czy czasami nie chodzi, wypadają zapłony czy nie? Jeżeli tak - może być zasyfiny lub uszkodzony któryś z czujników - położenia wału korbowego, lub wałków rozrządu. Rozrząd sprawdzałeś? Nie przeskoczył? Na pierwszy strzał znalazłbym kogoś z takim samym autem i podmienił przepływkę na próbe, żeby nie iść w zbędnie wyrzucone miliony... I sprawdź pompę paliwa (ciśnienie), bo sam fakt, że jeszcze chodzi, nie oznacza że dobrze
orfi28 Posted October 4, 2010 Author Posted October 4, 2010 Koledzy, dzięki za porady, powodem takiej awarii było przestawienie rozrządu w efekcie zerwania klina .
luksp Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 co szpec to szpec emotorsport - dopisz pod nickiem- lekarz od subaru
MichaPL Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 kurcze co to znaczy czarna rura u mnie tez ostatnio sie zastanawialem dlaczego rura nie jest "szara" Mam subaru od niedawna i nie wiem czy ten typ tak ma ??
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.