Skocz do zawartości

Lampy w Bugu


mrowa

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Też mnie ciekawi czy STI, UK da się przerobić...

 

-- 29 wrz 2010, o 20:27 --

 

Czuję się wywołany do tablicy :lol:

 

1) reflektory prodrive - takie, jak w rajdowych imprezach WRC z tamtego okresu - ponoć świecą najlepiej, ale nie wiem, gdzie można dostać wersję do ruchu prawostronnego,

 

W reflektorach prodrive jest standardowy projektor hella 90mm.

Wystarczy wymienić na wersję LHD i będzie ok.

 

Temat będę zaraz przerabiał, bo właśnie takie zakupiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mnie ciekawi czy STI, UK da się przerobić...

 

-- 29 wrz 2010, o 20:27 --

 

Czuję się wywołany do tablicy :lol:

 

1) reflektory prodrive - takie, jak w rajdowych imprezach WRC z tamtego okresu - ponoć świecą najlepiej, ale nie wiem, gdzie można dostać wersję do ruchu prawostronnego,

 

W reflektorach prodrive jest standardowy projektor hella 90mm.

Wystarczy wymienić na wersję LHD i będzie ok.

 

Temat będę zaraz przerabiał, bo właśnie takie zakupiłem.

 

Arosiak daj znaka jak wyszło i jakie całościowe koszty zabawy.

 

Ja się od wczoraj zastanawiam nad xenonami HID, jechałem drogą nieoświetloną i normalnie była masakra. A w mieście, jeszcze jak mokro i lampy uliczne tak ledwo świecą to też na czuja ... takie fajne auto a zepsuli lampy... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, nawet nie trzeba wymieniać soczewek, można je przerobić.

światła krótkie- zmodyfikować przysłonę

światła długie - regulacja RHD/LHD na 3 śrubach.

Zapraszam do lektury

http://faqlight.shopower.com/hella-90mm/

 

Jeszcze lampy nie doszły, ale powinny być w tym tygodniu. dam znać co z tego wyszło.

 

Właśnie jestem po rozmowie z przesympatycznym i konkretnym Panem działu technicznego Hella Polska, który mi oświadczył, że.

-moduły 90mm w moich lampach długie+pozycja

zmiana z RHD, na LHD za pomocą 3 śrubek.

-moduły soczewka światła krótkie

RHD/LHD - lampy są rozkręcane, wystarczy przekręcić przesłonę na drugą stronę nic nie modyfikując i mamy z RHD, lampę LHD.

Xenon - podobno te lamy świecą tak dobrze na zwykłych żarówkach, że nie ma sensu zakładac jakiś HIDów.

 

Nowinka - hella w bardzo krótkim czasie wprowadzi światła krótkie 90mm LEDOWE!!!, które świecą jak Xenon, nie wymagające spryskiwaczy, ani samopoziomowania i oczywiście będą miały homologację.

 

Mój plan - przerabiam lampy z RHD na LHD, zostawiam zwykłe żarówki i za jakiś czas wsadzam 90mm hella LED

 

-- 30 wrz 2010, o 09:35 --

 

arosiak, gdzie mozna te projektorki kupic ??

w hella polska

ale nie ma sensu bo sobie je sam przerobisz z RHD na LHD.

 

-- 30 wrz 2010, o 09:39 --

 

hella led 90mm

http://www.hella.com/MicroSite/soe/EN/r ... odule.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lampy już wczoraj doszły, tak jak pisałem są to 90mm hella + nawet elektryczna regulacja.

Przekładka lamp z RHD na LHD to rozebranie projektora (3śruby) i przełożenie przesłony na drugą stronę (śruby), razem może 10min na lampę i bez żadnego rozklejania czy innych podobnych.

 

lampy niestety kupiłem pomalowane niebieskie, zatem przygotowuje obudowę do pomalowania i nie wiem jak? pomóżcie

Czarny - tak jak oryginał.

żółty - pod kolor samochodu

 

Lampy kupiłem jak zwykle w Lublinie

http://otomoto.pl/subaru-impreza-wrx-21 ... 59860.html

Są dokładnie te z tego auta, koszt pasztet :-)

 

-- 1 paź 2010, o 09:04 --

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lampy już wczoraj doszły, tak jak pisałem są to 90mm hella + nawet elektryczna regulacja.

Przekładka lamp z RHD na LHD to rozebranie projektora (3śruby) i przełożenie przesłony na drugą stronę (śruby), razem może 10min na lampę i bez żadnego rozklejania czy innych podobnych.

 

lampy niestety kupiłem pomalowane niebieskie, zatem przygotowuje obudowę do pomalowania i nie wiem jak? pomóżcie

Czarny - tak jak oryginał.

żółty - pod kolor samochodu

 

Lampy kupiłem jak zwykle w Lublinie

http://otomoto.pl/subaru-impreza-wrx-21 ... 59860.html

Są dokładnie te z tego auta, koszt pasztet :-)

 

 

-- 1 paź 2010, o 09:04 --

 

 

ladne lampeczki

moim zdaniem oblep je karbonowa folia

wrc w oryginale ma karbomy a to sa imitacje

czarny mat karbon to moj typ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz pomalowane na czarno i założone na samochód :-) fajnie wygląda.

 

a czy to są imitacje to nie powiedział bym , wyryte jak wół PRODRIVE.

 

 

napewno imitacja bo wrc sa po primo z karbonu

po drugie primo ten nie maja kierunkow

po trzecie primo ksztalt tej komory w twoich jest pod ukosem a wrc maja prostopadle do jezdni

a po czwarte primo to sa orginaly :

s78headlamps.jpg

koszt 1 sztuki to 750 funow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
to i ja dorzuce swoje 3 gr :)

planuje poprawić lampy w moim bug'u - myślę żeby przepolerować klosze i wrzucić jakiś allegroksenon o ciepłocie 4300K

co o tym sądzicie?

jakieś porady?

czy może zakupić jakieś żarówki?

 

 

Daj sobie spokój z pseudoksenonami. Pierwsza kontrola i leżysz, i nie pomoże Ci tłumaczenie(jak mi swego czasu w espero), że te auto ma do kitu swiatła i tylko ksenom może pomóc.

Co do żarówek, to kup te, które wymieniłem wyżej. Naprawdę świecą jak należy, do tego są homologowane i podczas kontoli nie swiecisz oczami(swoimi). :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kawas, ja jeździłem przez czas jakiś z takimi ksenonkami i była mówiąc krótko rewelacja. Niebiescy zatrzymywali mnie kilkakrotnie z innych powodów :twisted: ale do lamp się nigdy nie przyczepili. Tyle, że z drugiej strony to na porządnych halogenach H1 typu +60%, +80% czy +90% jest też baaaardzo dobrze. No i ksenon to jednak niehomologowana modyfikacja, więc... ryzykowałbyś co by nie mówić + hocki klocki przy każdym przeglądzie, więc w sumie chyba nie warto. Niemniej śmiem twierdzić, że przy tych lampach (i większości soczewkowych generalnie) dobrze wyregulowanych i przy założonym porządnym zestawie ksenonków, który nie wali światłem wszędzie dookoła (tylko daje wyraźną granicę światło-cień) szansa, że ktokolwiek będzie w ogóle podejrzewał, że są one nielegalne jest bardzo nikła. Dzisiaj sporo aut, które mają soczewkowe projektory na halogenach jest też przecież dostępna z ksenonami, więc z zewnątrz się to praktycznie niczym nie różni - tylko chyba jakąś mikroskopijną literką wytłoczoną gdzieś na reflektorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mrowa, mowa była o ewentualnym zakładaniu, lub nie, ksenonków do lamp w bugu STi - te są soczewkowe. Po założeniu do zwykłych lamp (WRX lub wolny ssak) to już troszkę może podpadać - zdecydowanie bardziej, niż w przypadku lamp soczewkowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...