ProPer 0 Posted August 25, 2005 Share Posted August 25, 2005 ...no moge jakis upuscik przyznać ale to juz na PW lub telefonicznie Zawory tłoczkowe mają to do siebie, że po pewnym czasie smar który w nich jest poprostu wyplynie wytopi się i tłoczek zaczyna cieżko chodzić dlatego lepiej co pewien czas (jak cos sie z nim nie tak dzieje) rozkrecic i przesmarowć. Link to post Share on other sites
wuy3902 0 Posted August 25, 2005 Share Posted August 25, 2005 ...no moge jakis upuscik przyznać ale to juz na PW lub telefonicznie Zawory tłoczkowe mają to do siebie, że po pewnym czasie smar który w nich jest poprostu wyplynie wytopi się i tłoczek zaczyna cieżko chodzić dlatego lepiej co pewien czas (jak cos sie z nim nie tak dzieje) rozkrecic i przesmarowć. A jak specjalista od BOV-ów uzasadnia ich stosowanie w samochodach? Link to post Share on other sites
ProPer 0 Posted August 25, 2005 Share Posted August 25, 2005 tzn. jeśli chodzi o ogólne stosowanie to napewno hamowanie turiny i nacisk na przepustnice, jeśli chodzi zastosowanie atmosferycznego a recyrkulacyjnego to po co pchać w układ ciepłe powietrze! Skoro turbo może zassać zimne z atmosfery. Link to post Share on other sites
Kuba 35 Posted August 25, 2005 Share Posted August 25, 2005 Zawor jest zamontowany za intercoolerem wiec wypuszcza juz zimne powietrze. Link to post Share on other sites
ProPer 0 Posted August 26, 2005 Share Posted August 26, 2005 napewno nie zimniejsze od atmosferycznego Link to post Share on other sites
Kuba 35 Posted August 26, 2005 Share Posted August 26, 2005 napewno nie zimniejsze od atmosferycznego Jak popryskasz IC jakims CO2 to moze byc zimniejsze. Link to post Share on other sites
Piotr 0 Posted August 27, 2005 Share Posted August 27, 2005 a w legacy przy wodnym IC ktoś wie czy powietrze za IC nie jest zimnejsze niż atmosferyczne :?: Pewnie trzeba by zmierzyć :roll: Link to post Share on other sites
Recommended Posts