Jump to content

Gdzie podpiąć wskaźnik tem oleju.


pafcik

Recommended Posts

Posted
poproszę o poradę gdzie podpiąć zegar do temp. oleju

 

Gdzie podpiąć ZEGAR, czy CZUJNIK?

 

Jeśli to pierwsze - to gdziekolwiek, możesz nawet na dachu, tylko musiałbyś mieć peryskop do oglądania aktualnego wskazania :mrgreen:.

 

Jeśli czujnik, to nad trzecim cylindrem.

Posted

Przemeq,

luzik, po prostu byłem ciekaw 8)

 

Tylko to nie o to chodzi, że nad trzecim cylindrem koniecznie (tak, jak w przypadku termopary faktycznie 4 cylinder ma znaczenie magiczne i wiadomo dlaczego), w tym miejscu w bloku jest po prostu gniazdo do zamontowania czujnika. Równie dobrze można go zamontować w lewej głowicy, z tyłu :wink:

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Posted
tym miejscu w bloku jest po prostu gniazdo do zamontowania czujnika. Równie dobrze można go zamontować w lewej głowicy, z tyłu

 

Jak najbardziej. Ponoć miejsca "w bloku i okolicach" są trzy.

Posted
poproszę o poradę gdzie podpiąć zegar do temp. oleju

 

Gdzie podpiąć ZEGAR, czy CZUJNIK?

 

Jeśli to pierwsze - to gdziekolwiek, możesz nawet na dachu, tylko musiałbyś mieć peryskop do oglądania aktualnego wskazania :mrgreen:.

 

Jeśli czujnik, to nad trzecim cylindrem.

 

 

 

 

o to to... ;-)

 

To co 3ci czy 4ty?

Posted

pewnie i tak skończy się na wkręceniu w magistrale olejową za alternatorem, bo np. od strony grodzi korek się raczej nie odkręca ;)

Posted

może ktoś wie jaka jest średnica gwintu i gwint w bloku do wkręcenia czujnika ?

Czujnik dodawany do zegara ma średnicę gwintu około 10mm.

Posted

kropkowicz, zrobie i wkleje, jest podprowadzony do korka spustowego w misce olejowej ale z nij u mnie wychodzi przewod z wtyczka na dwa piny wiec chyba nie bardzo mozna to złączyć :(

Posted

jeśli ten miedziany drut nie zwiera się z tym oplotem to przyjąłbym, że oplot jest jednym z wyprowadzeń czujnika (drugim byłby ten drut...)

a co chcesz osiągnąć tak w skrócie?

Posted

mam komplecik wskażników zamontowany, ciśnienieoleju i dziala, wskaznik doladowania i dziala oraz temp oleju - nie działa...

 

-- 24 wrz 2010, o 16:10 --

 

rzecz w tym ze z zegara wychodzi drut miedziany w oplocie a z korka spustowego oleju ktory jest chyba jednoczesnie czujnikeim dwa kable i wtyczka.cały zestaw jest omori.

Posted

jeśli ten miedziany drut to rurka to znaczy, że masz wskaźnik mechaniczny z kapilarą a czujnik w korku jest z innej bajki i się nie przyda.

co jest na końcu tego 'drutu' ?

Posted

rzecz w tym że to nie rurka-sprawdzałem tylko normalnie pręt miedziany w takim stalowym spiralnym oplocie drut grubosci 1,5 mm.Teraz tylko skąd wziąć czujnik do tego :) oto pytanie...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...