pafcik Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Witam, poproszę o poradę gdzie podpiąć zegar do temp. oleju, czy np przez taką podkładkę http://www.dabtuner.pl/Podkladka_pod_fi ... ju-38.html między filtrem oleju? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek_67 Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 pafcik, to rozwiązanie, które właśnie rozważasz, jest jednym z gorszych. Przeczytaj tutaj : viewtopic.php?f=26&t=123103&p=1112964#p1112964 ...nie pamiętam ale szukajka chyba już działa. Pozdrawiam Grzegorz Link to comment Share on other sites More sharing options...
pafcik Posted September 11, 2010 Author Share Posted September 11, 2010 dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted September 13, 2010 Share Posted September 13, 2010 poproszę o poradę gdzie podpiąć zegar do temp. oleju Gdzie podpiąć ZEGAR, czy CZUJNIK? Jeśli to pierwsze - to gdziekolwiek, możesz nawet na dachu, tylko musiałbyś mieć peryskop do oglądania aktualnego wskazania . Jeśli czujnik, to nad trzecim cylindrem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek_67 Posted September 13, 2010 Share Posted September 13, 2010 EDIT :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted September 13, 2010 Share Posted September 13, 2010 Ajć czekaj, lemme check . [EDIT]Sprawdziłem, dobrze było. Tu info: http://forums.sidc.co.uk/lofiversion/in ... 24075.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek_67 Posted September 13, 2010 Share Posted September 13, 2010 Przemeq, luzik, po prostu byłem ciekaw 8) Tylko to nie o to chodzi, że nad trzecim cylindrem koniecznie (tak, jak w przypadku termopary faktycznie 4 cylinder ma znaczenie magiczne i wiadomo dlaczego), w tym miejscu w bloku jest po prostu gniazdo do zamontowania czujnika. Równie dobrze można go zamontować w lewej głowicy, z tyłu :wink: Pozdrawiam Grzegorz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted September 13, 2010 Share Posted September 13, 2010 tym miejscu w bloku jest po prostu gniazdo do zamontowania czujnika. Równie dobrze można go zamontować w lewej głowicy, z tyłu Jak najbardziej. Ponoć miejsca "w bloku i okolicach" są trzy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pafcik Posted September 14, 2010 Author Share Posted September 14, 2010 poproszę o poradę gdzie podpiąć zegar do temp. oleju Gdzie podpiąć ZEGAR, czy CZUJNIK? Jeśli to pierwsze - to gdziekolwiek, możesz nawet na dachu, tylko musiałbyś mieć peryskop do oglądania aktualnego wskazania . Jeśli czujnik, to nad trzecim cylindrem. o to to... ;-) To co 3ci czy 4ty? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fx Posted September 15, 2010 Share Posted September 15, 2010 pewnie i tak skończy się na wkręceniu w magistrale olejową za alternatorem, bo np. od strony grodzi korek się raczej nie odkręca Link to comment Share on other sites More sharing options...
pafcik Posted September 18, 2010 Author Share Posted September 18, 2010 może ktoś wie jaka jest średnica gwintu i gwint w bloku do wkręcenia czujnika ? Czujnik dodawany do zegara ma średnicę gwintu około 10mm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MARCIN SUBARU Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 a co jak od czujnika temp oleju firmy omori wychodzi w taki stalowym oplocie przewód a w nim tylko miedziany drut? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropkowicz Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 MARCIN SUBARU, to fotkę można pokazać co by poradzić można było. "poka" Link to comment Share on other sites More sharing options...
MARCIN SUBARU Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 kropkowicz, zrobie i wkleje, jest podprowadzony do korka spustowego w misce olejowej ale z nij u mnie wychodzi przewod z wtyczka na dwa piny wiec chyba nie bardzo mozna to złączyć Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropkowicz Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 jeśli ten miedziany drut nie zwiera się z tym oplotem to przyjąłbym, że oplot jest jednym z wyprowadzeń czujnika (drugim byłby ten drut...) a co chcesz osiągnąć tak w skrócie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MARCIN SUBARU Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 mam komplecik wskażników zamontowany, ciśnienieoleju i dziala, wskaznik doladowania i dziala oraz temp oleju - nie działa... -- 24 wrz 2010, o 16:10 -- rzecz w tym ze z zegara wychodzi drut miedziany w oplocie a z korka spustowego oleju ktory jest chyba jednoczesnie czujnikeim dwa kable i wtyczka.cały zestaw jest omori. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropkowicz Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 jeśli ten miedziany drut to rurka to znaczy, że masz wskaźnik mechaniczny z kapilarą a czujnik w korku jest z innej bajki i się nie przyda. co jest na końcu tego 'drutu' ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MARCIN SUBARU Posted September 25, 2010 Share Posted September 25, 2010 rzecz w tym że to nie rurka-sprawdzałem tylko normalnie pręt miedziany w takim stalowym spiralnym oplocie drut grubosci 1,5 mm.Teraz tylko skąd wziąć czujnik do tego oto pytanie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropkowicz Posted September 25, 2010 Share Posted September 25, 2010 a więc odmawiasz wklejenia zdjęć? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MARCIN SUBARU Posted September 27, 2010 Share Posted September 27, 2010 Wkleje wkleje jak bede miał chwile Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now