zygmunt3waza Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 witam pytanie moje brzmi: jak wyregulowac hamulce w imprezie 2007 wueriks. tylne jedno bierze za mocno i to samo z przodu i ciezko sie bez absu jadzie wtedy 8) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 duże są różnicę ? ściąga Cię przy hamowaniu ? (zawsze w tą samą stronę ?) na początku bym sprawdził ciśnienie w oponach i geometrię ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Tarczowych chyba sie tak nie wyreguluje. Jesli roznica jest odczuwalna, to musisz znalezc przyczyne. Regulowac mozna bebnowe... dziala do pierwszego mocnego hamowania (przynajmniej w Astrze nie moge dosjc do ladu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmunt3waza Opublikowano 9 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 oczuwalnie i zawsze w te sama strone. a jestem na 99 procent pewien ze sie da. geo i przeszer w idealnym stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 W jaki sposob chcesz to regulowac? Bo ja nie przypominam sobie elementow regulacyjnych. Idzie to z jednej sekcji pompy http://artex-czesci.pl/sklep/images/S4033729.JPG, takimi samymi rurociagami, do elastycznych przewodow, pozniej w zaciski i tyle. Nigdzie po drodze nie masz potencjometru itp. Oba zaciski maja identyczne tloczki, identyczne tarcze, identyczne klocki i dlatego hamuja prawie identycznie. Prawie, bo ta roznica nie powinna byc wyczuwalna. Reguluje sie hamulce bebnowe, tam w srodku bebna jest takie pokretlo z zapadka regulujace wstepne rozwarcie szczek, ale to inna bajka. Jesli jedno kolo hamuje Ci bardziej, albo moze drugie za slabo, to zacznij szukac przyczyn w zaciskach, moze ktorys tloczek sie zapiekl. Ew. moze ktoras tarcza jest mocno pozlobiona, albo klocek sie zeszklil. Na dobra sprawe to pewnie nawet lozysko moze rzutowac na dzialanie hamulca. Nie sadze zeby, ale moze, uszkodzil sie ktorys przewod albo rurka (zagniotl, zalamal itp.). Tak mi sie wydaje, acz moge sie calkiem mylic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 ... również klocki mogą być nierównomiernie zużyte (z powodów które opisał grzywaczewski) i w efekcie jedna strona "łapie" wcześniej niż druga .... i tyle. sprawdź co możesz, wyczyść, zamontuj ponownie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się