zygmunt3waza Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 witam pytanie moje brzmi: jak wyregulowac hamulce w imprezie 2007 wueriks. tylne jedno bierze za mocno i to samo z przodu i ciezko sie bez absu jadzie wtedy 8) pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 duże są różnicę ? ściąga Cię przy hamowaniu ? (zawsze w tą samą stronę ?) na początku bym sprawdził ciśnienie w oponach i geometrię ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Tarczowych chyba sie tak nie wyreguluje. Jesli roznica jest odczuwalna, to musisz znalezc przyczyne. Regulowac mozna bebnowe... dziala do pierwszego mocnego hamowania (przynajmniej w Astrze nie moge dosjc do ladu). Link to comment Share on other sites More sharing options...
zygmunt3waza Posted September 9, 2010 Author Share Posted September 9, 2010 oczuwalnie i zawsze w te sama strone. a jestem na 99 procent pewien ze sie da. geo i przeszer w idealnym stanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 W jaki sposob chcesz to regulowac? Bo ja nie przypominam sobie elementow regulacyjnych. Idzie to z jednej sekcji pompy http://artex-czesci.pl/sklep/images/S4033729.JPG, takimi samymi rurociagami, do elastycznych przewodow, pozniej w zaciski i tyle. Nigdzie po drodze nie masz potencjometru itp. Oba zaciski maja identyczne tloczki, identyczne tarcze, identyczne klocki i dlatego hamuja prawie identycznie. Prawie, bo ta roznica nie powinna byc wyczuwalna. Reguluje sie hamulce bebnowe, tam w srodku bebna jest takie pokretlo z zapadka regulujace wstepne rozwarcie szczek, ale to inna bajka. Jesli jedno kolo hamuje Ci bardziej, albo moze drugie za slabo, to zacznij szukac przyczyn w zaciskach, moze ktorys tloczek sie zapiekl. Ew. moze ktoras tarcza jest mocno pozlobiona, albo klocek sie zeszklil. Na dobra sprawe to pewnie nawet lozysko moze rzutowac na dzialanie hamulca. Nie sadze zeby, ale moze, uszkodzil sie ktorys przewod albo rurka (zagniotl, zalamal itp.). Tak mi sie wydaje, acz moge sie calkiem mylic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 ... również klocki mogą być nierównomiernie zużyte (z powodów które opisał grzywaczewski) i w efekcie jedna strona "łapie" wcześniej niż druga .... i tyle. sprawdź co możesz, wyczyść, zamontuj ponownie ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now