olo77 Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 korzystałem juz z szukajki ale nie znalazłem podobnego problemu otóz po rozgrzaniu silnik zostaje na około 1300obr wymieniłem juz silniczek krokowy ale nie pomaga.Po ręcznym ustawieniu tego silniczka chwile chodzi ok ale po którymś tam z koleji wył. zapłonu znowu zostaje na 1300 opryskalismy cały silnik i okolice samostartem i nigdzie nie ciągnie lewego powietrza. Miał ktos podobny objaw? Subaru Impreza GT 1999r Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 Może syf w przepustnicy ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeOrGe Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 Może padł ci czujnik temperatury silnika. Najlepiej zrobisz jak pojedziesz do kogoś kto ogarnia Link to comment Share on other sites More sharing options...
olo77 Posted September 9, 2010 Author Share Posted September 9, 2010 przepustnica czysciutka a co do czujnika to wczoraj wieczorem przyszło mi to do głowy jednak nie widac skoku spalania albo nierównej pracy.Co do pojechania do kogos kto ogarnia to pewnie wiecie ze większosc takich ludzi ninawidzi takiej roboty i kazdy sie broni ze pewnie zgrzebany itp.Pewnie jesli sam nie dam rady to bede musiał sie uprzec i szukac kogoś kto bedzie miał chęci Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ariel Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 wymruguje Ci jakieś błędy check engine ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
olo77 Posted September 9, 2010 Author Share Posted September 9, 2010 nic kompletnie zadnego błedu zadnego falowania poprostu stoi na 1300 i finisz zakładałem dwa rózne krokowce i dla swietego spokoju zostawiłem z auta w którym silnik jeszcze pracował ale panewka juz prawie nie:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ariel Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 na wrzuconym biegu bez gazu też trzyma 1300rpm ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
olo77 Posted September 9, 2010 Author Share Posted September 9, 2010 opada do około 1200 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bubble Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 U mnie w GLu wolne obroty wieszały się różnie na 1100 - 1500 rpm. Wydaje mi się, że TPS (czujnik położenia przepustnicy) był za słabo dokręcony. Lekko go wyregulowałem, mocniej dokręciłem i od kilku dni pełny spokój. Wolne obroty idealne. Wcześniej też był czyszczony krokowiec i inne podejrzane elementy, ale bez efektu. Regulacja polega na małym poluzowaniu dolnej śruby i większym poluzowaniu górnej. Następnie delikatnie obracamy TPS na osi dolnej śruby tak żeby obroty spadły i przykręcamy śruby. Ja to zrobiłem na ucho i oko i póki co jest świetnie. Przepraszam jeśli coś pokręciłem i ktoś sobie pojazd zepsuje. Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ariel Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 ja bym zaczął od spięcia kostek i wczytaniu błędów ECU, czujnik położenia biegu jałowego też może falować obrotami w tym zakresie Link to comment Share on other sites More sharing options...
kupilemimprezeGT Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 Linka nie jest gdzieś naciągnięta ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bubble Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 Błędów żadnych nie było. Wolne obroty się wieszają na ustalonej wartości, ale nie falują - najczęściej po zagrzaniu silnika i ostrzejszej jeździe. U mnie problem się pojawił jak zrobiłem kilka "głębokich" międzygazów przy redukcjach. Dopóki żona jeździła to był spokój. Linka w normalnym położeniu, przepustnica zamknięta. Problem był kiedyś diagnozowany u jako (mam lpg, więc automatycznie tam padło podejrzenie). Grzebaliśmy przy tpsie i na jakiś czas się uspokajało. Po paru miesiącach znowu. Myślę, że się skubaniec poluzowuje co jakiś czas. Wystarczy go wyregulować i mocniej dokręcić. Problem znika. Nie wiem jak w GT, to wygląda. Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now