gourmet Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Pacjent - Impreza GL z przeszczepionymi fotelami od Legasia (grzane). Podobno w fotelu jest termostat, który powyżej pewnej temp nie włączy/wyłączy grzanie, co ma zapobiec np. przepaleniu fotela lub ugotowaniu cojones. Jakkolwiek, przy obecnych temperaturach nie włącza się u mnie, stąd nie wiem, czy układ działa czy też nie, aczkolwiek diody na klawiszach świecą. Prawda z termostatem, czy elektryk coś sobie ubzdurał? Ew. inny sposób na sprawdzenie działania? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropkowicz Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 no nieee, w 10 stopniach to się powinno włączać. choćby ze względu na Panie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 W lato w forku też dawały czadu. Żeby tyłek zagrzał się mocno , potrzebna jest temperatura grubo powyżej 40 stopni. Wyczujesz na pewno nawet w lato. 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
rzemanki Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 Żeby tyłek zagrzał się mocno , potrzebna jest temperatura grubo powyżej 40 stopni. Wyczujesz na pewno nawet w lato. 8) ..... jesli nie poczujesz ciepła w miejscu tam gdzie plecy tracą swą szlachetną nazwę; to po chwili pownien pojawić się swąd palonej skóry a tak poważniej w Legacy działa latem; w Toyotach nie bo jest właśnie jakaś blokada podepnij miernik jesli posiadasz i sprawdź czy jest przepływ jeśli nie to podjedź do pierwszego napotkanego elektryka i też pewnie sprawdzi za 5zł Link to comment Share on other sites More sharing options...
gourmet Posted September 8, 2010 Author Share Posted September 8, 2010 Żeby tyłek zagrzał się mocno , potrzebna jest temperatura grubo powyżej 40 stopni. Wyczujesz na pewno nawet w lato. 8) ..... jesli nie poczujesz ciepła w miejscu tam gdzie plecy tracą swą szlachetną nazwę; to po chwili pownien pojawić się swąd palonej skóry a tak poważniej w Legacy działa latem; w Toyotach nie bo jest właśnie jakaś blokada podepnij miernik jesli posiadasz i sprawdź czy jest przepływ jeśli nie to podjedź do pierwszego napotkanego elektryka i też pewnie sprawdzi za 5zł właśnie sprawdzał, ale z powodu rzeczonego termostatu nie było pomiaru, ale nie wziął nawet 5 zł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Istreed Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 W forku działa i to raz sobie to włączyłem przypadkiem latem, zanim się pokapowałem to jakieś pół wiadra potu za mnie wyciekło Link to comment Share on other sites More sharing options...
gourmet Posted September 8, 2010 Author Share Posted September 8, 2010 W forku działa i to raz sobie to włączyłem przypadkiem latem, zanim się pokapowałem to jakieś pół wiadra potu za mnie wyciekło być może Foryś jest uboższy właśnie o termostat, który jest w wypasionym Legasiu :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gordon Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 W forku działa i to raz sobie to włączyłem przypadkiem latem, zanim się pokapowałem to jakieś pół wiadra potu za mnie wyciekło być może Foryś jest uboższy właśnie o termostat, który jest w wypasionym Legasiu :roll: Mogę dodać, że w OBK grzeją nawet jak jest ciepło. Co prawda sam nie sprawdzałem, ale po "włączeniu" fotela pasażera kobieta z prawie gołą d.. szybko zauwazyła różnicę (a to było latem w ciepły dzień). Do wykonania szybkiego testu pozostaje ci więc: a) ściągnąć spodnie i samemu sprawdzić znaleźć kobietę które wykona test za ciebie Link to comment Share on other sites More sharing options...
okeyten Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 Poniżej masz podany sposób sprawdzenia termistora : Ponadto w układzie podgrzewania siedzenia znajduje się przekaźnik SEAT HEATER RELAY,połączony z dwoma bezpiecznikami oraz osobny trzeci bezpiecznik na podświetlenie klawiszy, całość spieta jest wspólną masą i BODY INTEGRATED UNIT Jeżeli nie ma ciepełka sprawdzaj bezpieczniki i przekaźnik, bo prawdobodobieństwo, iż uszkodzone są obie maty jest bardzo małe. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gourmet Posted September 8, 2010 Author Share Posted September 8, 2010 jeszcze jedno - czy grzeje siedzenie i oparcie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
okeyten Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 tak, grzeje tyłek i troszkę plecki , "mata" rozłożona jest na oparciu do około 2/3 wysokości fotela, może troszkę niżej. Jest to jedna zespolona część grzewcza, nie ma osobnego grzania na tyłek i na plecy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gourmet Posted September 29, 2010 Author Share Posted September 29, 2010 cóż, elektryk zdemontował fotel i obydwie maty są padnięte, uratować może mnie tylko przeszczep zdrowych mat, przeszczep foteli zbyt drogi. Czy mata jest towarem handlowym, czy do zdobycia wyłącznie z fotelem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_78 Posted September 29, 2010 Share Posted September 29, 2010 cóż, elektryk zdemontował fotel i obydwie maty są padnięte, uratować może mnie tylko przeszczep zdrowych mat, przeszczep foteli zbyt drogi. Czy mata jest towarem handlowym, czy do zdobycia wyłącznie z fotelem? Zgłoś się do forumowicza MaciekSubru w sprawie maty bez fotela. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now