Guest ariel Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Jak je rozszyfrować, ja mam TY754VN24 a chce założyć TY752VBCBA czy da się je zamienić Plug&Play ? i czy mają identyczne sprzęgła Link to comment Share on other sites More sharing options...
szociu Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 pierwsze oznaczenie jest niekompletne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ariel Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 niestety tyle pisze na mojej skrzyni :x może inaczej... czy skrzynia z WRX UK podejdzie zamiast skrzyni z GT ? Przełożenie dyfra to samo Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Jeśli przełożenia te same to ja nie widzę przeciwwskazań. Ale niech się wypowiedzą mądrzejsi :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ariel Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 podobno podejdzie bez problemu, tylko wywaliłem 2500k na sprzęgło miesiąc temu i nie chce robić tego drugi raz Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 podobno ... :wink: ... w GT i WRX (do '05) jest to samo sprzęgło ... np takie Exedy a przełożenia skrzyń możesz sprawdzić tutaj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ariel Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Dzięki za info, z tego co widać to prawie te same skrzynie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cysztof Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 Dzięki za info, z tego co widać to prawie te same skrzynie to chyba nie jest najlepsza wiadomosc skoro poprzednia padla :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ariel Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 to chyba nie jest najlepsza wiadomosc skoro poprzednia padla :wink: Za sprawną z Ra trzeba dać koło 3k a tyle nie mam :/ Może jeszcze kupie twoją i z trzech poskładam jedną -- 16 wrz 2010, o 06:12 -- Jest problem z mocowaniem, nowa skrzynia ma inaczej rozwiązanie przednie mocowanie niż stare, jak ją przykręce będzie się trzymała na dwóch śrubach z lewej, dwóch z góry i trzech z prawej, czy tak może być czy odpuszczać temat i szukać innej skrzyni, zdjęcia poniżej: Stara Skrzynia: Nowa Skrzynia: Uploaded with ImageShack.us Nowa ma seryjnie mniej mocowań niż ta poprzednia, co będzię jeśli na wszystkich się nie będzie trzymała, mocowanie dolne jest takie samo. Podaje numery seryjne: Stara: 77-TY754VN2AA Nowa: 9S-TY75VBCBA -- 16 wrz 2010, o 10:32 -- chyba trochę za śliski temat , zaraz przyjdzie emotorsport i wszystko będzie wyjaśni Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cysztof Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 dyfer tez zmieniasz ? bo chyba te 2 skrzynie maja rozne przelozenia... ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ariel Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 moja stara skrzynia pochodzi z WRX 2002 dyf 3.90, a "nowa" z Legacy GT B-Spec MY97-98 dyf 4,11 :shock: i co wy na to ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fx Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Carfit bardzo ładnie określił takie złożenia tzn. co się stanie później dla skrzyni dccd przy innych dyfrach : "to po paru metrach przejchanych , bedziesz aktywny w dziale kupie /sprzedam " potrzebuje DCCD , wałek i łożysko " " :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ariel Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 ja nie będę bo dyfer do tego też mam na 4.11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 ja nie będę bo dyfer do tego też mam na 4.11 A dyfer ten jeździł z tą właśnie skrzynią? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ariel Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 tak Tak pytam, bo EU mają 1:1.1 przy wiskozie a JDM 1:1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ariel Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 wał chyba może zostać ten stary co mam ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
karolwa Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 moja stara skrzynia pochodzi z WRX 2002 dyf 3.90, a "nowa" z Legacy GT B-Spec MY97-98 dyf 4,11 co Ty znowu kombinujesz? Znowu popsułeś skrzynię? Pochwal się u kogo robisz auto? (może być pw) pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ariel Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 w nie-ASO mi robią, tam są najlepsi "mechanicy" A tak serio to sam z kumplem przy tym grzebie Link to comment Share on other sites More sharing options...
rallypawlo Posted October 19, 2010 Share Posted October 19, 2010 Rozkoduje mi ktoś taką skrzynie? 32000AH660 Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted October 19, 2010 Share Posted October 19, 2010 Rozkoduje mi ktoś taką skrzynie? 32000AH660 To nie kod skrzyni, tylko nr części. edit: 32000AH660 :arrow: TY754VC7AA :arrow: http://www.spooledupracing.com/download ... cation.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
rallypawlo Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 Rozkoduje mi ktoś taką skrzynie? 32000AH660 To nie kod skrzyni, tylko nr części. edit: 32000AH660 :arrow: TY754VC7AA :arrow: http://www.spooledupracing.com/download/Manuals/FSM/Subaru/Impreza%2006/General%20Information/ID%20Identification.pdf Mam rozumieć, że to jest nr tej skrzyni? -> TY754VC7AA, Jeżeli tak to jest to jakaś mocniejsza skrzynia? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypis Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 z tego co pamieta wrx uk i gt mialy inne przelorzenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
respect Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 Tak pytam, bo EU mają 1:1.1 przy wiskozie a JDM 1:1. Znalazłem ten zapis. Szczur75, mógłbys wytłumaczyć co to za przełożenie? Pytałem o coć podobnego w dziale Legasia (tabelka w poście Okeytena- w razie potrzeby odgrzebię),ale nikt i nic. pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
rallypawlo Posted October 21, 2010 Share Posted October 21, 2010 Można sprawdzić jeśli się ma nr skrzyni czy skrzynia jest na podwójnych synchronizatorach? -- Cz paź 21, 2010 12:38 pm -- WIADOMO CO TO ZA SKRZYNIA? PILNE TY754VM6AA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now