Skocz do zawartości

N/A Kakimoto Racing Intake


elmo

Rekomendowane odpowiedzi

Znalazłem i się napaliłem na coś takiego:

chamber_00.jpg

chamber_power.jpg

Tu jest jeszcze pare fotek: http://legacygt.com/forums/showthread.p ... 30230.html

No i strona Kakimoto, z której nic nie kumam:http://www.kakimotoracing.co.jp/22-00_intake(web)/22-01_chamber.html

Koszt nowego to jakieś $500, więc sporo, ale może by tak replike zrobić 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to???

Atomowy szybkowar z telezakupów Mango :mrgreen: Żeby upitrasić mięsko na obiad trzeba się subarakiem przejechać :P

 

A tak na poważnie, to zastępuje to cudo puche z tworzywa, która znaduje się w ssaku przed przepustnicą, mniej więcej w miejscu IC w turbo. Celem tego diwajsu jest poprawienie reakcji na gaz, gdyż gromadzi się w nim powietrze. Jak otworzymu przepustnice to nie trzeba czekać, aż powietrze przejdzie przez cały dolot, tylko właśnie z tej puchy zostanie zassane. Poza tym robi milion innych rzeczy :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupuj elmo, kupuj, nie moze byc tak ze tylko ja sie uzeram z ssakiem :P

Powaznie zas, jesli Cie swedzi, to moze sciagniemy te 'spacery' do przepustnicy z US?

Chcesz kupic poduszke pod skrzynie z STI po kilkuset kilometrow? Nasza seryjna zamienila sie z zelek harribo. Sprawdz swoja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grzywaczewski, wygląda na to że "kastrata" szybko nie sprzedam, więc przez zime trzeba coś podłubać. O poduszkach pod skrzynie myślałem, moje racze są jeszcze OK, ale jak masz coś ciekawego to zapodaj na pw. Mógłbyś mi przypomnieć te "spacery" ? A no i Mikołaj mi obiecał, że backbox Kakimoto mi przyniesie jak będę grzeczny :mrgreen: O ten dolot jeszcze go pomęcze, bo fajny jest :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedz do jako to Ci lepiej zrobi niz jakies kakimoto :P

 

U nas podniosl o 100rpm jalowe obroty (bo seryjnie za niskie), o 100rpm odcinke, ogranicznik predkosci przesunal z 209 na 248kmh :lol:, wzbogacil mieszanke w pewnych okolicznosciach i sprawil ze po resecie komputera auto sie nie musi wstrajac zaczynajac od ubogiej mieszanki. Wykryl tez pojawiajace sie powyzej 4000rpm spalanie stukowe (a czulem dupskiem na autostradzie takie pol sekundowe zawahania) i cos tam probowal z tym powalczyc i powiedzial ze czasami silnik 100 st. C osiaga i zeby uwazac. Jak na 1,5h to niezle.

 

Powiedzial ze powinno dac sie duzo zmienic programujac zaplon i przepustnice, ale tu pojawia sie bariera cenowa, bo to cos jak remap.

 

Mam tez zalozona komorowa puszke na koncu z malym 2,5" wylotem. Na wysokich obrotach brzeczy troche jak Polonez :mrgreen: ale ogolnie poprawil sie moment na dole i do 3000rpm mozna sluchac radia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grzywaczewski, zapodaj mi "jakowy" cennik na pw. Mój budżet na mody pochłonęła roczna opłata za aplikację (4.6k :roll: ), a fajny bb śni mi się po nocach. Dolot zresztą również. Na nie-ASO Pan Zbyszek zaproponował mi, że pokręci mi przy luzach zaworowych. Stwierdził, że skoro auto mało śmiga to można je troszke pomęczyć :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od paru lat jako ciekawostkę bawię się silnikami wolnossącymi 4, 2 VAG , H6 w róznych wersjach i to co mi się wydawało nie do osiągniecia parę lat temu , teraz jest.

 

H6 bardzo ładnie się poddają remapowi , ale trzeba zęby zjeść aby był przyrost mocy i Mo ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...