elmo Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Znalazłem i się napaliłem na coś takiego: Tu jest jeszcze pare fotek: http://legacygt.com/forums/showthread.p ... 30230.html No i strona Kakimoto, z której nic nie kumam:http://www.kakimotoracing.co.jp/22-00_intake(web)/22-01_chamber.html Koszt nowego to jakieś $500, więc sporo, ale może by tak replike zrobić 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 no ciekawe i wygląda na proste w budowie,jutro na warsztacie konsultacja ze spawaczem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Wygląda proste w budowie ale diabeł pewnie tkwi w pojemności puszki, średnicach otworków i rury :roll: -- 6 wrz 2010, o 20:31 -- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 elmo w układzie dolotowym to może najpierw lepiej się zająć przepustnicą, o której kiedyś pisałeś :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 7 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Rafcio78, z przepustnica jest o tyle problem, że jest elektronicznie sterowana i pewnie coś tam w ECU trzeba namieszac przy jej zmianie. Ciekawe czy od H6 by pasowała :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Rafcio78, z przepustnica jest o tyle problem, że jest elektronicznie sterowana i pewnie coś tam w ECU trzeba namieszac przy jej zmianie. Ciekawe czy od H6 by pasowała :?: No z tym wolnym ssakiem to same problemy no :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Co to??? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Co to??? :shock: Puszka do strzelania z karbidu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 7 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Co to??? Atomowy szybkowar z telezakupów Mango Żeby upitrasić mięsko na obiad trzeba się subarakiem przejechać A tak na poważnie, to zastępuje to cudo puche z tworzywa, która znaduje się w ssaku przed przepustnicą, mniej więcej w miejscu IC w turbo. Celem tego diwajsu jest poprawienie reakcji na gaz, gdyż gromadzi się w nim powietrze. Jak otworzymu przepustnice to nie trzeba czekać, aż powietrze przejdzie przez cały dolot, tylko właśnie z tej puchy zostanie zassane. Poza tym robi milion innych rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Kupuj elmo, kupuj, nie moze byc tak ze tylko ja sie uzeram z ssakiem Powaznie zas, jesli Cie swedzi, to moze sciagniemy te 'spacery' do przepustnicy z US? Chcesz kupic poduszke pod skrzynie z STI po kilkuset kilometrow? Nasza seryjna zamienila sie z zelek harribo. Sprawdz swoja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 7 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 grzywaczewski, wygląda na to że "kastrata" szybko nie sprzedam, więc przez zime trzeba coś podłubać. O poduszkach pod skrzynie myślałem, moje racze są jeszcze OK, ale jak masz coś ciekawego to zapodaj na pw. Mógłbyś mi przypomnieć te "spacery" ? A no i Mikołaj mi obiecał, że backbox Kakimoto mi przyniesie jak będę grzeczny O ten dolot jeszcze go pomęcze, bo fajny jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 elmo, gdzies w watku o przepustnicy linkowales taki aluminiowy dystans do przepustnicy, to w zestawie z podkladkami atermicznymi pod kolektor sprzedaja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 8 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Wątek o przepustnicy: viewtopic.php?f=21&t=132775&hilit=swap+N%2FA&view=unread#unread Aż mi się nie chce wierzyć, że ten "spacer" w postaci kawałka wyciętego metalu coś daje :roll: Natomiast dolot Kakimoto wydaje się być wiarygodny :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Jak Premier. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 8 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Jak Premier. No dobra, to niby jak ta podkładak ma działać. Gdyby to miało poprawić osiągi N/A to FHI pewnie by to już w serii montowało. Hamburgery coś sobie wymyśliły i teraz próbują to sprzedać :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Jedz do jako to Ci lepiej zrobi niz jakies kakimoto U nas podniosl o 100rpm jalowe obroty (bo seryjnie za niskie), o 100rpm odcinke, ogranicznik predkosci przesunal z 209 na 248kmh , wzbogacil mieszanke w pewnych okolicznosciach i sprawil ze po resecie komputera auto sie nie musi wstrajac zaczynajac od ubogiej mieszanki. Wykryl tez pojawiajace sie powyzej 4000rpm spalanie stukowe (a czulem dupskiem na autostradzie takie pol sekundowe zawahania) i cos tam probowal z tym powalczyc i powiedzial ze czasami silnik 100 st. C osiaga i zeby uwazac. Jak na 1,5h to niezle. Powiedzial ze powinno dac sie duzo zmienic programujac zaplon i przepustnice, ale tu pojawia sie bariera cenowa, bo to cos jak remap. Mam tez zalozona komorowa puszke na koncu z malym 2,5" wylotem. Na wysokich obrotach brzeczy troche jak Polonez ale ogolnie poprawil sie moment na dole i do 3000rpm mozna sluchac radia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 8 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 grzywaczewski, zapodaj mi "jakowy" cennik na pw. Mój budżet na mody pochłonęła roczna opłata za aplikację (4.6k :roll: ), a fajny bb śni mi się po nocach. Dolot zresztą również. Na nie-ASO Pan Zbyszek zaproponował mi, że pokręci mi przy luzach zaworowych. Stwierdził, że skoro auto mało śmiga to można je troszke pomęczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 No i mnie Robert powiedzial, ze powinienem wyregulowac luzy bo za bardzo rzuca silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 8 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Jak Ci rzuca silnikiem to dokręcej lepiej korek od wlewu paliwa. Wcześniej marudziłem na szarpanie i tworzyłem różne teorie usterek, a jak dokręciłem korek wszelkie problemu znikły :shock: Ten mój "kastrat" to przeciwne zwierze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Powiedzial ze powinno dac sie duzo zmienic programujac zaplon i przepustnice, ale tu pojawia sie bariera cenowa, bo to cos jak remap. A możesz podać więcej szczegółów (koszty i ewentualne szacunkowe przyrosty mocy i momentu) :?: Może być na PW :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Cena jak za remap czyli od 2k. A osiagi nie do przewidzenia, moze nawet ze 7KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 od paru lat jako ciekawostkę bawię się silnikami wolnossącymi 4, 2 VAG , H6 w róznych wersjach i to co mi się wydawało nie do osiągniecia parę lat temu , teraz jest. H6 bardzo ładnie się poddają remapowi , ale trzeba zęby zjeść aby był przyrost mocy i Mo ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 PKocial, czy mam rozumiec ze dlubiesz w H4, czy tylko w VAGach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Cena jak za remap czyli od 2k. A osiagi nie do przewidzenia, moze nawet ze 7KM Hmm, coś słaby wskaźnik value for money Ale sam wątek zmierza w ciekawym kierunku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 h4 nie z h6 mam jakies rozeznanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się