Skocz do zawartości

Kolor budy


BartZ

Kolor budy S-turbo  

90 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

Może po prostu dopisujcie swoje kreski :mrgreen: Obecnie, po zliczeniu wszystkich Waszych głosów, wygląda to tak...

 

1. czarny mat: :(

2. czarna perła: II

3. biała perła: IIIIIIIIIIII

4. blue mica: IIIII

 

BTW

Mam jeszcze ok. miesiąca, może 1,5, więc w październiku decyzja musi zapaść. Do tego czasu jedziemy :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 2500zł powinienem się zmieścić

 

:shock: :shock: :shock:

za całe auto? z przygotowaniem do lakierowania? rozbiórką i ponownym złożeniem blach?

ja też chcę!

mhm, ale bez listew i zderzaków, tego na razie nie wiem :lol:

w każdym bądź razie maks. 3 koła, ale to maks maksów... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Warszawie lakierowanie jednego elementu blacharskiego to od 300 do 500 zł. Dla Subaru to daje 12 elementów* x 300 lub 500 zł = 3600 lub 6000 zł.

 

*) 1 x maska + 2 x przednie błotniki + 4 x drzwi + 1 x dach + 1 x klapa + 2 x błotniki tylne + 1 x próg (bo próg liczą jako pół elementu blacharskiego)

 

Kolegę mam blacharza / lakiernika stąd wiem :). Te 2500 - 3000 to raczej tylko na oklejanie starczy i to wcale nie jest zły pomysł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wy w tej Warszawie to macie ceny jakieś takie... warszawskie :P

właśnie... :twisted:

coprawda jestem już w Zielonej, ale np. w Głogowie mam dwóch lakierników, u których byłaby szansa zrobienia tego za 2tys. Uczciwie przyznaję, że co do jednego miałbym pewne zastrzeżenia (a ponieważ zależy mi na jakości więc odpada), drugi jest po prostu znajomym, więc ceny promocyjne... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zly nie jest, tylko jak z trwaloscia takiego ?

 

Z net'u -> http://www.media.lambda.pl/index.php?op ... w&pdcat=11

 

Przy ekspozycji pionowej w warunkach klimatu środkowoeuropejskiego (przy właściwym naklejaniu przez specjalistę):

- Czarna / biała 8 lat.

- Bezbarwna / kolorowa 7 lat.

- Kolory metaliczne 4 lata.

 

Nie mam wiedzy czy to jest trwałość nominalna folii czy gwarancja producenta / dystrybutora na naklejoną folię w warunkach naklejenia w autoryzowanym warsztacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętać jednak trzeba , że przy oklejaniu auta wszystkie wgniotki, rysy powychodzą na folii :wink:

Także auto musi być idealne żeby ładnie wyszło.

Ja głosuję za czarnym matem !!!!! :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak w tym na fotce są nakładki zderzaków i minimalnie inne progi.

Bardzo fajne, można gdzieś coś takiego dostać?

 

Moim zdniem brakuje jeszcze nieco większego wlotu powietrza, bardziej wypasionych felg + hamulce i ładnej rurki :wink:

Zdecydowanie tak :!: Fele OEM, więc przynajmniej można by je na czarno maznąć :mrgreen: , a rurka jest niezbędna :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...