najman Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 W forku 2.0 d zawsze zrzucam bieg na nizszy przy hamowaniu tak przy ok 2.000 obrotow. Nie wiem czy to jest dobre dla silnika ale taki mam nawyk od lat, nie tylko w turbodieslach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 A niby dlaczego hamowanie silnikiem miałoby niszczyć turbinę? Przecież noga jest zdjęta z gazu, turbo nie pompuje, tylko się "wozi". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
premier Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Skomentuję to klasycznym "no comment" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najman Opublikowano 6 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Kolega mowil ze ten mechanik tlumaczyl to tak ze jak hamujesz silnikiem i masz 3tys obr to turbo pompuje tak jakbys dawal gazu przy 3tys i wtedy sie zurzywa?? Tez pomyslalem ze to jakas paranoja ale wolalem tutaj napisac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Kolega mowil ze ten mechanik tlumaczyl to tak ze jak hamujesz silnikiem i masz 3tys obr to turbo pompuje tak jakbys dawal gazu przy 3tys i wtedy sie zurzywa Olaboga, co za dyrdymały. Od kiedy to przy nodze zdjętej z gazu tj. przy zamkniętej przepustnicy turbo pompuje (pomijam samochody z ALS )? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepikus Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Dobrze, że Pudziana nie ma w wątku 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Proponuję założyć wskaźnik boost, wtedy będziesz widział jak pracuje turbina, kiedy pompuje a kiedy nie :wink: . BTW W życiu nie słyszałem podobnych bzdur... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Zmień mechanika! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 może ten mechanior niech zmieni branżę.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Kolega mowil ze ten mechanik tlumaczyl to tak ze jak hamujesz silnikiem i masz 3tys obr to turbo pompuje tak jakbys dawal gazu przy 3tys i wtedy sie zurzywa?? Tez pomyslalem ze to jakas paranoja ale wolalem tutaj napisac. tak będzie przy kompresorze ale zużycia bym się nie spodziewał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 tak będzie przy kompresorze No tak, bo jest na pasku i teoretycznie zbijanie biegów, wiążące się ze wzrostem obrotów, może powodować jakieś tam dodatkowe zużycie. Natomiast też nie chce mi się wierzyć, by zużycie było jakieś znacznie większe - w końcu silnik pracuje, jest smarowanie, a więc jest to normalne użycie, a nie szybsze zużycie :roll:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najman Opublikowano 6 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Wiem kiedy pompuje bp ja slychac ja swiszczy, nigdy nie slyszalem jej przy hamowaniu silnikiem. Nie wiem co to za spec ale powiem koledze zeby tam nie jezdzil. Nie jestem az takim znawca tematu dlatego dla pewnosci wolalem tu napisac. Dzieki za odp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Dasz po "pomuku", będziemy kwita . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Dasz po "pomuku", będziemy kwita . W takim razie ja też dorzucę swoje trzy grosze: Zmień mechanika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najman Opublikowano 7 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Nie moj mechanik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się